Recenzii ale cărții pentru că te iubesc

"Viața nu poate fi modificată, poate fi continuată"

Despre povestea și eroii nu numai acestei cărți, ci și a tuturor celorlalte lucrări, se poate spune aici această linie:

"A organizat primul său cabinet cu Mark Hathaway, un prieten din copilărie. Atât psihologia iubită cu pasiune, ambii au crescut în cartierul tulburat din Chicago. Ambii au știut deja de la început ce suferință a fost și au decis să canalizeze toată energia și cunoștințele lor pentru a crea noi metode de tratament terapeutic. Succesul lor a fost uimitor. Dar cu Mark a fost o nenorocire. Connor, cât mai curând posibil, la sprijinit cu toată puterea "

Pentru totdeauna eroii săi - sunt din medii defavorizate, care au crescut în ghetou, cu o istorie grea, care datorită inteligenței și tenacitatea sa devin bogat și faimos. Dar, după cum știți, de asemenea, bogat plânge, iar eroii noștri nu se pot bucura pe deplin de viață, pentru că ei sunt persecutați greșelile din trecut, iar ei vor avea cu siguranță un mare secret, care în cele din urmă se rupe din cauza unor tragedii teribile. Chiar și scena este aceeași.

Romanul spune poveștile a trei persoane diferite care, fără să-și dea seama că soarta lor este strâns legată, se întâlnesc într-un singur plan. Și fiecare dintre ei are o durere pentru care se pedepsesc singuri. Dar pentru mine, suferința lor părea uneori improbabilă. În inima mea nu au găsit răspuns. Cu toate acestea, ultimul ma surprins, și nu într-un mod bun.

Poate că asta ar părea un spoiler! Dacă nu l-ați citit, săriți peste acest paragraf! Moment (deși, în principiu, și întreaga carte) când Leila a găsit un cip în capul meu, și nu i sa permis să urce la bordul avionului, mi-a amintit de o scenă din filmul „Trei plus doi“ Mironov, atunci când aceste trei „sălbatic“, vin la circ în pantaloni scurți și tricouri, dar nu doresc să fie lăsate acolo din cauza aspectului inadecvat. Mironov, eroul întâlnește maistrul: „Tovarășe Sergent, înțelegi - este un vis!“ Și apoi sergentul a răspuns: „Ah, visul - atunci, te rog“ - și le permite să fie prezent la prezentarea.

Romanul este scris într-o limbă foarte ușoară, dar cu unele pretenții la ceva ridicat. Prea totul a fost patetic. În opinia mea, cea mai bună carte este "The Paper Girl". Poate pentru că l-am citit mai întâi, sau poate pentru că este foarte interesant. Nu pot spune că această carte este teribilă, este, probabil, povestea nu este a mea.

Desigur, cartea nu are nici un sens. Această carte este despre a te simți vinovată, despre cum să-ți continue viața dacă ai pierdut ceva important. Despre dacă merită să se răzbune pe persoana care te-a rănit sau dacă e mai bine să ierți, deși este mult mai dificilă. Despre dragostea fără limite a părinților pentru copii. Faptul că puteți să vă schimbați întotdeauna viața și să mergeți în altă direcție și să deveniți o persoană diferită. Cartea dă speranță că, în ciuda tuturor obstacolelor, se poate găsi tăria de a trăi în sine și este întotdeauna posibil să se depășească toate dificultățile. Și cel mai important lucru este să puteți ierta nu numai alții, ci și voi pentru greșelile trecutului.

Recenzii ale cărții pentru că te iubesc

- Pentru un psiholog, vorbesti mult despre iubire.
- Pentru că dragostea este cel mai interesant lucru din lume.
- Acest lucru este foarte controversat.
- Imaginați-vă o viață fără iubire - veți muri cu plictiseala! Cel puțin dragostea ucide timpul.
- Și timpul ucide iubirea.

Dragostea pentru copil nu va ucide nici un moment. Ca durerea pierderii. Acest sentiment este pentru totdeauna în tine.

Bucurați-vă de citirea acestei cărți și de impresiile dvs. plăcute!

Recenzii ale cărții pentru că te iubesc

Recenzii ale cărții pentru că te iubesc

Recenzii ale cărții pentru că te iubesc

Sincer, m-am așteptat mai mult de la Musso. La urma urmei, este atât de popular -> pe copertă este scris: "Cărțile lui sunt eliberate cu o circulație de 18,5 milioane de exemplare și traduse în 36 de limbi". Nu pot să cred nici măcar: D

Povestea romanului a fost predictibilă, personajele sunt nerealiste și nici unul dintre ei nu ma prins! Dialogurile -> proaspete, contrived și așa în viața obișnuită nu vorbesc!

Intercalarea soarta personajelor principale, de asemenea, nu a provocat interes, ci numai confuz și sălbatic iritat. Am avut un "terci din cap" din tranziții constante.

Romanul nu a provocat sentimente și emoții. Deși, pentru cineva, povestea va părea atingută.