Excursie de o zi de la Praga la Dresda

Am vrut să merg la Dresda de multă vreme. Am auzit multe despre acest oraș și l-am citit, de aceea am avut ideea de a repara - este absolut necesar să o vizitezi la prima ocazie. Soția mea și cu mine am călătorit mult timp în Europa, dar nu am putut vedea Dresda oricum.

Și numai în acest an, în timpul călătoriei mele în Republica Cehă, visul meu sa împlinit. Am decis să mergem la Dresda de la Praga pentru o zi. Din nefericire, am avut doar o zi, dar în ciuda acestui lucru am văzut multe. De la Praga la Dresda, câteva ore dimineața au sosit, seara înapoi la Praga, așa cum mulți turiști fac. Privind în perspectivă, voi spune că Dresda a trăit în speranțele noastre, orașul este cu adevărat unic și frumos.

Înainte de călătorie am studiat cu atenție toate ghidurile pe care le-am găsit, plus o mulțime de recenzii pe Internet și, ca rezultat, am dezvoltat o anumită rută pentru Dresda și am planificat un plan mic pentru a vizita atracțiile principale. Aceasta se numește cunoașterea orașului. De la Praga la Dresda, cel mai convenabil mod de a ajunge acolo este cu autobuzul, timpul de călătorie nu depășește două ore, iar distanța este de aproximativ 150 km. Autobuzul pleacă de la stația de autobuz de la Florenc și ajunge la Dresda până la gară.

Sosind în Dresda, am achiziționat mai întâi o hartă a orașului în cel mai apropiat chioșc, să mergem cu el și să găsim atracțiile mult mai convenabile. Acum mulți turisti folosesc GPS-navigatori în loc de cărți. Probabil, este foarte convenabil, este necesar să încercați cumva. Desigur, într-o zi în Dresda este foarte puțin, dar ce să faci, încearcă să te întâlnești.

Cunoașterea orașului a început cu atracția principală, cu Zwinger. De altfel, Dresda în timpul celui de-al doilea război mondial a fost complet distrusă, i. piatra pe piatră nu a fost. Mersul în jurul orașului este dificil să-l imaginam, pentru că nimic despre acele vremuri și distrugeri nu ne reamintește că nu sa întâmplat nimic asemănător. Și nu credeți, dacă vi se va spune că Dresda este un remake complet, dacă nu știți, nu veți observa nimic.

Excursie de o zi de la Praga la Dresda

Zwinger, aceasta este inima Dresdenului, aici vin toți turiștii și, prin urmare, în orice moment al anului oamenii sunt mulți aici. Am fost dimineața și am simțit încă popularitatea acestui punct de reper Dresda.

După ce am rătăcit în jurul lui Zwinger și am luat câteva fotografii, ne-am îndreptat spre Galeria de imagini din Dresda. Scopul nostru este să vedem faimoasa "Madonna Sistina" și "Fata de ciocolată". Expozitia principala a galeriei este pictura lui Raphael "Madonna Sistina". Prețul biletului la galerie este de 10 euro. Dar este posibil să nu fie noroc cu biletele, cel mai adesea pentru ei în rândul casierului, dacă nu este comandat în avans. În Galerie puteți folosi ghidul audio pe care l-am făcut. Oamenii, desigur, foarte mult, dar dacă știți unde să mergeți și pentru asta trebuie să utilizați planul galeriei, atunci găsirea expunerii potrivite nu este dificilă. Numai cu ajutorul ghidului audio, care nu a fost imediat constatat sau, mai degrabă, doar a împiedicat. A durat doar o oră și jumătate pentru a căuta și inspecta capodoperele de care aveam nevoie. Nu ne-am grăbit, doar ceea ce ne-am dorit, am văzut și a trebuit să avem timp să vedem mult mai mult la Dresda.

E timpul pentru prânz, trebuia să te împrospătezi. Pe malul lacului există o mulțime de restaurante confortabile, aproape toată strada. Locul este foarte turistic și mese aici este o crimă pentru turist, dar nu am rezistat, am vrut cu adevărat să mâncăm și am decis să nu pierdem timpul de căutare. De mult timp nu au ales și au intrat într-unul dintre ei. Am comandat o faimoasă friptură de porc cu bere. Ne-a servit rapid și eficient. Restaurantul avea mai mulți germani decât turiști. Și poate nu germanii. De ce am decis asta? Pentru că imediat la trei mese vizitatorii au băut bere de la cani uriașe și au cântat cântece în leagăn în limba germană. Prânzul ne costă aproximativ 40 de euro. În Dresda, prețurile sunt ușor mai mari decât în ​​Praga. Am fost foarte recomandat să vizităm o cafenea cu numele "Odessa", așa cum am spus, o cină complexă costă doar 15 euro, dar în cazul în care economisiți și într-un fel nu am gândit la asta, cred că economisirea Dresden nu merită, atunci veți regreta doar acest lucru.

Excursie de o zi de la Praga la Dresda

După un prânz atât de consistent, mișcarea în oraș nu este atât de simplă, așa că am ales un mod neobișnuit de mișcare, am angajat un cărucior trase de cai, care sunt mulți. Pe "bass-turistul" ne-am schițat de mai multe ori, dar pe o căruță trasă de cai, nu era încă necesar. A fost foarte original. Merită plăcerea de 30 de euro pe oră.

În modernul Dresda, am mers cam trei ore, mâncam mai multă înghețată cu fructe, am rătăcit prin parcuri și alei și am revenit din nou în vechea parte a orașului. Această parte din Dresda este foarte verde și bine îngrijită, există o mulțime de verdeață, alei magnifice și parcuri unde puteți să vă odihniți pe o bancă la umbra.

Vorbind despre parcurile din Dresda. Un loc foarte frumos, acesta este parcul "Großer Garten »(grădină mare), în care paunele și multe sculpturi interesante merg pe jos. Dacă sunteți cu copii, atunci aduceți-i aici fără nici o greșeală și vă veți bucura. Aici este grădina zoologică din Dresda. Și chiar și în această grădină puteți hrăni veverițele înfometate, puteți vedea iepurii sălbatici și puteți călări cu barca pe un mic lac.

Astfel, am petrecut aproape o zi întreagă în Dresda. În timpul iernii, întunericul începe devreme, astfel încât farmecele arhitecturii nu mai sunt vizibile în gloria acelei zile. Și totuși, am vizitat Dresda. Deși nu toate au fost examinate, dar ideea orașului a primit, tot ce voiau - au văzut. Înapoi, de asemenea, se întorceau cu autobuzul.