Ruzskoye Reservoir, akatovo - punct pe hartă - ziarul pescarului №51

Satul Akatovo este situat pe malul nordic al rezervorului Ruza, la 12 kilometri de Ruza. Locul este destul de faimos în rândul pescarilor din regiunea Moscovei, datorită faptului că din vremea URSS există o bază de pescuit. Satul în sine a fost depopulat: conform celei mai recente transcrieri, a fost locuită de doar opt oameni.

Un scaun de pat este acum 400 de ruble pe zi, parcarea pentru mașini este de 150 de ruble. Nu prea scump, dar nu ne-am trezit noaptea, dar am folosit parcarea. Suntem eu și doi dintre tovarășii mei, care, de fapt, m-au convins să merg la Akatovo. Au pescuit aici cu zece zile în urmă și jumătate excelente podlesch-ka cu roach și, întâmplător, pe zharlitsy au primit trei știucă.

Și de ce nu, am decis. Akato-in - exact același punct de pe hartă, ca oricare alta. Cine știe despre acest loc, că informațiile mele nu vor fi utile, ci pentru cei care ar vrea să meargă la Ruza, dar nu știu unde, Akatovo este o variantă excelentă. Ca confirmare - pe gheață până la sosirea noastră era deja un bărbat de cincizeci, nu mai puțin.

Ruzskoye Reservoir, akatovo - punct pe hartă - ziarul pescarului №51
Apa a plecat de la mal pentru aproximativ treizeci de metri, apa a atins rezervorul Ruza. Am plecat imediat de la locul unde prietenii mei au prins ultima dată. Dar sa dovedit că nu au un navigator, și ei determină locul cu ochii. Cum funcționează răscuții la bazele de pescuit, știu că devin excelenți, dar pentru cei care vin la apă de două ori pe an, nu este așa de simplu. În general, punctul de captură, așa cum am înțeles, nu am găsit și nu am oprit "aici". Bine, fără jeepies, dar când prietenul meu a scos un indicator de adâncime, am fost puțin surprins. Și în secolul al XXI-lea, este posibil să se măsoare adâncimea cu un șnur, desigur, dar într-un fel nu kamilfo.

Începutul este. Tipii sunt încă liniștiți. Pe zherlitsah a existat o lucrare-off, bine desfăcut, cu toate acestea zhivets, deși puternic mestecat, a rămas pe tee. Mai mult decât întreaga zi nu a existat nici o singură operațiune.

A existat, de asemenea, o muscatura activa de pește alb. În fiecare dintre găurile mele pe podshchikov și roach, am văzut, adică, pește-ba potrivit pentru momeală, dar ar fi o singură persoană. Prin urmare, poklevki au fost rare și foarte îngrijite. Am pierdut obiceiul de a prinde un plutitor în ultima vreme. De mult timp să stați și să priviți peck nu am putut, am vrut cu adevărat să pună diavolul în gaură. Ce am făcut - și am prins imediat un ticălos. În spatele lui este praf. Îmi place foarte mult acest pescuit, când nu știi ce fel de pește vei muști în următorul minut. Mărimea roachului și dimensiunea roachului care a prins băieții prinși pe plutitor. Dar era greu să numim un pescuit vesel. Așa că m-am decis să mă întorc la coadă.

La o adâncime de doi metri, nu numai bibanul, ci și răzuitorul s-au adunat pentru momeală. Cu toate acestea, de îndată ce am prins unul sau doi, ceilalți au fugit. O biban nu a scăpat nicăieri și a continuat să atace în mod activ diavolul. În același timp, echilibrarea este complet ignorată.

Pescarii au scos din iaz în după-amiaza. Era clar că nimeni nu a avut o bună mușcătură astăzi și unde nenumărații ticăloși, care au fost prinși aici destul de recent, nu au înțeles. La urma urmei, unii indivizi de la alimentator s-au apropiat, iar viermii de sânge au țesut pentru ambele obraji, dar n-am putut găsi niște puțuri distincte. Deși recunosc pe deplin că cineva în această zi aici a prins un sac de pește. Nu am putut să ne lăudăm cu capturile mari, dar, în ciuda vremii grele și dureroase, mi-am oferit cu ușurință micuța mea familie cu cina din pește proaspăt prins.

Prin autostrada Minsk sau Riga către Ruza. Mai departe, de-a lungul autostrăzii Volokolamskoe, până la satul Akatovo. În sat, în spatele magazinului strălucitor lângă drum, spre stânga - și la parcarea bazei de pescuit.

Prin transportul public

De la stația de metrou "Tushinskaya" cu autobuzul nr. 455 spre Ruza, de acolo cu autobuzul numărul 25 până la stația "Akatovo".