Joc renegade ops întrebări și răspunsuri, recenzii și recenzii, clipuri video și capturi de ecran - descărcare gratuită

Renegade Ops se referă la genul deja decedat al jocurilor izometrice, dar care este foarte energic, deși încet, revenind la platformele de jocuri moderne. Acest joc este similar cu rasa clasică, dar nu există rideri rivali, iar sarcina principală este exterminarea numeroșilor adversari. Nu există nici o concurență în joc, pur și simplu se trag mafioți, care, totuși, nu este lipsit de interes și dinamică.

Povestea se bazează pe confruntarea unei mici echipe de mercenari și a unui general dușman vicios. Este bine ca toate comportamentele și răsturnările complotului să fie date în maniera cărții de benzi desenate, ceea ce face dificilă critica serios. Un set de clichete și clichete, pur și simplu nu serioase. Treceți la sarcină, selectând unul din cele patru caractere. În spatele fiecăruia este atașat propriul transport, care are caracteristici unice și stil de luptă individual.

Jocul încearcă să semene cu strămoșii săi din trecutul îndepărtat în multe feluri. De exemplu, un sistem complet de arcade de înviere, când după moarte vă regenerați în același loc, pierzând doar toate bonusurile pentru arme. Și cu păstrarea lor în general de economisire a problemelor nu funcționează în mijlocul nivelului. Numai între ele și fără salvare și puncte de control. Nu ar fi atât de rău dacă nivelele ar fi mai mici.

Este demn de a lăuda grafica - obiecte și peisaje desenate cu atenție, și focuri de armă și explozii uite luminoase. Cu toate acestea există daune sistem care arată foarte bine atunci când treci prin clădire, lăsând un moloz și praf. Pe nisip există urmele, puteți trece între copaci mici (deși nu le faceți rău) sau să sarăți din mici precipitații. Pe peisaj există multe locuri unde vă puteți tăia calea.

Renegade Ops ca nu toată lumea, dar dacă te-ai săturat de conținut monoton sau ai pierdut jocurile clasice, acest joc ar putea plăcea. Designul colorat grafic și greșelile constante pot lăuda de ceva timp multe. Și posibilitatea unei cooperative pentru patru, trebuie doar să adăugați o unitate. După cum arată practica modernă, jocurile vechi se întorc.

• diferite nivele;
    • patru masini, fiecare cu caracteristici unice;
    • cooperativă pentru patru jucători;