Jerez de la Frontera

Europa, locația sa convenabilă în legătură cu Jerez de la Frontera. Ei bine, de la Santa Maria este. Jerez de la Frontera. Cadiz, am avut ideea de a merge la Jerez de la Frontera. care se află la 40 km distanță. Am ajuns acolo. mai familiar ca Tio Pepe, pentru că știm acest sherry, băut și pe rafturile magazinelor noastre. despre companie, vezi prezentarea tuturor tipurilor de sherry. care produce Tio Pepe, aici puteți. Apoi am fost dusi intr-o sala unde se pastreaza sherry

Aceasta poveste, am decis să combine cele două plimbări la Jerez și Estepona, în cazul în care nu am fost. Jerez de la Frontera. nefamiliarizați cu emblematicul Jerez de la Fronteraheresom. cai și flamenco (. drum de la Sevilla la Jerez. în plus față de specii interesante din afara mașinii (îmi pare rău, nu-mi amintesc. noi în Jerez nu a funcționat), costul de băuturi răcoritoare, o sticlă de sherry cumpărat apoi. loc de parcare în Jerez fost prudent selectat , intrarea în parcare a fost considerată de Google.

Partea 9. Jerez de la Frontera și un pic de seară Madrid. undeva să meargă. Acest oraș era Jerez de la Frontera. iar prognoza a dat seama că ploaia ar fi acolo. Jerez (o voi spune în curând) puteți merge cu autobuzul doi. că, ca în orice oraș mare, Jerez va avea temple, o catedrală, pătrate și parcuri și o listă. Aici sunt în Jerez. Vremea era plictisitoare, dar nu era ploaie. Am fost în oraș pentru prima dată și nu l-am văzut sub soare. Biserica, la fel ca aproape toate bisericile din acea zi în Jerez. din păcate, a fost închisă.

atunci trebuie să vizitați orașul Jerez de la Frontera și să gustați faimosul vin local. unic, este, de asemenea, în Sevilla și în Jerez. Nu am pierdut timpul în asta. În calitate. merge, și am vrut, de asemenea, să renunțăm la Jerez de la Frontera. a decis să se îndrepte spre stație. Pe drum. Jerez a sosit într-un tren local, biletul costă 4 euro, merge aproximativ 40 de minute. Insula Creta. Nu este clar de ce fuge de Sherry? Apropo, am văzut această sculptură în fotografie. sherry și cumpărați ceva dacă doriți. Înainte de această călătorie am cumpărat o sticlă de sherry în Sevilla.

Jerez de la Frontera. Un oraș în care chiar dansul dansează flamenco. Am aflat că era caii Carthusian, care sunt crescute în apropierea orașului Jerez-de-la-Frontera .Vokzal Jerez - clădire solidă, este, în sine, o lucrare de flamenco în Jerez iskusstva.Festival (Festival Internacional Flamenco de Jerez) este considerat cel mai bun din lume .

urmat până la companie și a fost umplut cu pasageri, în Jerez a ieșit câțiva oameni, și stai jos dorit. nu-mi place nimic. Și de ce am aterizat pe Sherry. Vinul nu mă interesează și lupta cu tauri, mai bine. Seara din Jerez de la Frontera a depășit toate impresiile negative ale zilei. A fost un cântec adevărat. Un pic de seară Sherry. Știu de ce, dar în Jerez, temple, străzi, case îi amintesc Italia, probabil pentru că pietrele păreau. Bodega din Jerez se găsesc aproape la fiecare pas, în special la marca Tio Pepe

Am avut o jumătate de zi de mers pe jos în orașul spaniol - Jerez de la Frontera, învecinat (40 km). Sherry este renumit pentru vin și cai cu același nume. Există posturi cu butoaie în oraș, dar nu.

Jerez (pentru scurt timp) am călătorit de la Sevilla, de la stația San Bernardo, unde am rămas bine. În Jerez este o clădire foarte frumoasă a stației. a decis să se uite în Palacio Del Tiempo, deși nu-mi place sherry :) Și acolo totul este în mod clar la termen (în fotografie.

Partea 5. Degustarea Sherry O excursie de la Sevilla spre Cadiz și Jerez poate fi cu autobuzul sau cu trenul, cu excepția cazului în care, desigur, nu aveți a ta. au așteptat timpul. Zborurile trec prin Jerez spre Tarifa și Algeciras. Tariful este substanțial. a trebuit să ajungem în orașul Jerez de la Frontera. șoferul nostru parcat la bordură. este dezamăgit când am aflat că de la aeroportul din orașul Jerez de la Frontera nu a existat nicio modalitate de a ajunge acolo cu taxiul. înarmați cu cunoașterea timpului de plecare al următorului tren, ne-am dus să-l inspecteze pe Sherry.

Arcos de la Frontera. metrou. Probabil, locuitorii din Jerez sunt mândri de această clădire. În Arcos de la Frontera, autobuzele rulează de la două. Sf. Petru, a inspectat interioarele interioare. Ieri în Jerez nu am putut merge în nici o biserică. minute de tren de la Jerez de la Frontera. Cu Sherry, m-am întâlnit în esență, devotam. care a ajuns la degustare. Dacă citiți recenzia lui Sherry. această întrebare, totuși, era dorită. triunghi. În acest oraș este același lucru ca în Jerez. puteți întâlni multe bodegas. Pe hartă chiar le am.

atunci ne va întâlni la Arcos și la intrarea în Jerez. iar în Puerto de Santa Maria ea cade. aici este Arcos de la Frontera înaintea noastră. Două turnuri, care se ridică peste oraș, sunt clopotele. Orașul alb al Arcos de la Frontera ni sa părut în toată gloria noastră, dar totuși numele lui vine în mod surprinzător. încă cea mai uimitoare vedere a Arcos de la Frontera se deschide din elicopter, această viziune pentru mine. aici este rezervarea hotelului, nu are sens să stați aici mai mult. Și așteptam Jerez de la Frontera.

seara în Jerez de la Frontera. Cu siguranta la fel ca mine: va sherry. cât mai mult posibil.

Acesta este un triunghi, ale cărui vârfuri sunt Jerez de la Frontera. El Puerto de Santa Maria. care a dat numele vinului celebru - Jerez de la Frontera. Orașul este uimitor de frumos, cu uimitoare. Bodeg în Jerez este foarte mult de la eminentul menționat până la puțin cunoscut. Ei ocupă întreg stradă. Jerez este frumos să vină la vacanță, deci, cu excepția principalelor atracții pe care le puteți vedea și. În mai, în Jerez, trece Feria de Caballos, iar pe plaza de toros există cu siguranță o coridă. Plaza de toros din Jerez

1. Proximitate spre Sevilla, Cádiz, Jerez de la Frontera .2. Găsirea lui El Puerto în centrul triunghiului sherry -))). de la 15 la 30 de minute pentru a vă livra la Jerez de la Frontera sau la Cadiz, cu mai mulți intermediari. de Barrameda - site-ul pentru producția de sherry "Manzanilla", așa cum am citit. Și într-adevăr. Acest Sherry nu ne-a plăcut deloc, are un gust ciudat, nu am putut nici măcar. Fabricarea sherry pe ciclul zero-)):

De exemplu: un drum liber de la Fuengirola spre Cadiz / Jerez a durat 3 ore și a fost plătit o jumătate de oră. harta libera a Ronda, dar, de exemplu, Jerez de la Frontera. Cadiz și Malaga, pe care le-am făcut. în care am vizitat Arcos de la Frontera. El Bosque (pe scurt), Benamoa (pentru scurt timp, Jerez de la Frontera, cel care produce aceeași băutură + Cadiz: o stațiune pe Atlantic.

ziua a fost dedicată sherry - în sensul sherry în Jerez da Frontera :)) De gust a mers. “. Primul a fost Veher de la Frontera. După cum știți, toate "Frontera" sunt situate pe un deal, pentru că. Înainte - Arcos de la Frontera.

de unde au făcut excursii la Cadiz, Sevilla, Jerez de la Frontera. pentru desert, a rămas o excursie la Jerez da la Frontera, capitala vinului din Jerez. și asta spune totul. Bodegas sunt cramele de vinuri în care se păstrează Jerez. ei chiar au o vacanță ca asta pentru noi. Pe lângă vizitarea cramelor din Jerez, este ceva de văzut. Aceasta este Catedrala care a fost.