Impresii de pe insula Coyonsaari

Autostrada Priozerskoe din nou a început să fie reparat în acest an. Mulțumit de această tendință. Adevărat, un pic jenat alegerea de site-uri pentru reparații. Dacă de la Sosnovo până la plantațiile Osinovoj au reparat totul printr-un solid, atunci pentru Sosnovo această reparație este un fel de selecție.

După autostrada Priozersk, așa-numita serpentină Priozersky. rămâne neatins timp de mulți ani. Toate deliciile de slalom rutier pot fi consumate la maxim. Principala preocupare este masinile viitoare si siguranta suspendarii.

The grader Karelian. care începe după Forge, de data asta ne-a mulțumit. Am păstrat cu ușurință viteza la 60 km / h. Nu există practic nici pieptene, găuri mari. Aproape oriunde se uită în sus până la statul strălucit. Numai pe niște felii, dealuri și în special niște rotiri ascuțite există un nisip înșelător. Cum să explicați această stare a drumului - este neclar. Anul trecut, elevul de calibrare a nivela drumul chiar în fața noastră. Mai bine nu a devenit din ea. Și aici - în mod ideal suprafață laminată. Poate tocmai a părăsit singur drumul? Sau au rulat rolele de drum în loc să stropească elevul?

La o viteză neobișnuită, am ajuns rapid în satul Kurkieki. Întoarceți-vă la insulă - imediat după el. În conformitate cu legea nemulțumirii, începând de la această întoarcere pe autostradă începe asfaltul, care se întinde deja continuu spre Sortavala și dincolo. Adevărat, cu starea actuală a elevului, lipsa asfaltului nu este foarte tensionată. Dar, în alți ani, această răscruce era așteptată ca o mare eliberare.

După răsucire, elevul local este mult mai rău. Puteți merge, dar nu așa de confortabil. După patru kilometri drumul principal pleacă spre dreapta, iar calea spre insulă se află pe satul Vyatikkya. Drumul imediat devine și mai rău. Acesta nu mai este un clasificator, ci un drum de țară local. Chiar înainte de a pleca pentru o întoarcere pe drumul spre insulă sub roți apare îngust până la imposibilitatea de asfalt. Este aproape imposibil să se disperseze cu o masina contra. Nu există drumuri. Deodată tufișuri și șanțuri. Acest asfalt duce la centrul de recreere al fabricii Severnaia Vyatka.

Ultimul rând. Înaintea porții, cabina de securitate și podul de pe insulă. Există mai multe mașini. Unul, judecând după numere, a venit de la distanță Kalmykia. Restul orașului Sankt Petersburg. Nu există gardă în cutie. Locatarul local care se apropie a spus că garda din această cutie nu este așezată. Apoi apare doar dimineața în timpul schimbării. Nasol, d-le. Conform informațiilor disponibile, a fost posibil să plătească puțină protecție și să intre pe insulă pentru o scurtă perioadă de timp pentru a descărca lucrurile și, în plus, a fost posibil să plătească ceva mai mult pentru ca ei să aibă grijă de mașini. Și atunci nu este nimeni care să plătească.

Nu este nimic de făcut. Am descărcat o parte din lucruri și am pus pe rucsaci. Drumul de pe insulă este foarte decent, recent făcut. Este clar că nu a fost plăcerea turiștilor că au făcut-o. Cel mai probabil, într-un timp scurt pe insulă vor fi campinguri, centre de recreere, teritorii închise, garduri, sârmă ghimpată, semne de avertizare și companii de protecție. Dar pentru moment, mulțumesc lui Dumnezeu, asta nu este. Ne îndreptăm liber în jurul bariera de intrare și mergem adânc în insulă.

Impresii de pe insula Coyonsaari

Pe insulă

Nisip, pini de coastă, Ladoga, insule mici. Peisajele îndepărtate sunt acoperite cu o ceață de dimineață. Razele soarelui încearcă să treacă prin decalajul dintre nori, dar în zadar. Judecând după felul cerului, va ploaie mai degrabă decât soarele va privi afară. Puneți rapid corturile și ascundeți lucrurile. Suntem pregătiți pentru distracția elementelor.

Baietii, Lesha si Lesha, pescarii invizibili, nu se odihnesc deloc, mergi pe drumul spre autoturisme. Încă mai au bărci de cauciuc. Deoarece nu au reușit să meargă la plajă, vor trebui să înoate până la ea. Restul sunt împrăștiate de-a lungul plajei. Cineva fotkaet peisaje, cineva caută lemn de foc și cineva dracu '. În cele din urmă, cele mai multe dintre ele sunt netezite de un vis, iar ploaia începe să se disperseze în corturi.

Ne trezim de vocile celor care au ajuns în sfârșit la noi. Potrivit acestora, nu a fost foarte dificil. O oră și jumătate - și aici sunt în fața noastră. Tabăra este activată. Începe să pregătească cina, gătesc kebaburi de shish. Da! Decizind să ne ajute în totalitate "pomatrasnichat", am luat cu ei chiar și kebaburi. Să fie "nesportiv", dar este delicios. Lemnul de foc pentru un brazier impromptu trebuie totuși să fie recoltat destul de departe de tabără. Afluxul frecvent de pietoni și turiști de apă, picnicuri și vizitatori, a curățat pădurea din jur de orice fel de moarte. Pinul uscat trebuie remorcat din cealaltă parte a insulei. În continuare în curs se află deja în pădure, evacuate de vânt mesteacăn și aspen. Ei au putrezit și au pătruns cu apă de la minciună pe pământ și au ars cu mare dificultate.

Două fete, care au luat o barcă, se înapoiază la un insule vecine. Există o regiune de pescăruși. Umorul lor se aude foarte bine. Să sperăm că noaptea se vor liniști.

Din necazurile se poate spune că insula nu este la fel de goală cum părea la început. Pe suprafața apoasă a Ladoga dintre insule se scurge înainte și înapoi bărci, catamarane, caiace și bărci. Unele dintre ele cu motoare puternice sunt destul de zgomotoase. Și, în plus, oamenii din jur nu contează deloc cu faptul că o companie cu corturi, un incendiu etc. era situată pe o bucată de țărm. Ei trec fără cusur în dreptul corturilor și al celor care stau cu ei. Cineva care este la est de noi, saci de mare pret, evident, nu cu cookie-uri si jetoane. Ceva se încurcă în aceste pungi. După ei trece un grup de kayakers, stând la o stâncă mare. Adolescenții aflați la vârf vorbesc despre faptul că au băut deja bere, dar au încă un amaretto cu șampanie. Seara, și chiar și noaptea promite să fie distractiv. De asta nu am venit aici. Plătește totuși că pe insulă nu există mașini cu "ticălos-titss" constant, răcnind de la ușile și trunchiurile deschise. La bărci, aterizarea pe țărm, muzica, aparent, este mai puțin obișnuită.

În plus față de trecere, există încă trecerea și trecerea. În primul rând, un grup de bicicliști a plecat la plajă și, nu puțin neînțeleși, s-au despărțit la o distanță de cinci metri de noi. Doamne! Suntem același sânge! Nu vrei tu să fii singur cu natura departe de vecini? Pentru ei, putem spune că, după ce ne-au așezat aproape o jumătate de oră lângă noi, au plecat la tabără pe margine.

Apoi, chiar alături de noi, a venit o barcă mică, de unde a debarcat un grup de oameni de diferite vârste și a început să joace volei pe plajă chiar în fața noastră. La naiba ... Ei bine, tu, plaja nu e de ajuns? E atât de mult!

Seara, activitatea pe apă și pe insulă a crescut și mai mult. Securitatea trecea. Am întrebat cum, ce, a spus ce și cum. Copacii verzi nu taie, un incendiu numai in locul alocat (arata ca un vetru vechi, pus cu pietre). Pentru a merge mâine pe insulă să se scufunde, trebuie mai întâi să mergeți la ele în cabina lor, care este aproape în mijlocul insulei. Sunt de acord cu privire la momentul intrării, și, desigur, să plătească banii. 150 ruble din mașină. După aceea, la ora stabilită, mergeți până la bariera de la pod și așteptați paza care va veni și se va deschide.

De asemenea, au cerut parcarea. Există, se spune, plătite, dar în satul vecin, Vyatki. Du-te la el de pe pod aproximativ 2 kilometri. Iar când se fixează autovehicule pe marginea drumului, sunt posibile tot felul de nuanțe. Cateva roti au fost rasucite, cineva beat sa intors, a zdrobit pe toata lumea in apropiere. În general, "joacă greu ...". Am devenit cumva îngrijorați în această situație aruncând o mașină și am decis să mergem la cercetarea. Nu ajungând la o treime din drum spre pod, drumul trece pe o cale foarte călcată. Am decis că a fost o tăietură, iar de-a lungul coastei de nord a insulei ne va conduce cel mai scurt drum spre pod. Cum nu era așa. Calea către lățime întreagă a ajuns la țărm și sa încheiat. Nu am vrut să mă întorc pe drum. A trebuit să "scot", ghidat de soare. Ca rezultat, desigur, am tăiat calea, dar am mers direct în pădure și, în același timp, am depășit destul de mare selga.

O mare companie se apropia de noi, apropiindu-se de-a lungul drumului către țărmul sudic, cu un pas înfloritor. Toți bărbații îi purtau pachete de bere în brațe și pe umeri. Partea de sex feminin purta pachete, aparent cu o gustare. Nu s-au observat alte echipamente și am sperat că, cântărit de o astfel de încărcătură, nu ar merge trei kilometri până în zona parcării noastre.

Mașina de la pod a fost adăugată, dar nesemnificativ. Înainte de toate, trei mașini cu numere locale Karelian au apărut la bariera însăși. Aparent, compania pe care am întâlnit-o descărcată de la ei. Din acest cartier a devenit chiar mai trist. Și dacă, distrugând toate bunurile, ei, folosind nopțile albe, decid să se întoarcă acasă sau să meargă la un aditiv. Cu cele trei mașini și bere, pot imita cu ușurință toți vecinii.

Înainte de casa cu semn de parcare a ajuns destul de repede. Singurul lucru care părea să se întoarcă nu este 2,5 km, dar mult mai mult. Când am ajuns, am văzut porțile încuiate și în spatele lor un ciobănesc. Poarta este blocată, dar nimeni nu a răspuns la apăsarea butonului clopot. O femeie din casa următoare a răspuns la strigătele noastre și la bobikanie. Întrebată ce vrem, ea și-a oferit curtea. Mai erau încă câteva mașini - de asemenea, nu pare locală - și această imagine era aproape în fiecare curte a acestui mic sat. De asemenea, femeia ne-a oferit livrarea cu barca în orice loc de pe insulă și insule în jur de 500 de ruble. Dar, după ce a decis să salveze și să facă o plimbare, a mers pe jos.

Pe site-ul site-ului web al dealerului, gama și prețurile autoturismelor Jaguar

Înapoi la pod se întorcea încet. La podul din spatele porții au văzut mașina și gardianul care stătea în el. La cererea noastră de a ne arunca, el a răspuns leneș, nu a putut specifica când va merge. După ce și-a asigurat promisiunea de a ne lua pe drum, am mers pe jos.

După un timp, mașina ne-a prins. În ea exista deja pe lângă doi pasageri de pază. S-au oprit sincer și ne-au stors. Mulțumesc. În lume există încă oameni dezinteresați. Nu numai că ne-au condus la casa lor, dar, de asemenea, a condus pe plajă.

Apoi a fost seara, apusul soarelui, Ladoga liniștită, fumul din kebaburile de friptură și marele foc de tabără.

Noaptea albă ne-a acoperit. Chiar și pescarii de pe insula vecină, cum ar fi, au început să se scufunde în liniște. Un vis a căzut în tabără ...

Dar nu a durat mult. Din când în când, a fost posibil să auziți călăria plutitoare. Dar acestea erau mici lucruri. După aproximativ două ore de tăcere, chiar în spatele cortului, strigătele casetofonului cu "Lambada" și vocea companiei trecute au fost distruse. În timp ce am venit la mine și m-am gândit ce aș spune, când am ieșit din cort, vocile au început să dispară. Însoțitorul sa mutat destul de departe. O conversație simplă nu a fost auzită, dar țipetele bețivă au rupt tăcerea de noapte. Apoi cineva a început să cânte jucării pirotehnice. Pentru focurile de arme de vânătoare, chiar și pentru curaj, nu erau asemănătoare. Tacerea relativă era deja dimineața.

A doua zi

Dimineața era însorită și afectuoasă. Din norul și umezeala de ieri, nu mai este o urmă. Primul lucru după micul dejun, am împrumutat o barcă, am navigat pe insulă cu pescăruși. Planurile trebuiau să navigheze chiar mai departe pentru a ateriza pe o bucată de pământ foarte mică, dar un vânt puternic care a crescut a răsfrânt a respins această aventură. Fotografiat pe insulă, porniți în călătoria de întoarcere. Vântul, care era aproape imperceptibil pe mal, se plimba pe coasta stâncoasă a insulei. Noi, care nu prea erau obișnuiți cu plimbările pe apă pe apă deschisă, erau puțin inconfortabili. Dar totul sa dovedit.

După ce insula, îmbogățită cu ceai, a mers să cucerească Selga vecină, care se ridică deasupra apei din Ladoga. Din sud și est, pereții aproape verticali se ridică chiar din apă. Cea mai ușoară cale a fost drumul spre vest. Acolo, pârtiile erau mai puțin adânci și, în plus, copaci mici de pini au crescut direct pe granit.

După ce ne-am urcat, ne oprim, impresionați de vederile de deschidere. La sud, în spatele unei mici creasturi de insule puțin adânci, Ladoga a părăsit orizontul. Pe dreapta, un mic arc ne-a îndoit plaja de pin. Un altul de granit stătea în spatele lui. Dacă te uiți îndeaproape, ai putea vedea conductele Prizezkyi combinate în contururile vagi ale malului vestic al Ladoga.

La est, insulele de granit mari și mici au rămas. Unii dintre ei, foarte mici, se ridică abia deasupra apei. Altele fără o hartă nu puteau fi distinse de coasta continentală. În sud-est, în spatele apei deschise, contururile unei insule mari au apărut vag.

Ne-am dus în jurul vârfului din jurul capului. Fiecare nou pas a dezvăluit noi specii, pe care nu am încetat niciodată să le admirăm. Camerele au funcționat fără oprire. Cât de mult este necesar să muncești, ce să filtrezi toate aceste fotografii?

Duminica a început să se încline spre seară. A fost timpul să mergem la gardieni, să fim de acord cu intrarea pentru încărcare. Nu au existat surprize aici. Am mers la barieră, am intrat în "Golf", am condus spre satul Vyatki, am luat a doua mașină, am revenit. Paznicul ne-a dat drumul, primind o taxă de la două mașini.

Datorită drumurilor bune, chiar nedoprivody cu întreținere redusă au reușit să se apropie destul de aproape de plajă. Lucrurile au fost încărcate, gunoiul a fost scos. Adio, Coyonsaari!

Să te întorci la elevul de clasă a fost puțin mai rău. Ploile de sâmbătă s-au uscat sub soarele duminical, iar elevatorul a început să praf. Era imposibil să merg unul după altul. Trebuia să mă întind. Doar la intrarea la granițele regiunii Leningrad au observat că postul GAI a dispărut, la Kulikovo. El era atât de șiret încât era invizibil. Înainte de el era semnul "40", și o bucată de asfalt printre elev și făcu semn să accelereze. Și acum, nu, nici un semn, nici un post. Doar fundație din beton și două șipci de la rama ușii.

Karelia a fost lăsată în urmă. Fluxul de la Priozersky derulat, Priozersk însuși a strălucit de la sine, iar Autostrada Priozerskoe a alergat sub roți. Timpul este duminică, seara. Mașinile cu fiecare kilometru mai mult și mai mult. Fie că va fi la intrarea în oraș. Dar ne întoarcem înapoi la Petyaarvi. Va exista un singur Golf la intrarea în oraș.

postfață

Pe Coyonsaari nu vom mai merge, în ciuda frumuseții cu adevărat extraordinare a naturii. A stai printre mulțimile unui popor divers la dorință poate fi mult mai aproape de Petru.