Traseu: Anapa - Krasnodar - Vyborg

Totul a început ca de obicei cu noi. Am fost de gând să meargă 2 numere, așa că am spălat, lucrurile nimeni nu a colectat, și apoi împușcat în cap ... atunci așteptăm ... plecat azi)))) Ca urmare, colectate toate lucrurile ude, ceva, desigur, să uităm că atunci am amintit pe drum și, de parcă am fi plecat câteva ore la natură, ce s-au întâmplat, în acel moment și în special, fără să ne împovărăm. Am început la ora 17:00. Până la 24:00 au fost în Nevers.

Traseu: Ramon - Hot Key - Temryuk

Autoturismul și aventurile Republicii Crimeea (Crimeea)
De obicei, când mergem în Crimeea, trecem prin locurile de tranzit, unde există multe atracții care nu trebuie ignorate. Prin urmare, am compilat un astfel de traseu: Moscova - Ramon - Novozhivotinnoe - Voronej - Goryachy Klyuch - Temryuk - Crimeea (Saki) - Shakhty - Moscova.

Autoturism și aventuri ale Republicii Crimeea (Crimeea)
Întrebarea despre cum să ajungi la locul de odihnă nu stătea, întrebarea era unde să mergi. Călătorim cu mașina, iar acest obicei nu sa schimbat în ultimii ani. Aceasta a devenit o necesitate, chiar sensul vieții, oricât de neașteptat ar putea suna. Călătorii lungi, sunt ca un drog, pot fi întoarse numai printr-o lipsă totală de bani sau lipsă de sănătate. Fiica cu nepotul din acel an a avut odihnă într-o reședință de vară, deci cuvântul decisiv unde să meargă era în spatele lor. Am propus o excursie la Sankt Petersburg cu includerea "inelului de aur" sau a Georgiei. Dar fiica și nepoții iubesc să înoate, sa decis să meargă la mare. Și dacă este pe mare, este în Crimeea.

Autoturismul și aventurile Republicii Crimeea (Crimeea)

Context. Inițial, ne-am adunat în această vară la Altai, ferm și cu încredere. Un traseu detaliat a fost deja pregătit. Dar pentru acest traseu se presupunea o altă mașină, și anume un fel de crossover (bine, în general, cu tracțiune integrală). Am plănuit să vând Focus, am urmărit opțiunile, am ales, dar apoi a izbucnit problema locuințelor și toate economiile au ieșit acolo și, de asemenea, am trebuit să urc într-un împrumut mare. A trebuit să uit de schimbarea mașinii. Prin urmare, au început să se gândească unde să săpun pe puzoterke. Și apoi fiul a spus că vrea să se întoarcă în Crimeea și Basta, îi plăcea cu adevărat acolo în acel an. Nu am fost împotrivă, dar, la rândul său, mi-a spus că am vrut mult timp să merg în Georgia, unde nu eram niciodată. 1000 km (plus sau minus) între Crimeea și Georgia - pff, o pradă pentru câini atât de rai ca noi, deci am decis să conducem atât acolo, cât și acolo. Și din moment ce drumul nostru nu va sta departe de Elbrus, atunci aruncă-te și cunoaște-l cu el. Și pentru totul despre tot - 23 de zile de vacanță, pe care am reușit să le distrug de la angajatorii mei după o bătălie sângeroasă.

Autoturism și aventuri ale Republicii Crimeea (Crimeea)
Am urcat în internet și a făcut un traseu nou, găsit în mai multe părți din Crimeea, care a fost discutat mai devreme doar o dată și a decis să oprească în locuri care nu sunt inspectate anterior. Am decis să viziteze simultan locuri faimoase sărate și murdare * * ale țării noastre și chiar suna în câteva locuri de interes de-a lungul drum, veți citi despre ele în textul de mai jos. Despre toate sare și murdăria mea, desigur, exagerat, ca aproape fiecare regiune au formațiuni naturale similare, se bucură de o reputație excelentă și sunt un fel de piață de desfacere pentru populația locală, înlocuiți cu succes multe mare de peste mări, deși nu atât de succes, dar la câțiva pași .

După prima vizită la Kerch, după trecerea la locul de odihnă, nu s-au oprit în oraș. Pe drum ne-am limitat la vizitarea carierelor Adzhimushkay. Orașul este situat la intrarea în Crimeea, deci majoritatea oamenilor, și nu suntem excepții, încercați să ieșiți din ea mai repede și să continuați. Între timp, orașul are o poveste interesantă, ale cărei monumente, deși în număr mic, au rămas. Nu văd sensul istoriei orașului în raport, vă voi aminti doar că a fost format în 600 î.Hr. au avut nume diferite, cum ar fi Bospor, Panticapaeum și alții este un oraș erou.

Autoturismul și aventurile Republicii Crimeea (Crimeea)
O poveste despre una dintre cele mai intense zile libere din viața mea. Pentru o zi și jumătate într-un ritm furios, o parte semnificativă din cele mai frumoase obiective din Crimeea, precum și navele care se pregătesc pentru parada de mare, sunt inspectate.