Restauratorul de jocuri în contact - recenzie, coduri de cheat, bug-uri, secrete

Restaurateur - un joc destul de interesant și drăguț pentru VKontakte. Esența lui este că trebuie să acționezi ca restaurator - să-ți organizezi propriul restaurant și să-l conduci la succes.

La începutul jocului Restaurator puteți angaja doar doi angajați. În procesul de a juca pentru servicii de calitate pentru vizitatori, nivelul restaurantului va crește. Odată cu creșterea nivelului va fi capabil de a angaja personal suplimentar, și să dea fiecare dintre ei ceva de lucru - cineva va găti o masă în rolul unui bucătar, cineva să fie o mașină de spălat vase, bine, cineva va pur și simplu mai curat. Ca și în viața reală, angajații dvs. vor trebui să vă plătească, iar dvs. le puteți respinge, mai ales neglijent.

Pentru a ridica ratingul restaurantului său, trebuie să fie frumos și bine îngrijit. Pentru a face acest lucru, acesta trebuie să fie dotat cu mobilier, dotat cu toalete și chiuvete.
De asemenea, nu uitați de îmbrăcămintea corporativă pentru personal - aceasta afectează și ratingul restaurantului dvs.
Principalul lucru din jocul Restaurateur este meniul. La urma urmei, oamenii care mănâncă în restaurante! În joc, puteți obține absolut un ingredient pentru o singură intrare în joc (dar numai o dată pe zi). De asemenea, puteți beneficia de ingrediente gratuite dacă vizitați restaurantele prietenilor dvs. Sau puteți schimba ingredientele de care aveți nevoie de la alte persoane. Cu toate acestea, principala cale de a obține ingredientele pentru dvs. este probabil să fie achiziția lor pe o piață specială.

Apropo, există un alt mod - câștigarea unui test special. Deci, puteți obține un ingredient suplimentar pe zi, gratuit.

Principala voință în jocul Restaurator este strmanni. Puteți să vă refaceți portofelul prin transferarea voturilor în contul dvs. în joc.