Turiștii despre vacanțele din Guam 2019

Cea mai neobișnuită călătorie în Guam

Drumul spre insulă este lung. Foarte mult. În primul rând, acesta este un zbor lung de la Moscova la Seul (dacă zburați Korean Air), apoi așteptați la aeroport pentru mai mult de 8 ore, iar ultimul efort de viteză pe insula - încă 4,5 ore.

Aeroportul Incheon nu este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai confortabile pentru tranzit sau doar pentru un zbor. Există o oportunitate de a vizita excursii gratuite la cel mai apropiat Incheon sau chiar la Seul. Dar nu am avut suficientă forță pentru mișcări suplimentare, așa că am putut să apreciem doar infrastructura sa, dar am apreciat-o. Divertisment este oferit de la curțile obișnuite de hrană și zonele de lounge până la folclor și concerte clasice. Liber, cel mai important, prindeți momentul

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Dar drumul merită. Am zburat noaptea, nu am văzut toate frumusețile deodată, dar am simțit căldura, chiar mai caldă decât oricând, pentru Moscova, chiar și căldura. DAR! Spre deosebire de același Thailanda și cu mult mai multă umiditate, este foarte confortabil să respirați aici.

Ne-a stabilit la etajul 21 al celui mai activ hotel din Tumon - Pacific Island Club. Cu programul "all inclusive".

Dar, în cadrul acestui program este menit nu este obișnuitul trei mese pe zi, cu băuturi toată ziua, și tot divertismentul (piscina, tir cu arcul, tenis, sală de gimnastică, lecții de windsurfing, caiac și scufundări) incluse în preț. Merită menționată teritoriul uimitor cu cascada și "râul Amazon".

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Toate informațiile pot fi găsite pe site-ul oficial al acestora, incl. în rusă.

Când ne-am trezit, am văzut în sfârșit marea, cea mai curată și frumoasă mare din Filipine.

Aproape imediat a apărut întrebarea despre cină. pentru că Guam este un teritoriu fără personalitate juridică, dar încă din SUA, cu un mare aflux de turiști din Japonia și Coreea de Sud acum, datorită locației sale, iar bucătăria este concentrată în aceste zone - multe ramen si gratar. Există restaurante vietnameze, thailandeze și chinezești. Există un cuplu de pizzeriile și, desigur, locuri pentru micul dejun - ouă. De produse alimentare naționale - există mai multe școli și un cuplu de feluri de mâncare, dar au nevoie să caute. Ce este popular, este berea locală pe nume vorbind de la sine - Guam # 1 clasic și fructe.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

și, de asemenea, ca suveniruri, bomboane de ciocolată cu nuci macadamia întregi și biscuiți de bomboane de nucă de cocos sunt vândute peste tot.

Am acordat atenție faptului că nu există corturi de stradă. Totul este organizat în magazine, de la mici (Circle K și ABC) până la hipermarketuri (Kmart).

Despre restul

Nu există practic atracții aici.

1. Desigur, am mers la capitala - Hagatna.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Un loc foarte pustiu poate fi datorat faptului că am ajuns acolo duminică, dar oamenii sunt foarte puțini, practic nu există turiști, puteți vedea orașul în doar câteva ore. Oriunde nu s-au întâlnit similare.

Mi-a plăcut tatăl parc local. Spre deosebire de Tumonovski, unde parcul este un gazon cu gazebos și unități de copaci, există verde, există un mic grup de pietre Latte.

Adevărat ... o zonă foarte mică în acest "insulă de umbră". Parcul practic intră în Plaza of Spain cu locurile sale istorice care amintesc de trecutul spaniol-portughez al insulei.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Imediat, principala catedrală a celui mai dulce nume este Maria.

La distanță de mers pe jos se află muzeul local, care este închis duminică, dar este păzit de o statuetă uriașă a reprezentantului așezării locale - Chamorro.

De la el la port până la statuia libertății, în jur de 10 minute de ritm neîngrijit.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Pe drum există un monument al unei sirene.

Pe drumul de întoarcere, au trecut prin satul Chamorro, care este un "pavilion" cu o prezentare a mestesugurilor autentice și a magazinelor cu produse. Un fel de târg.

2. Un alt loc vizitat este stânca a doi iubiți cu o istorie clasică, dar romantică. Au ajuns acolo pe jos, prin autostrăzi și câmpuri.

Sunset pe Guam fermecător.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Este mai bine să te întorci la transport, t. Câmpurile-pajiști, deși facial și improbabil, dar nu sunt iluminate. Nu am vrut să întâlnesc în întuneric creaturile vii din junglă. Important! ultimul autobuz pleacă la ora 19. Dacă nu, am avut un taxi. Și este scump pe insulă ...

Separat despre transport

Din anumite motive, nu am luat masina la box-office, dar ne-am familiarizat cu transportul public local. Deși a existat o impresie că, în plus față de turiștii din ea, nimeni nu merge.

În Tumon, autobuzele amuzante care fuseseră autobuze troleibuze. Plata de la conducătorul auto.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

În interior, ele sunt echipate cu bănci din lemn cu picioare, ca un piedestal de către mașinile de cusut Singer.

Există o comunicare directă cu Hagatna, stânca a doi iubiți și mall-urile (Micronesia și Outlet). Aproape toată lumea se oprește la intrarea în DFS din spatele străzii. Există, de asemenea, un birou de informare și broșuri cu un orar.

Există, de asemenea, un autobuz galben gratuit de la Tumon la Outlet, de multe ori merge, există un program la fiecare oprire.

Mare și plaje

Cel mai interesant lucru. Aproape întregul fond hotelier - clădirile vechi, există doar Dusit proaspăt și construcția în curs de desfășurare a unor networker. După cum explică reprezentanții locali, toată lumea merge în străinătate și pe plaje.

Plajele - da, magnific. Nisip. De la culori de aur la alb-zăpadă. Public cu divertisment și abandonat. Pentru fiecare gust.

Dar coralii și animalele marine, cum ar fi trepangii. Pentru fanii înotului - dezamăgire. Deși puteți găsi mici "băi" pentru a pobarahtatsya în ele.

Vreme și multe altele

Totuși, sunt tropicalele. Vremea este bună, dar există și dușuri.

Pentru Guam, tsunami-ul este, de asemenea, caracteristic, dar există un sistem de avertizare bine dezvoltat - acestea sunt evacuate din teritoriile pripyazhnyh rapid și într-o manieră organizată. Să se teamă că nu este necesar.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Șerpii notorii nu au fost niciodată văzuți, niciodată nu se uită. Dar șopârlele rulează în jur.

După cum reiese din semnele rutiere corespunzătoare.

Și toate acestea sunt spiritul HAFA ADAI =)

Cu privire la întrebarea "dacă să mergem la Guam" răspunsul este neechivoc - DA!

Guam este o insulă de fericire în Oceanul Pacific

Doar du-te prin vamă, ajunge în avion și în câteva ore pentru a zbura - poate fi toată lumea. Cu Guam, totul nu este atât de simplu. Pentru a vă găsi aici, trebuie să faceți o călătorie întreagă. Zboruri directe din Rusia? Nu, nu am auzit. Numai prin Coreea, doar hardcore.

Și acum, de fapt, despre locul în care au început toate astea. Este greu să găsești vină cu nimic - o mare frumoasă, nisip alb. Casa este rece, dar soarele straluceste aici. Și uitați imediat drumul lung, pentru că vă simțiți atât de bine!

Ce altceva puteți spune:

• Apa este caldă și caldă - acesta este un plus.
  • Plaje. Trebuie să fim mai atenți. Stăteam în fața alegerii hotelului, au ales mult timp, aproape oriunde au scris despre corali și despre faptul că este imposibil să înoate. Am fost norocoși în această privință - și erau corali, dar abordarea spre mare era decentă.
  • Pentru fiecare pompier, am înotat în papuci speciale, au fost cumpărați când au mers în Egipt, dar cu siguranță le puteți găsi acasă.
  • Sea locuitori. Toate tipurile de pești înot, este interesant să te uiți la mască. Uneori puteți vedea crabi pe plajă.
  • Nu în mare, prea mulți oameni trăiesc. De multe ori vă puteți întâlni melci, șopârle - din fericire, nu am întâlnit niciun periculos.

Acum, un mic sfat. În primul rând: nu gustări în supermarketuri. Serios, se simte ca si cum v-ati mestecat bumbacul. Nici un gust, nici un miros. Poate, desigur, receptorii mei nu sunt la fel, dar am vrut să scuip.

Al doilea sfat - dacă doriți să aveți o gustare în fața hotelului și, în același timp, și o excursie de condus - vă recomand o fermă de fructe. Pentru a vedea cum să crească frutică, ei au, de asemenea, o mușcătură - este foarte cool. Dacă as fi putut fi tratat un pic mai mult - aș fi fost acolo pentru restul.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Dacă aș fi trăit în Seul - ar fi doar un loc ideal pentru relaxare, deși de acolo puteți zbura direct. Dar în timp ce locuiesc în Rusia, mă îndoiesc că voi veni din nou aici. Chiar dacă Guam este frumos.

Guam - cele mai curate plaje și climat plăcut

În acest an, după iarnă, soțul meu și cu mine am vrut căldură și soare. În Rusia, primăvara, ca întotdeauna, nu a fost deosebit de fericită de vremea bună. După ce am reflectat, am venit în minte pe insula Guam, pe care am auzit-o de la prieteni.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Din păcate, nu am găsit zboruri directe către Guam, cu un zbor din Rusia. Prin urmare, ruta noastră a fost după cum urmează: Moscova-Beijing-Manila-Guam-Manila-Beijing-Moscova. Au fost necesare 4,5 ore pentru a zbura de la Manila la Guam, întregul zbor a fost peste Marea Filipine. Scary, uneori avionul tremura foarte mult, dar, în cele din urmă, a zburat destul de bine.

Am rezervat hotelul în avans, de la aeroport la care am ajuns cu taxiul, am plătit aproximativ 25 de dolari. Sincer, după câteva zboruri, am vrut cu adevărat să dorm, dar nu am vrut să pierdem timpul, așa că ne-am dus imediat să examinăm împrejurimile insulei.

Primul lucru care mi-a prins ochiul - este cea mai curată plajă și o abundență de centre comerciale și magazine. După ce am făcut o scurtă trecere prin ele, am observat că prețurile de aici sunt mult mai mici decât în ​​Rusia (întregul punct este acela că Guam este o zonă a comerțului fără taxe vamale). Cu toate acestea, merită să faceți mari achiziții în sezonul de vânzări.

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

În cea de-a doua zi de ședere pe insulă, am închiriat o mașină, deoarece este mai convenabil și mai ieftin să vizitați toate locurile planificate. În lista noastră au fost:

1. Plaja "Ritidian Beach" (un loc incredibil de curat, deși periculos, cu mult șerpi, fii atent).
  2. Coasta Pacificului.
  3. Platforma de observare "Două puncte de iubire" (cu o vedere minunată asupra întregii insule).

Am petrecut 5 zile în Guam, timp în care ne-am bucurat de natura frumoasă a acestei insule, climatul cald, cele mai curate plaje și mâncare incredibil de delicioasă. În ceea ce privește prețurile, acestea sunt mai mici decât Moscova, dar nici ele nu sunt ieftine. Pentru mine, Guam a fost amintit ca un paradis în care vreau să trăiesc pentru totdeauna.

Guam - un loc minunat, care nu a fost încă călcat de compatrioți

Opinii de turiști despre odihnă în Guam 2017

Am zburat companiile aeriene coreene cu două transferuri, întregul zbor a durat aproximativ o zi (acum, în Guam există un zbor direct din Khabarovsk). Sa făcut bine, aeroportul a surprins politețea personalului de la controlul pașapoartelor. De la aeroport la hotel (am oprit la Royal Orchid Guam Hotel) am ajuns în aproximativ cinci minute, pentru că insula este destul de mică. După ce a fost stabilit în cameră și a stabilit lucrurile, sa dus imediat la plajă. Pot spune că plajele sunt foarte frumoase. Marea pe Guam mi-a făcut o desfătare totală: niciodată n-am văzut niciodată o astfel de apă transparentă. Dacă faceți câțiva pași în adâncime, puteți vedea (nici măcar scufundări) o mulțime de pești frumos și alți locuitori acvatici.

În a doua zi de ședere pe insulă, am făcut o excursie cu un ghid rus, costă 90 de dolari pe persoană. Într-o zi am călătorit toate atracțiile din Guam și am avut timp să ne bucurăm de frumusețea ei.

Ceea ce era mai degrabă pe insulă:

1. Oamenii sunt foarte zâmbitori și prietenoși.
  2. Puțini turiști ruși (mai ales chinezi și coreeni).
  3. Prețurile sunt destul de acceptabile (mai ales în comparație cu alte insule).
  4. Într-o zi puteți înota atât în ​​mare cât și în ocean (marea este spălată de coasta de sud a insulei, iar oceanul de vest).

Vă doresc o odihnă bună. )