Cum sa te indragostesti de un oras ciudat

Îmi amintesc călătoria noastră la Varșovia. Orașul este uimitor. Orașul vechi restaurat, un pod de șic peste râu, cartierul vechi și semi-criminal din Praga ... Dar pe acest tur nu aveam noroc. Pentru că m-am bazat pe colegul meu - aceeași vârstă care cunoștea bine capitala poloneză. Dar am venit pentru frumuseți, și ea - pentru cumpărături. Așa că am mers la supermarketul enorm, în care și-au împușcat nebunesc timpul prețios. Încercat să remedieze situația a doua zi, sa dus la o librărie rusă, pe strada Winnie-the-Pooh. Dar Orașul Vechi încă mai văzu grăbit. Este bine că, cu o altă prietena în loc de vacillations inactiv în magazine și în buticurile din apropiere, a mers la o cafenea și a mâncat un tort.

Prin urmare, prima regulă. Asigurați-vă că gustați gustul orașului.

Este de dorit ca nu a fost o întâlnire accidentală, ci un loc rafinat. Este mai bine să fie undeva în centru.

De exemplu, cum am întâlnit la Uzhgorod, unde am vizitat în primăvară. Adevărat, de data asta am fost pregătiți. Am vizitat forumurile pe Internet în avans, am auzit opinii și am ajuns la concluzia că în orașul Transcarpatie vom merge la "Cactus". Dacă este posibil - în "Părintele notarului". Am vizitat atât acolo, cât și acolo. "Cactus" este în centru, decorat în stil cowboy. Chiar și într-o toaletă foarte modernă există uși masive din lemn. În cafenea am gustat urechea, care este adusă la fierbere chiar pe lampa de spirit. Efectiv și, imaginați-vă, chiar delicioase.

Regula doi. Cumpărați o carte.

Le citez din toate călătoriile mele. În primul rând, dintr-o dată va fi posibil să vizitați orașul glorios. În al doilea rând, pentru a găsi niște străzi interesante. De exemplu, caut mereu o stradă care poartă numele orașului meu erotic local (Brest). Și o vizitez întotdeauna. Dacă nu puteți găsi unul, puteți vizita alte locuri importante. Doar o condiție este să mergi mai bine pe jos. La urma urmei, ai venit aici să simți atmosfera orașului.

A treia regulă (nu este întotdeauna posibilă). În primul rând turul - apoi timpul liber.

În timpul turului puteți asculta ghidul dacă este suficient de bun. Dar dacă ghidul scuipă datele pe care nu le mai amintiți, priviți fereastra și amintiți-vă. Că, atunci când va fi un timp liber, să vizităm încă o dată cele mai interesante locuri. Din nefericire, o astfel de oportunitate nu este întotdeauna: uneori excursii sunt în grabă, iar autobuzul pleacă imediat acasă. Sfatul meu este să schimb grupul. Fără o plimbare în jurul orașului nu-i vei simți atmosfera. Și, cel mai probabil, nu-mi place.

Regula patru. Adu daruri pentru tine si pentru rude.

În opinia mea umilă, trebuie să fie ceva care nu este în sine. Prin urmare, sunt foarte precaut la toate tipurile de obiecte de artizanat, pe care le avem foarte mult. Din Uzhgorod, am adus copiii două mici yulas stralucitoare, cumpărat într-un magazin ca "Toate pentru 4 grivne." Pentru tine - un ou de Paște (sau mai degrabă o coajă), realizat manual, acoperit cu brocart. Pentru părinți - producția locală de cești de cafea. Încurcat, dar totuși tot în curs.

A cincea regulă. Prezentați-vă turiștilor și comunicați cu oamenii.

După ce am vorbit în magazinul de suveniruri din Uzhgorod, am aflat că artistul nostru interlocutor a trăit o dată aproape într-un oraș vecin. Persoana foarte beat, cumva "znyanatsku" a dat un buchet de irisuri frământate. O minune, dar drăguță. Și orașul a devenit într-un fel atât de scump. Prietenii noștri din noul oraș merg într-un club de noapte sau pe o alee de bowling. De asemenea, o opțiune.

Articolul șase (opțional). Citiți o carte ale cărei personaje sunt din acest oraș.

Am făcut-o cu Babyn Yar de la Anatoly Kuznetsov. M-am dus în jurul Kievului și am încercat să aflu căile prin care eroii romanului documentar mergeau. Am învățat ceva. Impresiile au fost de neuitat.

Regula este importantă. Vizitați forumurile de internet ale orașului.

Locuitorii locali vor putea să vă ofere o descriere foarte bună a curților ascunse, a clădirilor secrete și altceva foarte important, despre care ghidul nu vă va spune niciodată. Dar numai în astfel de locuri trăiește același suflet al orașului.