Pisica neagra, film, recenzii

Boyarsky și Tsyplakova au salvat spectacolul

Seria "Black Cat" nu mi-a plăcut. Din mai multe motive, îți voi explica. Cei care compară "Locul de întâlnire nu poate fi schimbat", iar notorii "Cat" sunt amândoi bine și răi în același timp. Putem acum ghici care dintre "pisicile" este adevărată: pur criminal sau alcătuită din producători principali. Personal, mi-am închipuit că a fost acolo, în realitate, "locul de întâlnire" a arătat și voi arăta, și cu "Cat", probabil, spune la revedere, o dată mai mult decât suficient. Film de trecere, care arăta (dacă este examinat) și uitat o dată pentru totdeauna.

De ce este așa? Cred că nici printre răufăcători, nici printre eroii pozitivi nu există carismatici. Igor Petrenko - Victor karate, de tip plictisitor, vorbesc, cum ar fi terci în gură și în ritm tastarea leagănă mers ciudat, ca și în cazul în care blocat între picioarele lui nu știu ce, îmi pare rău. Bine, cel puțin pozitiv.

Singurul aspect care mi sa părut puternic, nu prietenie și nu iubire între bărbat și femeie, este tema părinților și a copiilor. Chiar mi-a plăcut cum Elena Tsyplakova și Mikhail Boyarsky au jucat rolurile lor. Și, deși la început am râs la Boyarsky fără o pălărie, apoi mai târziu a realizat - talentul nu cheltui pe băutură, chiar și cu o pălărie, deși fără, la fel și Tsyplakova frumusețea, în sensul că aceasta este o actriță și regizor foarte puternic, și nu sa schimbat aici. Bravo al vechii paznici! Am fost cel mai atins Garanina acționează mai în vârstă, sunt conștienți de acțiunile fiului său, și am înțeles că el nu a schimbat cel mai bun, dar pentru a pune sus cu moralitatea penală profesat de fiul-un său bastard, el nu poate - prea cinstit și decent. Oh, și scena finală în cazul în care mama care și-a pierdut sensul vieții, mersul pe jos pe drum acoperit cu zăpadă la templu, în opinia mea, cel mai puternic din film. Plus muzică bine aleasă. Îmi pare rău pentru vechii oameni, ce mai rămâne pentru ei? Singurătate, durere.

Aici aveți dreptate. Asta e, care a tras pisica (sau pisica) de coada, era imposibil sa ma uit, am adormit cu plictiseala. Și apoi direct în seria 15 și 16 din dinamica poperla.

Da, la sfârșitul seriei 16, nu mai aveam timp să dau seama și să urmăresc evenimentele.

și că toate acestea s-au încheiat odată. Și cum îi arăți altora? Unde sunt ei, scopurile lor fericite?

Numai ieri, după ce am privit site-ul "seasonvar", am văzut pe el o nouă serie rusă sub numele iconic "Black Cat".

De ce este pentru mine un reper? Doar pentru că am avut imediat asociații cu faimoasa serie sovietică "Locul de întâlnire nu poate fi schimbat" atunci când citim numele.

Acolo, dacă vă amintiți, au prins o bandă cu același nume.

În această serie au început să se spună ceva despre secrete, care au fost descoperite abia acum, după multe decenii.

Aici vorbim de prinderea unei bande evazive cunoscute sub o varietate de nume precum "vârcolaci Krasnogorsky", "bandă Manda", "pisică neagră" ...

Spre deosebire de gangsterii din seria sovietică, această bandă include reprezentanți ai tinerilor avansați sovietici - atleți, membri Komsomol și producători principali. - în timpul zilei.

Noaptea au devenit bandiți.

Câțiva ani a fost nevoie de "MUROVtsam" pentru a calcula și distruge banda.

Mă întreb ce putere au avut dacă ar fi "arat" pe două fronturi timp de 24 de ore, fără să se odihnească.

Se obține un fel de inconsecvență, nehil, și.

Însă noi, în principiu, avem acum un "cip" - în cinematografie și în viață: să certăm tot ce era sub regimul sovietic.

Nu vom merge, totuși, în jungla politicii, să vorbim despre film.

Povestea lui, într-adevăr, foarte asemănătoare cu complotul seriei "Locul de întâlnire nu poate fi schimbat".

Același soldat fals în linia frontului din bandă, un soldat-novice din prima linie în secția de poliție.

Chiar și un camion-van este foarte similar cu cel care a fost în prima serie.

Există, desigur, multe scene noi. Nu există nimic de spus, creatorii spectacolului l-au diversificat, și-au făcut ceva de-al lor.

A judeca în totalitate despre seria "Black Cat" pentru primele două serii este prea devreme.

În timp ce nu am găsit nimic deosebit de interesant pentru mine.

Clubul de lupte mănâncă șoareci și desene animate în sat.

lupta club numai în rusă, Bay, Bay, Bay și marca teritoriul. Filmul "Pisica Neagră" a început să se uite astăzi, am văzut două episoade, mi-a plăcut - mă voi uita mai departe. Primul gând, oh și prost, atunci oamenii trăiau. Nu înțeleg pe cei care sunt nostalgici pentru timp, după război, deși probabil cei care erau tineri erau fericiți, dar femeile vechi după război nu erau dulci. știi că nu aveau pensii? Și în cursul în care toate satele au murit?

Pisica neagra, film, recenzii

În cele din urmă a apărut spectacolul care nu arată frumos sub forma de "tipi" de doamne, dar arată cum este - trist, prost, greu. Aici și a fost. Bandy divorțat după 45, până la 55 nu ar putea "eradicarea crimei". chiar in acelasi loc de intalnire, intrucat este impodobit. A devenit mai ușor pentru țara noastră în anii '70 și mai departe. până la 85 de ani. Și apoi, din nou, totul sa întâmplat din nou, fie pentru că lecțiile nu au fost învățate, fie pentru că au vrut să uite? Erou de Boyarsky. oh, cum am sarit de bucurie când l-am văzut în film! Urrryaya! DA, am înțeles atât de fostul exil, cu sănătate îngrozitoare, tatăl unui erou.

Deci, seria este rece, clar. Când la început primele cinci minute au arătat o viață frumoasă - copii, înghețată, oameni buni. gândi, ooohdadi din nou. Da, cât de mult puteți, la fel în seria? Am crezut că o voi opri, dar i-am dat o șansă - și asta-i tot! În aproximativ cinci minute, totul sa schimbat și a arătat adevărul gol. Totul, privim mai departe!

Înțelegeți valoarea vieții și valoarea iertării

În Rusia astăzi, așa cum o trăiesc, problema creativității care are dreptul la viață se ridică din ce în ce mai mult. Sau nu. Și dacă, în cazul expoziției Jock Sturges „Fără confuzie“ nu am fost foarte greu să nu accepte dreptul la muncă, reflectând viața în fotografii cu copii goi (eu sunt înclinați să creadă că prezentarea publică a imaginilor cu copii goi este contrar mentalității ruse, cel puțin a mea) deși metodele de luptă, eu nu accept, atunci condamnarea imaginilor din seria „pasiune misterios“, ca prototipurile nu sunt adecvate (dar, probabil, ar fi fost? în munca de creație?) și încercarea de a Polonskaya nu a finalizat încă filmul lui Alexei Uchitel „Matilda“ pentru bărbați Sunt o încălcare a dreptului la muncă.

Dar cine chiar îi place, este Gela Meskhi (acum la Kinopiski a citit că este al treilea soț și tată al celui de-al patrulea copil al lui Ekaterina Klimova).

Seria este destul de stresantă. O imagine bună a oamenilor fericiți și nefericiți care au supraviețuit războiului. Situații ambigue și lipsa triumfului individualismului și proeminența acestuia în detrimentul altora. Mă uit la spectacol cu ​​plăcere. Chiar acum.

De asemenea, acum mă uit, deja se simte că filmul este puternic.

Mi se pare că șeful poliției este conducătorul bandei.

Apoi este similar cu vizoarele Sharp

Seria este oarecum o coroană ascuțită (capace ascuțite)

Dar ei o au. Și avem Gleb Zhiglov și Volodya Sharapov.

Un film despre realitatea sovietică din acea vreme. Nu este bine, dar filmul este interesant, mai ales că se pare că erau evenimente istorice. O mulțime de sânge, crimă și momente shikuyuschih. Dar spectacolul este bun. O singură dată, uite da. Nu este un joc rău al actorilor. Protagonistul Mishin, liderul bandei, căpitanul echipei de fotbal, are atât de două fețe, încât nu se poate împiedica el însuși. Bună acțiune. Mi-a plăcut complotul. Crud, cu sânge rece, dezgustător de maniacal și înfricoșător.

În schimb, se simte ca o situație, un MURovets uman, un operativ. Excelent jucat și artistul Andrei.

Seria este bună, crudă, dar bună. Îi sfătuiesc oamenilor cu o psihică normală, evaluând cu strictețe situația.

Și despre cruzimea, nu a mers nicăieri, a rămas în oameni, ascunsă în spatele unor fețe mascate, cu gesturi verificate, uneori cu emoționalitate. Un exemplu viu, avem anul acesta o femeie ucisă un adolescent, tăiată în bucăți și aruncată într-o geantă economică chineză pe gunoi. Crude? Da. Recunoaștem motivul - se dovedește că acesta este unul dintre tipii pe care grupul a fost forțat forțat să acționeze mai mult decât o dată natura sexuală a fiului ei mic. Mama a aflat, a adus o casă și a efectuat această acțiune. Pe emoții sau din doom sau din vreun motiv pentru a nu ne judeca. Adolescentul ucis a fost fiul părinților bine pregătiți și putea să coboare cu o frică ușoară.

Eu la ce. Artistul a fost încadrat și el a devenit același ca el a fost făcut. Greșeala operatorilor, dorința de a închide rapid cazul, fără a examina toate indicii și a trage de urechi. Deci, de la lucrători simpli, cinstiți, respectabili și se dovedesc pisici negre. Seria este ambiguă și bine pe care parcela a încercat să o reveleze mai mult. Nu doar prin evenimente, ci cu o parte din fantezie și reflecție pe tema alegerii umane.

dullish

Filmul filmului se bazează pe evenimente reale. Este vorba despre compararea complotului filmului sovietic "Locul de întâlnire nu poate fi schimbat" și modern. Multe episoade ale filmului au avut loc de fapt. Dar pe acest merit filmul se termină. Complotul, în opinia mea, este plictisitor, filmul este clar desenat, mult este pur și simplu atras de urechi. Actorul bine-cunoscut Petrenko clar nu trage pentru acest rol. Nu există nici o dinamică sau dinamică, intenție. Un rol mic al lui Mikhail Boyarsky nu a cauzat nici o impresie atât de clară: pe de o parte, el a jucat frumos, dar pe de altă parte nu este rolul lui Dartanyan))). Activitatea regizorului se descurcă bine, dar operatorul, în cazul în care podkachal-vizibile clădiri moderne și peisaje.

Și, desigur, tocmai am terminat seria finală. În viața reală, nu a fost așa. Scenariu de bine, foarte mult îndemnat, și care este nerealist, stupid.

Linia de fund: în opinia mea, filmul este în mod clar o trecere unică. O singură dată puteți vedea, în orice caz, sau ceva deosebit de respingător, nu l-am găsit.