Kazahn Aquapark spune cine a fost

Ei bine, și dacă cineva are o reducere de 50%, nu este necesar, pot să cumpăr, astfel încât atât noi cât și tu să fii bine)

Și eu ascult, cu o vârstă de 6 ani.

Nu știu cât de relevantă pentru tine. soțul meu și cu mine am mers câțiva ani în autobuz pentru un voucher, chiar și fără un copil. Plecarea de vineri seara de la piață. Lenin, în dimineața zilei de duminică s-au întors în același loc. Costul de călătorie, dacă nu mă înșel, 1400 pe persoană și parcul de apă pe zi - 850. Diferența nu este foarte mare, având în vedere faptul că am fost transportați înainte și înapoi, ne-am întors în oraș și am hrănit prânzul. În parcul acvatic, eram atât de ocupați că, pe drum, nu era altfel cum să dormi - așezat, mințit, chiar dacă stau în picioare. tocat imediat.

Prețurile acum, desigur, s-au schimbat, am vrut doar să spun că mi-a plăcut opțiunea de a merge cu autobuzul, nu cu mașina

Am trecut cu câțiva ani în urmă. IMHO este foarte dificil pentru o zi de a gestiona, tk. Diapozitivele sunt epuizate, iar drumul înapoi. Vom petrece ziua acolo, să petrecem noaptea - dimineața înapoi. După ce a rămas în Riviera însăși - o vizită la parcul acvatic a fost gratuită. Dacă decideți să vă petreceți noaptea într-un apartament, căutați contactele verificate, tk. oferi un lucru, dar de fapt - altul. Odată ce au fost prinși, nu a existat o plată în avans, dar au fost pierdute câteva ore.

Am mers de 3 ori, până când a fost construit parcul acvatic din Kstovo. Alimentele sunt doar acolo în cafenea, este unul, nu ar spune că este gustos și ieftin, dar nu există altă alegere. Copiii sub 14 ani nu sunt permise pe majoritatea diapozitivelor, iar în "piscina de vânătoare" nu sunt interesați decât atunci când mergem. Piscină interesantă pe stradă, dar în timpul iernii. Am mers cu trenul, după o zi și cu parcul acvatic puteți doar să dormiți, ați venit la hotel la ora 7 seara și cei trei au adormit până dimineața, era necesar doar să luați poziția orizontală.

Există două parcuri de apă în Kazan. Riviera necesită deja reparații (a fost acolo acum două săptămâni, nu intenționat, ci doar a trăit într-un hotel).
Baronix este un nou parc acvatic. Pentru mine, toate sunt "o singură față", dar în noua este mai plăcută și oamenii sunt mai puțin acolo, deoarece în Riviera turiștii sunt încă transportați cu autobuze din toate regiunile cele mai apropiate.
Drumul înainte și înapoi într-o zi poate epuiza, mk pe repararea drumului M7. Cork (dacă nu zburați devreme dimineața la zori) poate fi de 2-3 ore.

Prietenii mei s-au dus la Barionix acum doi ani, mi-a plăcut foarte mult, este mai abrupt decât Atolul nostru. Oamenii nu erau prea mult, pentru că aproape toate au mers la Riviera, despre Baryonix puțini oameni știu. Au luat nelimitat pentru o zi, au fost mai profitabili, au mâncat de asemenea, dar nimeni nu-și poate aminti cum și cum - nimeni nu își amintește.)

Este foarte greu să mergi fără o ședere peste noapte. Am mers cumva, obosit puternic. În parcul de apă fugit, înotat, relaxat și pe acest drum înapoi pentru conducătorul auto este încă un test. Este mai bine să închiriezi un apartament pentru o zi. Prețul este de aproximativ 1500 de ruble pe noapte.
Nu poți părăsi parcul acvatic, nu poți lua mâncare cu tine, ci doar cumperi acolo. Prețurile în cafenea sunt diferite, dar mai puțin de 1000 nu poți să faci.
Chiar dacă copilul dvs. este mai înalt decât 120 cm, atunci el poate merge acolo pe mai multe diapozitive, iar dacă creșterea este mai mică de 120 cm, atunci numai în loc de joacă, există strict cu ea.
În Baryonykse, de asemenea, este interesant, copiii cu părinții lor pe mai multe diapozitive erau permise. Dacă e interesat, scrie, acum suntem în Kazan.

Pentru un copil de 6 ani, care parc acvatic este mai bun?

cu 6letkoj merge mai bine în barionix, dacă. după cum spui, o călătorie pentru ea.
În Riviera există puțină distracție pentru această vârstă, iar în baryonică există o zonă întreagă și sub acoperiș. În Riviera, o piscină cu piscină și o piscină cu două diapozitive mici pe stradă, adică dacă vă aflați pe vreme rea și nu vă atingeți, va exista o navă în interior și este mică.

E foarte greu. Soțul meu și cu mine am făcut o călătorie pentru prima dată. Și a doua oară în mașină numai în parcul acvatic (bine, deci puțin ratat încă), deci la ora 3 dimineața rămasă, la 8 au fost acolo. Dar am închiriat un apartament pentru 1600 de zile cu reparații de calitate europeană și toate facilitățile (10 minute pe jos de Riviera). Ne-am dus la mersul vesel, am cumpărat o masă gata pentru prânz. Apoi, la parcul acvatic, în jur de 12 ore. Am fost 6 ore. mai devreme a fugit. Obosit, a visat să ajungă în pat. La ora 20 am dormit deja)) Dimineața au gătit micul dejun și s-au grabit acasă.

Și în bryonic, diapozitivele sunt mult mai mici decât în ​​riviera? Nu va fi plictisitor? Ceva pe care l-am acordat deja, cu atât mai mult există oceanarium-ul.