Gold Coast, vacanta cu copii, Cambrils

"Coasta de Aur. vacanta cu copii. Cambrils.

În general. ceva ce trebuie să întreprindă de urgență. și până atunci este necesar să fim extrem de atenți și precauți.

Țara este frumoasă. Și ce fel de oameni! Spanioli simpli! Ei bine, se pare că restul de 77% din populația activă)))))))))) Și ce mare.

Acum, numai bine.

Aceasta a fost prima noastră experiență în apartament. Ca principalii organizatori și sponsori ai acestei călătorii au fost soțul meu și eu. a decis să aleagă opțiunea cea mai economică pentru 9 persoane. Din păcate. părinții noștri nu mergeau cu noi și aveam 7. Familia noastră (copii 7 și 12), mama mea (60), nora (29) și nepotul (5). se va decide pentru prima dată. Voi începe de la asta. că acest tip de odihnă cu copii părea mai confortabilă pentru noi decât la hotel. Tema "și că puteți mânca la ora 12 noaptea" cred, sunt cunoscute de toți părinții. Apoi, problema de a ne ridica pentru micul dejun este, de asemenea, o problemă presantă. dormim foarte mult în vacanță și adesea ne trezim. Păi, în general, te simți ca maeștri.

- Vă sfătuiesc să căutați apartamente pe site-uri străine: mai multe opțiuni. prin intermediul intermediarilor ruși este mult mai costisitoare și avansul este mai mult.

- importantă. că apartamentul avea toate echipamentele necesare. acest fapt trebuie confirmat în scris. Am avut un frigider, masina de spalat, masina de spalat vase, ceainic, prajitor de paine, cuptor cu microunde, uscator de par, fier, TV, DVD. chiar și discurile în limba rusă.

- asigurați-vă că cereți în cererea de a trimite fotografii de apartament și de vedere de la ei!

- este mai bine să luați apartamentul la primul etaj. Grile pe toate ferestrele (pentru a clarifica acest punct în corespondență), plus (de obicei) o mini-gradina. unde vor fi depozitate toate afacerile de pe plajă, unde frânghiile atârnă pentru uscarea hainelor și unde rămâne stratul principal de nisip.

- prezența unei piscine este importantă! Pe plajă toată ziua nu o vei face. iar în piscină copiii în căldură pot înota.

- disponibilitatea parcării (dacă este cu mașina)

-disponibilitatea lenjeriei și a prosoapelor

- la sosire, precizați unde se află scutul electric (am avut un bouncer de câteva ori), au luat întreaga casă, s-au dus să ceară vecinilor.

- ce costuri suplimentare pot fi la sfârșitul anului: curățenie finală, plata comisioanelor, parcare. internet, etc. (am inclus curatarea finala, parcarea a fost gratuita).

De recreere a fost asumat în principal plajă. cu unele vagoane de-a lungul coastei. O mașină a fost înlăturată în aceste scopuri.
Voi începe. probabil. de la Cambrils. Pentru cei cărora le place să se relaxeze pe mare. "Dar fără ruși" - pentru tine în Cambrils! Pe plaja, unde obișnuiam să scăldăm rușii NICIODATĂ nu am văzut. De 3 ori în oraș pentru întreaga perioadă.

Un mic oraș fermecător. la o oră cu mașina de Barcelona. din dig. cu numeroase cafenele și magazine. și cel mai important, cu o plajă șic! este ceva. Nu m-am gândit mai devreme. după cum sa tradus Costa Daurada, la rușinea sa. Acolo nisipul este într-adevăr auriu. Du-te în apă într-o zi clară și toată apa până la o adâncime de un metru și jumătate, cel puțin. jucând doar aur. Și ce culoare este nisipul de la marginea apei. Doar o placă de aur. Ce este interesant. la o inspecție mai atentă. această mică mică este suficient de mare, în comparație cu un grăunte de nisip! O privire de frumusețe nebună. Acum a început să se uite pe internet, ce strălucește acolo - și primul vârf al păsărilor noastre Nigts! Natalia, nu a mai citit-o până acum! Doar o singură vorbă cu voi scriem! Plaja din Cambrils este foarte largă. există parcele cu paturi plătite. sunt gratuite. pentru cazare cu umbrele, scaune și prosoape. Apus de soare la mare pentru copii, minunat! Mai bine nu văzut în altă parte! Bineînțeles. mare - există o mare! În prima săptămână era calm. atunci au existat mici valuri. care a adus bucurie copiilor. Împreună cu valurile au adus iarbă. dar în câteva zile a devenit din nou clar. Plaja însăși, în timpul serii, este echilibrată de tractoare. Plaja este foarte curată. Totul. există o cafenea chiar pe nisip. terenuri sportive echipate.

Am fost surprinși. că viața în oraș este în plină expansiune până la ora 2 dimineața, mai ales în zona portuară. unde există numeroase restaurante. Și după cină, oamenii umblă pe malul digului și privesc numeroși artiști. chiar aici își creează fotografiile. pe tejghea cu produse de mână-mână, pe alți turiști desenând ei înșiși tatuaje și castele de nisip, aliniate pe plajă în scopul de a câștiga. a fost socat de faptul că oamenii au construit un castel de nisip. stați toată ziua și încercați chiar să o câștigați, de la primitivitate. În general, trebuie să spunem surpriză în această călătorie am avut multe! La urma urmei, trei dintre companiile noastre au fost în Europa pentru prima dată!

Șocul primei mame este Spania medie. În a treia zi ne-a spus. - Ei bine, trebuie. cel puțin o dată în toate aceste zile, ochiul cuiva sa oprit. Ce sunt urât!
Cel de-al doilea loc de la șocurile mamei a fost făcut de femeile spaniole - plimbându-se la soare. Mai ales cei care "nu au nimic de arătat deloc".
Cel de-al treilea șoc plăcut este prietenia spaniolilor. Pentru că a stat cu copiii în timpul călătoriilor noastre. ea sa familiarizat cu locuitorii apartamentelor vecine. tocmai au vorbit cu ei și de câteva ori s-au întors spre ei pentru ajutor. Odată ce mi-am uitat cheile în apartament și m-am dus la piscină. Ei bine. ea nu se va pierde cu mine. M-am dus la vecinii mei. toate au explicat (nu înțeleg cum.), vecinii au sunat pe administrator și au deschis rapid ușa. și apoi această situație, situată lângă piscină, ia spus altor spanioli. începând cu cuvintele "Vă închipuiți ce am făcut ieri ......... ..)))))))))))))))))))) Ei bine, seara ne-a povestit aproape istoria întregii familii. cu care sa întâlnit din nou. Având în vedere faptul că, în esență, simpli spaniolii englezi nu cunosc engleza. iar mama îmi aduce aminte de limba engleză la clasa a IV-a. tratate. aparent cu gesturi și emoții.

Și o mamă de șoc foarte mică a trăit din cauza lipsei de mărar și patrunjel pe rafturile orașului!

Șocul Anchutului nostru (fiicele) sa preocupat în principal de asta. că copiii de pe plajă, în restaurant. Dadele sunt angajate în plimbări, iar mamele nu sunt implicate deloc sau nu au fost deloc vizibile!

Ei bine. și Semyon - nepotul nostru a căzut în șoc din palme, văzându-i la aeroport. Apoi a început să întrebe: "Unde sunt nuca de cocos și banane?" Și cum îi vom scoate de acolo? Desigur. el a fost lovit de salinitatea mării. "Ne-am răsturnat, probabil," ne-a spus a doua zi!

Copiii noștri au fost șocați de adulți care se aruncau în apropiere pe plajă.

Eu, ca de obicei. a fost într-un șoc plăcut din cauza calității produselor din magazine și a prețurilor la vin. Din moment ce am mâncat acasă, am mers adesea la magazin! Îmi place gătitul. dar pentru a găti din produse de calitate și foarte proaspete este doar o plăcere.

Supermarketul Michelangelo. că pe malul digului, a lovit plăcut raftul "rusesc". Acolo am găsit quass! Hrișcă! Turtă dulce și semințe! Ei bine, din kvass, desigur. zababahali okroshechku, dar chestiunea de verdeață, am decis încă))))) Ne uităm la fereastra cu legume este o vinete cu patrunjel. Am tras la ea - au scos o jumătate de pachet, dar nu vedem prețul. cereți angajatului: "Acesta este de vânzare"? El spune. Da. Ia-o. dar nu plătiți! Acesta este un ornament)))) Aici. se pare că li se permite să mănânce patrunjel. Ei bine, despre jamonul poți scrie o recenzie separată. Spectacolul de carne prezintă speciile 10! Prețul este de la 45 la 189 de euro pe kilogram. Apropo, atenție la inscripțiile de pe ferestre. Unele produse. care sunt rareori folosite în Europa (de exemplu kefirul) sunt semnat în special în limba rusă. Pentru băuturile răcite, se ia o taxă suplimentară de 0,10-0,15 euro. Cardurile de credit din supermarket sunt luate fără a prezenta un document.

Pentru că orașul pescuiește. există mai multe piețe de pește, care se află pe a doua sau a treia linie, vizavi de portul de agrement. Am cumparat tigru de creveti pentru 12 euro si peste, euro pentru 16 - toate cele mai proaspete. Am citit despre piața de pește într-unul din pătrate. dar așa că nu la lovit, el merge o dată pe săptămână, după părerea mea.

Este mai bine să luați legume în magazinele de legume. Aici, pentru vânzare, măsline și măsline de diverși ambasadori sunt vânduți pentru ponderare, chiar și cu castraveți acolo!
A fost plăcut surprinsă că și în siesta există magazine mari. la sfârșit de săptămână toate magazinele funcționează (spre deosebire de alte țări europene), și nu veți rămâne foame în siesta!

Sincer. Am vrut să scriu totul într-o singură recenzie. dar se dovedește lung. Despre călătorie voi vorbi în următoarea fotografie, mai târziu.

• 11/28/14 Seychelles, Districtul Anse-o-Pen, Reef Holiday Apartments 4 *, Seychelles. Reef Holiday Apartments »
  • 16.05.14 Cipru, orașul Limassol, Four Seasons 5 *
  • 25.04.14 Cipru, Paphos (oraș), Amathus Beach Hotel Paphos (ex. Paphos Amathus) 5 *, "Cum eram boabe. Oh. pelerini. "
  • 20.04.14 Cipru, Ayia Napa / Ayia Napa, Grecia Bay 5 *, "Continuare. hotel și multe, multe plăceri. Ruletă rusă))))))) "
  • 10.04.13 Elveția, "Lucerna este un oraș strălucitor! "
  • 15.03.13 Elveția, Zermatt, Christiania 4 *, "Voi striga către munți" AUUUUUU "" "" "" "" "
  • 14.03.13 Elveția, Zurich, Wellenberg 4 *, "Zurich. "
  • 11.12.12 Emiratele Arabe Unite, Deira, Radisson Blu Dubai Deira Creek 5 *, "Sun, Fur Coats și Gwyneth Paltrow. "
  • 08/22/12 Spania, "Călătoriți în jurul Spaniei. "
  • 08/22/12 Spania, Coasta de Aur. vacanta cu copii. Cambrils. "
  • 28.04.12 Italia, "Sărbători romane. Hotel »
  • 25.04.12 Franța, "Paris. Le Burgundy 5 * ********** »
  • 09.04.12 Turcia, Belek, Belconti Resort Hotel 5 *, "Soarele pentru cei dragi. "
  • 19.03.2012 Italia, "Milano Nedetsky. "
  • 06.03.12 Italia, "Povestea Livigno-iarna! "

Această recenzie a fost evaluată de:

a vorbit cu oamenii din Spania. bombardat. turiștii sunt în mare parte șomeri spanioli, au suficiente granturi, iar vizitatorii din Europa de Est, români etc. vin pentru o săptămână și merg acasă, sunt schimbați de alții. Soțul unui om prins de mână la stația de autobuz, abia și-a rupt degetele. A fost în Tarragona, când am apărut din nou acolo câteva zile mai târziu, a zâmbit dulce și ne-a spus ceva plin de viață colegilor săi, au privit respectuos la
Am fost încuviințați din cap cu afecțiune. În Franța, aceeași situație.

Daaaaa. A trecut un an de când am locuit ultima lună în Spania, iar tema furtului nu numai că sa calmat, dar sa înrăutățit și mai mult. Am fost speriat la fiecare pas, mulțumesc lui Dumnezeu, sa dovedit. Un bărbat ciudat a venit la mine acasă de mai multe ori, și a fost ceva neinteligibil, spunând, privindu-se prin ferestrele casei. Eu, făcând o față strictă și hotărâtă, mi-a arătat poarta, pe care a sărit-o cu ușurință - cum ar fi, Vino de aici! )))
Și noaptea, deși cu jaluzele pe ferestre, m-am simțit inconfortabil!
Pe plaje - TIN. Toate aceste femei sunt topless, mereu mestecând, cu forme impresionante, soții lor îngrijindu-i pe copii și tundindu-se cu alte "nimfe" pe jumătate goale.
Dar! În general, spaniolii sunt atât de prietenoși și fermecători! Și supermarketurile sunt, în general, o melodie: alimente, vin și prețuri. Viva Spania.

Despre furtul în exact punctul. noi de la sosirea tuturor ghidurilor și a autobuzelor, hotelului și vizitarea obiectivelor turistice. toate. a avertizat pe românii care vin din sate întregi "să lucreze". Ei spun că au o întreagă școală de hoți, în general virtuozii afacerii lor. așa că am mers în jurul orașelor cu o pungă într-un braț)) pah-pah a trecut

Daaaaa, furt subiect neplăcut, din păcate, având un loc de a fi în toate țările, îmi amintesc o poveste despre Vadim Napoli, amintit când la Paris, în fața întregii grupului nostru într-o pungă om cu toate documentele de bani și de familie a dispărut, da, mult mai mult. În toate țările trebuie să fiți atenți.
Și, în ciuda nuanțelor, ne place foarte mult să ne odihnim în Spania și ne bucurăm că ți-a plăcut restul!

Natalia. Ei bine, Napoli - acest lucru este de înțeles. asta știm. Și despre cele mai multe locuri turistice din toate capitalele lumii - este, de asemenea, de înțeles. Și în Barcelona. dar în Port Aventura, desigur. există mai multe riscuri. ne-am gândit și nu și-au deschis gura! Dar jefuirea copiilor în mijlocul unui oraș turistic liniștit este prea mult! Suntem în favela rătăcit și apoi înfuriat! Ce se întâmplă în Spania nu poate fi comparat cu nicio altă țară!

Chemat poliția, a venit în 2 ore! Deși copiii le-au descris foarte detaliat (la urma urmei, aceste animale stăteau cu ei de mult timp). pentru că este mai ușor de găsit în căutarea fierbinte. Nu cred că poliția locală nu știe unde trăiesc acești români! A doua zi a venit să se aplice (pe drumul spre aeroport) - în poliție - siesta! Nu mai am întrebări!

Natasha! De asemenea, așteptăm feedbackul dvs. În ciuda acestui episod teribil cu furtul, încă mai simte că restul era foarte bun. Îmi place Spania, deoarece este foarte confortabil și sincer. și oameni, vin și toată atmosfera! Și despre furt, tablă! Deci, nu vreți să "faceți alerta" acum așteptăm continuarea călătoriei

Inna. vă mulțumesc! odihnit foarte bine. și apartamente, și de mare, de călătorie și de familie sunt aproape-mai distractiv, totul a fost bine.

Natasha, trăiesc pentru a cincea lună pe forumul călătorului independent - Forumul Vinsky, și așa mai departe, astfel încât există o întreagă ramură despre jefuirea și furtul din Catalonia - deși de multe ori este vorba Berselone, și, prin urmare, lptela în Barcelona, ​​puternic înarmați cu cunoștințe.
Știi, înainte să citesc acea ramură, nu m-am putut gândi că hoții sunt atât de sofisticați.
Cu toate acestea, în Barselonevse am fost bun, așa cum am mers cu o pungă pe marginea prin gât, și purtați-l în fața lui - bine, cu o curea lungă, este nu te iau de la umăr ..
În Barcelona, ​​în cea mai mare parte, pakistanezii fură și jafesc.
Dar eu încă o iubesc-)

Admirați, Natasha, abilitatea dvs. de a sistematiza tot (chiar șocuri plăcute și neplăcute;)) este, prin urmare, surprinzător de ușor de memorat și memorat. Am simpatia cu această teribilă situație cu jaf, ce stres pentru copii. Nonhumans: ((
Și acum pot arăta triumfător limba pentru cei care nu au crezut că Costa Daurada "nisip" de aur!
Feedback-ul este foarte util.

Gregory. probabil că totul depinde atât de țară, cât și de locația apartamentelor. Al doilea apartament (2 camere) - costa 1600 de euro. Cu toate acestea, este la 200 de metri de mare. prezența parcării, bassen. Apartamentul însăși este economic, bineînțeles. dar totul este necesar. Stabiliți obiectivul pentru a găsi mai ieftin - aflați-l. Singurul lucru pe care îl pot spune despre propunerile de apartamente din Spania. în opinia mea, mai mult decât în ​​aceeași Italia, dar în consecință. prețurile sunt mai ieftine pentru opțiunile comparabile! Mult noroc!