Cum am petrecut weekend-ul trecut

Această intrare este mai mult pentru tine. Recent, trag concluzii din călătoriile pe care reușesc să le vizitez. Și după aceea am efectuat anumite manipulări cu mașina))) Pentru cei care au nevoie de ochelari - voi trimite legături către rapoarte și filme interesante.

Deci, să începem. A avut loc raidul off-road de 8-9.04 de-a lungul râului. Kerzhenets. Organizatorul Pasha (Gordei52) multumesc pentru acest traseu. Anunțul a fost postat la un forum local de 4x4, iar discuția a avut mai mult de 200 de postări)).
Inițial, trebuia să mergem la 2 oaze fără vinciuri la coada coloanei, pentru a nu fi o povară pentru nimeni. Dacă s-ar afla în urmă, s-ar ridica la noapte cu două mașini. Foarte mult a vrut să-și petreacă noaptea în pădure))) doar câteva zile un coleg (UAZ) cu ​​cazul, și copilotului meu a mers în altă parte. Vobshchem cu ideea unei călătorii, i-am spus la revedere și s-au înscris sâmbătă pentru TO-1 la OD la Patra. Și numai eu am procedat la manipularea nasului garantului pentru a elimina ușile de fabricație, a fost auzit un apel de la Denis. A lucrat sâmbăta până la ora o după-amiaza și sa oferit să-l prindă cu un grup de rascali. Din aceasta nu am putut refuza. După ce am întrerupt acest loc în cel mai interesant loc, zbor spre garaj, vaporul shmurdjak în patr. Mergam doar cu masina lui Denis (pentru ca are un WINCH) pentru a nu pierde timpul - atat de repede. În consecință, la ora 15.00, părăsim orașul și ne grăbim în partea off-road a traseului. Pe drum, s-au frânat înainte de 3 luni, traversând fără cusur asfalt (foto 1) ...

În general, în jurul valorii de 17.00 Off asfaltul de pe partea off-road a traseului (57 km) și trebuie să spun de la început a mers foarte repede (colegii tras de pe asfalt la 10-11 am) și am fost în speranța de a le prinde înainte de lăsarea întunericului, crezând că au avut de data aceasta amenaja tabara de la ieșirea de pe traseu și se bucură deja tăcerea de seară a pădurii, sunetul acordeonului))) bine, în cel mai rău caz, a decis să rămână peste noapte și în dimineața în care s-ar putea muta înapoi. La începutul căii a fost o ninsoare excelentă, laminată. Odihnea pentru primul Ford, a fost obtinerea întuneric ... a stat și a privit ... încercuit peste pod, care a fost aproape de 100 de milioane de la stânga))) A doua Brodick - a trebuit să vă relaxați lebada. Apoi am mers deja la amurg și apoi în întuneric. 20.00 - Și dintr-o dată - blocaj de trafic în pădure! odihnindu-se în ultima mașină a coloanei, la momentul în care căutau o curățenie pentru tabără. Câtă bucurie a fost faptul că ne-am prins cu ei! Seara și noapte de distracție de zbor))) Am reușit să dorm câteva ore, dar în acest timp am putut lua forma de relief (a uitat mat acasă în grabă), ca dormit într-o pungă de dormit))
A doua zi, ne-am adunat pentru a dormi până la prânz, dar organizatorul strictă a anunțat lansarea în 10h, chiar dacă asta a fost ceea ce că 14-15 km la ieșirea din traseul pe asfalt. Și așa cum sa dovedit - nu pentru nimic ... în a doua zi au fost multe bord și forde. Am văzut cum se ridică aisbergul de pe fundul râurilor, după ce au trecut primele mașini și au rămas flotante - au trebuit să vadă ...
Vobschem a călătorit foarte vesel și pozitiv sa dovedit. Am văzut multe vechi cunoștințe - m-am bucurat să văd pe toată lumea. Voi merge cu siguranta din nou!

Concluziile călătoriei:
1. SWANS TO BE!
2. cauciuc HT să fie))
3. O coloană de 20 de mașini se mișcă foarte lent prin pădure.

așa au prins ...

Ei bine, filme pentru care o mulțumire deosebită lui Pasha și Dima: