Cum europenii tratează Ucraina

Lucrez cu Europa de Vest timp de aproape o săptămână și nu pot să descriu două cazuri care mi-au avut loc, ceea ce simbolizează atitudinea localnicilor față de Ucraina și ucraineni.

Fiind în Cehia, în orașul Brno, am închiriat o mașină și am mers la o întâlnire cu prietenii care au locuit mult timp în Austria, la Viena. Călătoria nu poate fi numită îndepărtată, cam 70 de kilometri de drum frumos, cu o graniță transparentă și vederi nebunești ale naturii. Ei bine, după ce m-am relaxat, am uitat să-mi țin centura de siguranță, pentru care am fost oprit de un polițist austriac. Plecând de la mașină și prezentând asigurări și documente pentru mașină, am descoperit deodată că am uitat permisul de conducere în hotel.

Un ofițer de poliție mi-a explicat în limba engleză stricată că aceasta este o probleme și incidente grave pe care masina va trebui să fie pus pe shtrafploschadku până când cineva nu aduce în țara drepturilor mele, sau nu vine cu drepturile sale și prin plata unei amenzi, capabil de a ridica masina. Eram cu adevărat supărat, chiar nu vroiam să-mi strâng prietenii, pe care nu l-am văzut de mai mulți ani, cu problemele mele, apoi sa întâmplat un miracol.

Ei bine, atunci, prin lupta cu un polițist acest bun MAN, mi-a dat documentele și doream să fiu mai atent, lăsat, zâmbind la afacerile sale de poliție))

Și cel mai interesant este faptul că în aceeași zi sa întâlnit cu prietenii, am luat o lungă plimbare de-a lungul frumos Viena, iar în seara de foame, a dat peste un restaurant turcesc, care a decis să meargă și să aibă cina.

Trebuie să spun că turcii în Germania, în Austria, multe, aproximativ 6 milioane de euro, în opinia mea, și că turcii, spre deosebire de mulți din lumea musulmană, bine se potrivesc în viața acestor țări. Ei nu sunt leneși, și destul de decente și predpriimchivy.Tak aici, stând la o masă, am comandat salate și carne de miel și a început să discute ceva în limba rusă. După un timp, chelnerul ne-a adus o salată vyalenkaya și a ascultat conversația noastră, care de când am început să discutăm Ucraina și Odessa, în special.

Chelnerul (și după cum am aflat mai târziu și managerul de restaurant) ne-a precizat că nu suntem ruși, dar ucraineni, am luat și am luat salata înapoi. În schimb, ne-a schimbat masa de masă, a adus Opt diverse snacks-uri, miel, lyulyakebab și o pâine delicioasă, delicioasă, cu brânză.

Până la urmă am primit un cont foarte modest, care cuprindea numai miel. Se pare că acest tip a studiat la început în Voronej, iar apoi în Nikolaev, iar Ucraina a avut sentimente foarte calde, a vizitat și Odesa, despre care și el sa îndrăgostit.

Potrivit lui, el urmărește cele mai recente evoluții și, de asemenea, ÎNȚINE și RESPECTă alegerea poporului ucrainean.

Dacă nu reușim, vom fi o generație blestemată care a avut o astfel de șansă, a fost susținută de întreaga lume și a zburat nicăieri, în Mordor.

Ei bine, sper foarte mult că suntem exact aceia pentru care întreaga lume ne acceptă, și anume, oameni liberi, cinstiți și curajoși, care nu doreau să trăiască în sclavie.