Cum de a înregistra muzică calitativ de la radio pe telefonul Android, ios review-uri Android

Alăturați-vă discuției

A fost vreodată că atunci când ați ascultat radioul a pus brusc o piesă muzicală, pe care ați plăcut cu adevărat și nu o aveți în evidențe? Desigur, o dată am vrut să înregistrez acest cântec și să mă păstrez în lista de redare. Pentru a continua să nu pierdeți melodiile preferate din vedere și a fost creat un mic program care nu numai că reproduce cele mai populare posturi de radio, dar poate și să înregistreze audio de la acestea la calitate înaltă. Cu ajutorul aplicației Audials - Radio + Music Sync puteți asculta radioul, filtrați după gen și interese, căutați muzica potrivită.

• radio
  • Înregistrarea în masă a muzicii
  • Ascultarea muzicii salvate

Funcția "Radio" vă va permite să ascultați posturile de radio online (numai aproximativ 50000). Pentru togo, chtoby de control astfel de stații kolichestvom do prosche pentru polzovateley, razrabotchiki le podelili în diferite kategorii (izbrannoe, stații locale, țară, etc.) și au implementat Tuning funcția, pozvolyayuschuyu găsi stația opredelennuyu și / sau ispolnitelya. Nr remarcat aici nuzhno chto Tuning Po ispolnitelyam zhelaemy nu produce întotdeauna rezultate și de aceea tot mai bine ispolzovat stații Tuning Po joc muzica kotorye vashix ispolniteley favorit.

Ascultați radioul, puteți regla folosind o zonă de redare specială, care apare în partea de jos a ecranului.

Există, de asemenea, o funcție "zap", cu care puteți comuta la diferite posturi prin specificarea unui anumit criteriu (de exemplu, căutarea tuturor posturilor de radio cu muzică "hip-hop").

Viteza, de regulă, este plictisitoare (128 kBit / s, dar și alte opțiuni sunt posibile). Un alt plus este că încărcarea melodiei are loc în numai 15 secunde. fără a întrerupe reproducerea muzicii, chiar dacă Internetul a dat naștere bruscă.

"Înregistrarea în masă a muzicii" vă permite să înregistrați orice număr de melodii ale unui gen selectat. Pentru aceasta, selectați numărul dorit de melodii și apăsați butonul "start". Suna pur și simplu nemeemerno. Dar trebuie să înveți că căutarea genului muzicii poate uneori să nu reușească și există pericolul că nu veți obține ceea ce doriți. Dar, apropo, toate celelalte funcții funcționează foarte bine: numele și executorul melodiilor sunt determinate automat de program și salvate în folderul Audials și SDD. Astfel, toate melodiile pot fi ascultate în modul "offline".

Alte programe similare oferă și o funcție de înregistrare pentru anumite melodii, chiar și pentru melodiile care sunt interpretate de câțiva muzicieni. Dar, din păcate, nu există o astfel de funcție în Audials. Un alt dezavantaj este diferențele mici la momentul reproducerii muzicii.