Călătoria noastră către etnomir

Sau 2 zile în pădurea ucraineană din familia lui Pavel și Lesya!

Când am intrat în camera noastră, am fost plăcut surprins de mirosul minunat al unui copac, știi, ca și cum ai fi într-o pădure de pini! Carouri din stejar sculptate, un pat cu inimile decupate :), covoare de in. Totul este gândit la cel mai mic detaliu. Insanely confortabil!

"Ferma ucraineană" în sine constă din mai multe case, o adevărată stradă cu garduri și grădini. Ca și în "Seara pe o fermă lângă Dikanka" din Gogol, îți amintești?

Călătoria noastră către etnomir

Pe teritoriul atmosferic al sărbătorii, sunetele muzicale discontinue, zâmbind tinerii vă invită să vă alăturați dansului vesel! Dar am decis să luăm prima cină. Desigur, acest borsch ucrainean cu pampushkami :) După răcoritoare ne-am dus la un tur al orașului Etnomir. Excursia a început cu consumul de ceai într-un yurt real din Kyrgyzstan.

Ni sa spus despre tradiții și obiceiuri, ne-au dat ceai cu ceai aromatic și am citit poezii. Am aflat că este corect să intri în yurt de la piciorul drept, ținând ușa cu mâna stângă. Ghidul a povestit cum merg iurturile și ce fac femeile (jumătatea feminină a excursioniștilor nu a putut restrânge chicoturile în acel moment) și, de asemenea, multe lucruri interesante.

În general, pe teritoriul ETNOMIRA există yurturi din Tibet, Mongolia, Kazahstan, Kirgizia și Tuva. precum și cel mai mare yurt al Rusiei! În timpul plimbării puteți vedea legendele și înțelepciunea diferitelor popoare! (Cel curajos și lupul își hrănesc picioarele, bunăstarea lor pe drum).

Călătoria noastră către etnomir

Apoi am mers la pavilionul din Myanmar, am văzut o locuință tradițională de bambus, am aflat despre stilul de viață și obiceiurile interesante ale acestui stat din Asia de Sud-Est.

Au plecat din Myanmar și s-au găsit într-un mare pavilion de expoziții, unde se învecinează pavilioane din multe țări ale lumii, deși nu sunt încă deschise. Așa cum ne-a spus ghidul, în viitorul apropiat se planifică deschiderea mai multor etno-divizii noi.

Următorul punct al excursiei noastre a fost cuptorul rusesc gigant. În el puteți intra, ca și în casă, să se încălzească, să învețe că aragazul din satele ruse era numit asistenta umedă care se va încălzi și va hrăni. În interiorul sobei mari există o sobă mai mică. Apoi ne-au povestit despre cum, în vremurile vechi, purtau valenki, care voiau, să meargă la clasa de master, iar în camera următoare așteptam o clasă de maestru cu privire la jucăriile de țesut din paie. Toate într-un singur impuls au început fabricarea de cai și fete. Excursionistii s-au bucurat de bucurie, mai ales copiii, cu entuziasm neobservat, au ales fire colorate, au inventat bucle capricioase. Dar, de asemenea, adulții nu au rămas în urmă, vedeți, este neobișnuit atunci când un pachet de paie se transformă într-un cal frumos sau un cal cocoșat în fața ochilor dvs. :)

Am vizitat coliba ucraineană, coliba din Belarus. Privit la autentic

obiecte ale vieții țărănești vechi: bastoane, tigăi, samovare, ceainice, plăci, plăci. Ferma din Belarus

Modul de viață al țăranului și costumului național belarus. Laskava cere pentru noi și noi! "Bine ați venit la noi" în Belarusian :)

Călătoria noastră către etnomir

Curtea rusă se află în construcție.

De când am fost cu câinele, ne-am uitat la Hashi de departe. În general, pentru cei care merg la ETNOMIR cu câini, vreau să informez vestea plăcută - animalele pot fi! Am chemat în mod special la biroul ETNOMIRA pentru a stabili dacă este posibil. Mi sa spus că nu numai că este posibil, dar este, de asemenea, necesar, ca și în ETNOMIR animale de dragoste foarte mult!

Apoi ne-au dat ceai în ceai de stepă, am stat în jurul focului, am ascultat povești și am simțit atmosfera vieții nomade.

Călătoria noastră către etnomir

În curtea plină de rău am întâlnit-o cu familia ospitalieră și prietenoasă Marousi_ și toți am căutat împreună pentru Baba Yaga :)

Seara în Etnomir, plăcut surprinsă de pace și liniște. Am stat cu soțul meu într-o îmbrățișare și am admirat apusul frumos, iar la orizont, yurii erau vecini cu colibele. O vedere foarte neobișnuită, cred, nu veți vedea asta în altă parte!

Duminică, contrar prognozei HYDROMETZENTR, vremea ne-a plăcut și am mers în pădure pentru ciuperci. Am colectat un coș de cipuri și cu mare plăcere rumenit frunzele toamnei. Pe drum spre pădure l-au întâlnit pe Marusya și pe familia lui, care coleciseră deja un coș uriaș.

Nu am vrut să plec deloc! În aceste două zile am primit atât de multe impresii plăcute, am învățat multe lucruri noi, am întâlnit minunata familie Marousi, ne-am bucurat de tăcere și ne-am așezat în jurul focului și nu vei mai lista totul! Și în amintirea acestor zile minunate în casa noastră a stabilit Domova, pe care am adus-o cu noi din magazinul de suveniruri "Skrynya" al etnodirinei etnodorino-ucrainene.