Recenzii despre rinoplastia din Moscova recenzii ale clientilor dupa operatie pentru rinoplastie in clinica de farmec

Cu 18 de ani de vis cel mai prețuit a fost la modul de a schimba nasul, el nu era doar un bizon mare, dar o largă și curba. mi-am fost mai speriat că mi sa spus că aceasta este o procedură foarte boljuchih, după ce există complicații, a spus despre acest oameni care nu au nici o idee despre rinoplastia. Nu m-am putut gândi la operație, pentru că eram încă sub anestezie generalizată, pe care nu o doream absolut. Am auzit de la un coleg de clasă despre clinica Sharm. A venit pentru o consultare cu Dr. Babayan a văzut munca lui și toți pacienții pe pansament-l după operație, am fost convins că numai el mă poate face un nas pe care mi-am imaginat. A trecut o lună de la rinoplastie. Operațiunea era nedureroasă și rapidă. 10 zile un nas într-o castă a fost din zilele lor neplăcute primele 3 cu tampoane în nas au fost necesare pentru a respira o gură. Mă tem că au trecut așa. Vă mulțumesc foarte mult! Te iubesc și toți vă va recomanda clinica.

Irina de la Moscova

Am facut o operatie de nas din plastic cu Dr. Babayan si am fost foarte multumita de rezultat. Am avut un accident de nas, așa că a trebuit să mă întorc la ajutorul chirurgului. Pentru toți cei care au nevoie de ajutorul unui chirurg plastic, vă sfătuiesc să contactați Babayan G.P. Și sfatul principal este atitudinea dvs. înainte de operație este de 100% de succes.

Nu au mai rămas alte complexe. Nu regret nimic. Eu trăiesc și mă bucur de viață. Vă mulțumesc foarte mult Hayk Pavlovich după mâinile tale am început să respir bine și nasul meu acum toată lumea îi place Dumnezeu să vă dea sănătate și putere, astfel încât oamenii pot continua să vă rugăm!

Medicul Hayek Pavlovich, care se uită la tine, vede deja ce va fi fața ta "nouă". Sunt cu siguranță mulțumită de rezultat și sunt recunoscător din toată inima mea. Acum am o fata noua cu un nas nou))

Vreau să mulțumesc chirurgului Gadget Babayan! Este un doctor minunat care iubește munca și pacienții lui!

Nu au existat senzații dureroase în timpul operației, dar aceasta este o înțelegere completă a anesteziei. A făcut septoplastie în această primăvară. Operațiunea a durat 2,5 ore. Cu ipsos a trecut 12 zile. Rezultatul este 100% satisfăcut. Mulțumesc!

Un pacient din Orenburg

Vreau să mulțumesc, Dr. Haik Babayan pentru rinoplastie bine, vă mulțumesc foarte mult, am fost foarte multumit de munca ta, Hayk Pavlovich au mâini de aur, cel mai bun tot la tine în munca ta, Dumnezeu să vă binecuvânteze. Sănătate și bunăstare întregului personal al clinicii!

Hayk Babayan, vă mulțumesc foarte mult pentru noul meu nas, sunt super-fericit. Acum, oglinda mea îmi dă mare bucurie. Esti cel mai bun din lume!

Uneori natura uită să pună doar o singură lovitură, astfel încât imaginea să poată fi numită ideală. O față frumoasă, dar dacă acest lucru nu escroc în nas ... Este de două ori mai dezamăgitor când o imperfecțiune nefericită apare din prejudiciu. Dacă te uiți în oglindă veți obține din ce în ce sentimentul că schimbarea formei nasului va face sa te simti mai atractiv, trebuie să decidă cu privire la o consultare cu un chirurg plastic. Poate că pentru realizarea visului tău există doar câteva atingeri?

Specialiștii clinicii de chirurgie plastică "Sharm" oferă un serviciu de rinoplastie - corectarea formei sau dimensiunii nasului

Această procedură este foarte delicată și delicată. Operația poate fi indicată dacă există un defect de naștere sau o traumă, precum și din motive estetice. În același timp, în timpul operației de rinoplastie, este important să se păstreze individualitatea caracteristicilor faciale, armonie generală a acestora. Înainte de efectuarea chirurgiei plastice, specialiștii noștri vor efectua modelarea 3D pentru dvs. Aceasta va evalua rezultatul preliminar al operațiunii și va forma așteptări. Sute de pacienți s-au aventat deja pentru a-și schimba imperfecțiunile enervante în imaginea lor. Fotografii înainte și după și recenzii despre rinoplastia efectuate de chirurgii noștri indică talentul lor. În plus, experiența altor persoane poate ajuta la scăderea fricii de operație. Specialiștilor din clinica noastră din Moscova vin chiar și pacienții nerezidenți pentru care putem oferi un serviciu de închiriere de apartamente pentru perioada de reabilitare.

Nu-ți pune mâna pe frumusețea ta! Aflați mai multe despre serviciile clinicii de Chirurgie Plastică "Charm" la numerele de contact indicate în partea de sus a paginii. Procedura are contraindicații și necesită consultarea unui medic.