Izvoarele calde din Kamchatka Malkin, care călătoresc singuri cu un vis

Ziua 9. Transfer către izvoarele termale Petropavlovsk-Kamchatsky și Malkinsky.

O nouă zi în Kamceatka ne-a dat nouă experiență de neuitat pe care aș vrea să uit, dar nu pot - odihna pe o zi liberă într-un loc localnici populare)) Dar, la început a fost ca ieri - plaja Khalaktyrsky, ploaie și nori cenușii mici.

În Petropavlovsk-Kamchatsky vremea nu era mai bună - ploua. Locuințe la prețuri umane buking.kom nu a fost, inumane nu doresc să, așa că am luat în considerare diferitele opțiuni, ne-am decis să mergem la izvoarele termale din Malki. Acolo, cel puțin, puteți să vă udați în apă caldă și nu în ploaie rece. Van izvoare fierbinți nu erau interesați, și el a decis să se rupă și du-te autostopul nord la Ust-Kamchatsk, unde a ajuns în cele din urmă în condiții de siguranță și în cazul în care a văzut câteva zeci de ursi pe pista.

Și am încărcat mai întâi într-un autobuz uscat și cald către Elizovo, în care timp de o oră au uscat bine. La stația de autobuz din Elizovo, am ajutat cuplul german, care a vorbit numai german, să se ocupe de cumpărarea de bilete. Băieți pentru un motiv oarecare a mers la unele Apache, nu am putut rezista întreba ce este interesant, și au râs și a admis că planificarea traseului a făcut o greșeală în numele, și în loc de locuințe în Avachev (la poalele celebrului vulcan) de carte de locuințe irevocabil în Apache, un sat mic lângă izvoarele termale))

Din Elizovo am plecat pe autobuzul scump către Malki (480 ruble la 100 km). Pe drum, autobuzul sa oprit în faimoasa pentru toți Kamchatka și toți turiștii din Kamchatka Sokoch, despre care am auzit, așa că nu au reușit să cumpere plăcinte delicioase de 90 de ruble. căciulă.

În Malki am fost aterizați la o intersecție în ploaia torențială și am rătăcit cu disperare de-a lungul drumului către complex cu izvoare calde. Drumul nu a fost aproape, și am încercat în mod activ să oprim autoturismele care trec, dar nimeni nu dorea trei turiști umedi cu rucsaci în saloanele lor calde și calde.

La jumatatea drumului, Mercedes sa oprit cu numarul 23 din regiune si un tanar cu aspect caucazian. După ce am aflat că mergem de pe plaja Khalaktyrsky, el a spus: "Astăzi este tot de pe plaja Khalaktyrsky." Sa dovedit că, înainte de a părăsi pistă în direcția izvoarelor termale Malkinskiye, el a descărcat din mașina lui Vanya, mergând spre nord.

Izvoarele termale Malkin s-au dovedit a fi un loc foarte civilizat - intrarea din mașină costă 600 de ruble pe zi. Oamenii mării și mașinile vin toate. Sa dovedit că a fost adăugat factorul din weekend că nu există apă caldă în întregul oraș astăzi)) Deci nu am venit doar să ne spălăm aici.

Oamenii, plasând corturi sau trăgând copertine, ștergeți kebab-urile de shish, muzica joacă de pretutindeni. Sunt foarte strânse, dar am găsit o poienă relativ liberă și am pus corturi - așa cum sa dovedit mai târziu, nu foarte bine))

Continuați să așteptați pentru ploaia din cort nu exista dorință, așa că ne-am îndreptat spre o spălare. În sine, izvoarele termale din Malkin erau foarte plăcute și, pentru o zi de lucru, recomand acest loc, dar într-o zi liberă aici - niciodată pentru nimic!

În prezența a câteva lacuri mici, peste care aburul este barbotat. În prima lac este apa fierbinte, oamenii sunt puțini. În al doilea lac, apa este caldă și mulți copii. Există o serie de lacuri mici, dar am avut primele două, și apoi am ajuns la un râu de munte rapid care curge lacurile calde, găsit lângă băltoacă ei cald și să stabilească în ea, ajustarea la temperatura gustul prin picurare canale mici de râu de munte în băltoarea ei caldă. Acum a fost o adevărată fericire - vă aflați în apă foarte caldă, ploaia bate la spate și râul de munte curge înaintea ochilor tăi. Și în jurul valorii de nimeni!

După ce ne-am bucura de surse, am mers și Serega. Apoi el se revărsa ca o găleată. Între 17 și 21 de ore am stat în corturi sub suflare de ploaie, muzică și lătrăm pe cântul stupid, Khan, care sa așezat într-un cort alături și din anumite motive ne-a disprețuit de la început. Și dacă sunetul ploii și al muzicii ar fi putut trăi într-un fel, atunci cuțitul continuu al câinelui chiar în spatele zidului cortului la 20 de centimetri de urechi - cu dificultate.

În plus față de tot, la ora 21, sa dovedit că stăm în mijlocul unei bălți uriașe, apa a început să curgă în cort și până dimineața ne vom îneca.

În timp ce construiesc o plută în cort și salvez lucrurile rămase uscate, ambii Serghei au mers la recunoaștere. În baza turistică învecinată, toate casele au fost ocupate, dar gardienii au promis că ne vor duce la locul taberei departe, unde se vor putea așeza într-un cort stationar rezistent la apă.

Ca rezultat, am fost încărcate într-un rucsac rămas lucruri uscate într-un alt rucsac prevăzut cu două cort umed înmuiere și plutea în întuneric, prin aburul care vine de la râu, strigătele beat, muzica și bate petarde pe cale de ieșire de pe teritoriul Malkinsky izvoare termale.

Paznicul ne-a adus într-o zonă împrejmuită, unde nu ți-a fost frică de urși, de vizitatori frecvenți la izvoarele termale din Malkin. Părea că am ajuns la dacha cuiva - două case de busteni uriașe, o baie, patru corturi mari, cu paturi, scaune și o masă. Destinații confortabile și calde cu prize, bucătărie deschisă și grătar pentru grătar. Și câini fericiți. S-ar putea să trăiască, este doar prețul de 3 500 de ruble pentru un cort staționar fără lenjerie și prosoape - este într-un fel răcoros, așa cum ne părea. Și am fost nedumerit că ni s-au cerut pașapoarte, au fost forțați să umple niște formulare de înregistrare ciudate și, de asemenea, am luat 5000 de cauțiune, deși nu era nimic de răsfăț în cort. A doua zi proprietarul apartamentului nostru minunat din Petropavlovsk-Kamchatsky cu renovare modernă și tot ceea ce este necesar pentru o viață confortabilă nu a cerut un depozit sau un pașaport ...

Izvoarele calde din Kamchatka Malkin, care călătoresc singuri cu un vis

La ora două dimineața, am epuizat în ultimele ore de zgomotul mulțimii bețivă și a ploii torențiale, în cele din urmă, stăm să dormim.

Ziua 10. Malki. Transfer la Petropavlovsk-Kamchatsky.

În dimineața următoare nu a mai existat ploaie, iar apoi a început din nou. Pentru a trăi în această "dachă" nu a existat nici o dorință de a reveni la izvoarele calde și de a trăi prin corturi ude, de asemenea, așa că am avut un mic dejun plăcut și la ora 13.30 am mutat în lateralul orașului. Aproape la capătul drumului murdar, chiar în fața drumului, două mașini s-au oprit lângă noi și ne-au luat pe noi trei la Yelizovo. Cu oprirea tradițională în Sokoche pentru plăcinte.

Și apoi a început o parte civilizată a șederii noastre în Kamceatka - o caldă și ieftin apartament confortabil închiriat, mâncăruri delicioase și abundente, vizitarea obiectivelor turistice confortabile și sortie radială pe Marea Okhotsk.