Impresia copiilor

Tatăl meu a început să mă ia cu el, imediat ce am învățat să merg. Este necesar să-mi închid ochii, așa cum văd o astfel de imagine: nisipul strălucește la soare, iar tatăl meu, bronzat și musculos, străbate între rotire. Impresia copiilor a rămas cu mine pe viață și, în mare măsură, mi-a determinat alegerea. Astăzi nu mă mai pot imagina fără vârfuri de munte, vulcani, ghețari, cascade și râuri.

Furnizarea de gaze și drumeții

Sincer, nu aveam de gând să învăț copii, dar se pare că genele au luat-o. Mama mea, Larisa Ivanovna, doctor în științe chimice, în ciuda vârstei ei (acum are 74 de ani) continuă să predea la universitate. O doamnă foarte erudită, pe lângă cel mai bun prieten al meu. Tatăl meu a predat educația fizică și pregătirea militară inițială.

Imediat după absolvire am hotărât să merg mai întâi într-o călătorie de campare și apoi să încep să caut un loc de muncă în specialitatea mea. M-am întors, iar colegiul de inginerie a renunțat la profesor și mi sa cerut să ajut până când vor găsi unul nou. Am decis să ajut, așa că am rămas 20 de ani. Cu o coincidență uimitoare, în acest moment în școala tehnică a deschis "meu" de specialitate - "de aprovizionare cu gaz", și am intrat în încărcătură imediat 16 discipline. A fost interesant să începem, dar timpul a fost greu: un copiator pentru două școli tehnice, mobilierul de sub noi sa dezintegrat, unii studenți au venit la ore, fumând, evident, nu țigări. Acum totul este diferit - aproape toți sportivii.

Tratamentul rece

Sunt un mare fan al băii. Și după ce medicii au interzis aburul fierbinte, nu aveam suficiente senzații "acute". În plus, am început să mă îmbolnăvesc adesea. Deodată am găsit un înlocuitor pentru mine și, destul de ciudat, era o gaură de gheață. Odată, în schi, am încălzit în mod corespunzător, am stat să mă odihnesc la pârâu și m-am îndreptat spre scufundări. Imediat a simțit încărcarea de energie, ca după o baie.

Pe Hecher, am câteva locuri preferate pentru scufundări, există și o resturi în tufișuri. Adevărat, până la mijlocul iernii devine din ce în ce mai greu să spargi gheața. Apoi, râul înlocuiește baia de gheață sau dulceața cu apă rece. Uneori vreau doar să mint în zăpadă! Eu "cool" am ajutat foarte mult - am devenit mult mai puțin probabil să mă îmbolnăvesc. Sunt sigur că nu toate sunt potrivite pentru întărire. Prin urmare, este mai bine să consultați un medic înainte de a începe experimentul. Nu consider că hobby-urile mele sunt o faptă, treptat pentru mine au devenit un mod de viață.

Recent, am o idee nouă - învăț să fac bijuterii din piatră. De la drumeții am întotdeauna pietre interesante. Uneori găsesc astfel de comori chiar sub picioarele mele: nisip de rodie, cuarț, pirită. Pentru a "bogăție" nu este irosit, a decis să stăpânească ambarcațiunile tăiate piatră.

Nu trezi Ursul

În Kamchatka, a existat un caz în care ursul a ieșit în mod neașteptat din cauza stâncii și sa oprit la 30 de metri de mine. El nu a reacționat la falsul Fejer. Tocmai mi-am condus fața după mâna mea. Scânteia cârligului a speriat mișa. Numai după aceea ursul sa întors. Și, deși nu părea teribil, încă mi-am dat mâna cu camera.

Adesea oamenii provoacă agresiune: împrăștie alimente în locuri de parcare, hrănirea unui prădător sau chiar apropierea de fiară pentru a face o fotografie. Ei se consideră stăpâni ai pădurii și, uneori, plătesc un preț ridicat pentru acest lucru. Cultura puțin în raport cu natura. De fiecare dată când trebuie să încep construirea taberei cu colectare de gunoi lăsată de turiști neglijenți.

Ce păcat că uităm că trăim într-o natură uimitoare. De exemplu, în estul Sayan într-o zi poți merge și pădurea mixtă și coniferele ajung la pajiștile alpine confortabile și apoi la ghețarii severi. Ce varietate minunată de peisaje! În memoria mea pentru totdeauna inscripționat Kamchatka, Shantary, Khakassia și Transbaikalia, Teritoriile Altai și Krasnojarsk, nativ Primorye. Orice minut liber pe care încerc să-l petrec în munți. Planul de drumeții este programat pentru cinci ani înainte. Viața nu este suficientă pentru a ajunge în jur, dar am ales calea pentru mine. După cum se spune, "mai bine decât munții, pot exista numai munți în care nu am fost încă."