Cum de a găsi cazare în Phuket, cronice de călătorie distractiv

Phuket - Acest lucru nu este Moscova, în cazul în care va trebui să plătească chiria pentru prima lună și o sumă ordonată de garanții, și chiar un agent imobiliar comision, care se va lipi cu tine, și cu proprietarul de locuințe, de asemenea. În Thailanda, sistemul este diferit, după părerea mea, potențial cinstit. Agenții câștiga cu proprietarul vilei-casa-apartamente-apartament-primărie și chiriaș, care este deja fără un acoperiș deasupra capului, doar să plătească prețul de închiriere și de depozit de securitate.

Așa cum a fost cu mine: eu sunt din sfera-it-pentru a merge offline nu este comme il faut. Așadar, am stat pe Internet, selectând opțiunile și trimiind fără sfârșit aceleași mesaje: "Bună ziua! Am nevoie de o casă. Vrei să-mi arăți vila asta? ". Speranțele mele pentru o casă cu o piscină, un salon gigant pentru petreceri cu prietenii și un dormitor confortabil cu un cer albastru au rupt despre prețul pe care Internetul nemilos la dat. Apartamente similare din Phuket încep de la 35.000 de bahturi, iar bugetul meu sa terminat la 18.000 de bahturi.

Rezultatele căutărilor mele au fost mai multe răspunsuri: "Ne pare rău, această vilă nu este disponibilă acum". De câteva ori am primit un apel și am încercat să explic situația sediului biroului lor în limba engleză thailandeză. Ok, vin la tine!

Prima agentie imobiliara a acceptat aplicatia, a inregistrat toate dorintele si a aratat mai multe optiuni pe monitorul laptopului. I-am spus: "Nu al meu", iar noi ne-am despărțit de căi pe care mi-au spus-o atunci când a apărut ceva.

Agentul celei de-a doua agenții a fost mai atent la mine și imediat m-a luat pentru a arăta casa. Nu mi-a plăcut, apoi câteva opțiuni și câteva zile. Și din nou, nu a mea. Am prelungit contractul cu o altă lună într-un mini-hotel, unde am închiriat o singură casă cu zgomote grele și chirii mari.

Am ajuns la cea de-a treia agenție fără speranță de încheiere fericită. O fetiță zâmbitoare, cu trei pugs și un copil care țipa, ma asigurat că va găsi o casă din vestul unic, dă timp. Și mi-a oferit imediat servicii de spălătorie, pentru că în camera următoare era biroul celei de-a doua afaceri. În timpul săptămânii, ne-am uitat la câteva opțiuni, iar al patrulea era el, o casă în umbra junglei și gâște minunate de beton lângă un copac milenar imens.

Cum de a găsi cazare în Phuket, cronice de călătorie distractiv

Am plătit cauțiunea agentului meu drag, am spus la revedere ca prieteni buni și m-am oprit. În prima seară, după ce m-am întors de la locul de muncă și am deschis ușa, am văzut un dormitor îngrămădit de insectele acelea care cădeau cu aripi. A fost foarte înfricoșător, mă întrebam ce naiba a făcut în acest Thailanda, iluziile au fost distruse, dar asta eo altă poveste.

Anul a zburat, am intrat în gust, viața pe o insulă tropicală a fost cheia. Am trecut prin a doua, iar apoi a treia rundă de iad a numit "căutarea de locuințe în Phuket." Nu sunt singur în astfel de încercări, colegii mei programatori, băieți inteligenți, au acționat diferit. Ei au chemat tehnologia pentru a-și simplifica viața. Am creat serviciul nostru Villake.com. care va trimite strigătul pentru ajutor și dorește să găsească o casă de vis în 100 de agenții imobiliare din Phuket! 100, Carl! O idee foarte simplă care mi-a ajutat să găsesc a treia mea casă în câteva zile.

Sunteți sigur că veți apela sau oferi cele mai bune opțiuni pe piața imobiliară din Phuket. Doresc să găsesc cel mai bun colț al confortului, liniștii și bucuriei. Villake.com să vă ajute.

Casa mitică din Phuket

Eu și Phuket - avem 2 ani!

Fotografii din Thailanda (Pierdute)