Bst on, recenzii și fotografii ale radioului și televiziunii din Ufa, telefoane și adrese

Comentariile utilizatorilor (16)

Periodic, pornesc pentru a asculta concertele sau pentru a urmări programele cu direcție istorică. Nu este plăcut, lucrează și eliminăm pe principiul "În Bashkortostan totul este bun!" Nu-mi place noul design - toate screensaverele în tonuri de foc roșu sau prezența culorilor întunecate sunt foarte sumbre. Mă uit în cea mai mare parte la novosti, pentru a fi conștient de știrile republicane. Prea devreme, difuzarea se încheie, deoarece în weekend puteți să arătați și ce fel de filme, comedii sau familie)

Probabil că nu reprezint KHL-ul fără a-mi bate jocul) Sezonul de playoff începe și mă uit! Azimat Muratrov, inimitabil, se încarcă cu dispoziția! Mă uit mereu prin pachetul "Figura deschisă" - calitatea este bună! Și chiar aproape întotdeauna lucrează pentru bunicul meu! Acum, canalul este în curs de dezvoltare, iar piesele pentru diverse programe de tineret se țin periodic. Deci, probabil publicul se va extinde mai devreme.

Este foarte plăcut ca republica noastră să aibă un canal TV care să reflecte toate evenimentele științifice ale Republicii. O mulțime de programe cognitive despre istoria regiunii noastre, de multe ori arată concerte organizate în Ufa, spectacole atât în ​​Baskir cât și în limba rusă. Singurele negative sunt filmele, de obicei se arată în seara spre noapte. Popularitatea acestor filme a rămas undeva în trecutul îndepărtat și interesul pentru ele nu este atât de mare. Prin urmare, atunci când programul include astfel de filme, încerc să comut un canal. Aș dori să doresc canalului o mișcare în această direcție.

Ei bine, canalul încearcă cu siguranță să se dezvolte, vine cu noi programe, își extinde orizonturile, dar rămâne inutil. Absolut! Nu este interesant și asta este. Uneori, vânătoare urmări știrile despre Republica, dar nu va include vorbind Bashkir, este, desigur, în limba rusă, dar eu nu înțeleg limba Bashkir. Vremea poate fi văzută, personal, opinia mea.

De câteva ori a inclus acest canal, deoarece este încă frumos să vezi locurile familiare și să înveți despre știrile nativului Bashkiria. Dar într-un fel relațiile noastre cu acest canal nu s-au dezvoltat, ci toate pentru că nu cunosc limbile rusă și bashir! În general, este de înțeles că canalul este vorbit în Bashkir, dar pentru populația vorbitoare de limbă rusă aceasta este o problemă. Da, și aceste clipuri .. dacă filmați clipuri video muzicale nu au învățat, atunci doar pocni în săli, în teatre și trail-o pe canal. Voi învăța limba limbajului Bașkir și, mai des, voi observa viața lui Bashkiria, dar deocamdată am fixat acest canal.

canal de televiziune difuzează toate evenimentele care au loc în Bashkiria: politica, cultura, sport.esli sincer, nu-mi amintesc când ultima dată când toate incluse pe acest canal nu atrage nimic absolut, chiar uitam de știri, deoarece nu este interesant, poate pentru că acum există multe alte surse de informații, toate ca plictisitoare și banale pe BLS