Revizuirea jocului daxter - recenzii despre jocuri - articole

În timp ce PlayStation 2, datorită eforturilor mai multor studiouri, în fiecare an, a primit în mod regulat unul după altul platformer bun, proprietarii de PSP au fost întrerupte de o rație uscată de ceva de genul Kao Challengers. Doar acum, odată cu sosirea lui Daxter, suferința noastră sa încheiat, deoarece pe calea warpului a venit un erou, care căuta. Și nu disprețuiește zâmbește! Crede-mă, Dexter nu a ieșit mereu pe umărul lui Jack în timpul aventurilor comune - putea călători singur, făcând niște comenzi extrem de importante - unul este mai periculos decât altul.

Pentru a efectua unele sarcini, va trebui să stăpâniți conducerea "motocicletelor" locale. Gazul verde nu ucide dușmanii, ci doar ucide pentru un timp scurt.
Un adevărat luptător!

Cei care sunt familiarizați cu seria Jak Daxter. identifică imediat orașul orașului Haven, unde toate sunt conduse de Baron Praxis și de purpura sa purpurie. Undeva aici este o închisoare unde Jack a fost ascuns și unde Dexter nu este disprețuit să pătrundă. Dar personajul principal are și alte preocupări - sarcinile omului vechi Ozmo, un specialist recunoscut în domeniul combaterii insectelor. Ozmo însuși nu a lucrat mult timp "pe teren", dar noul său subordonat nu are un minut de pace. Stripping trebuie să fie efectuată într-un hotel de lux, care din cauza dăunătorilor nimeni altul decât registratorul, nu trăiesc în minele abandonate și chiar și în metrou! Răsplata muncitorilor este mai mult decât modestă, dar riscul este foarte ridicat, deoarece gandacii locali îl vor devora cu ușurință pe Dexter, de îndată ce se va sparge. Dar nu dispera! În cele din urmă, și episcopia noastră nu este lipsit de apărare: în spatele lui atârnă un balon umplut până la refuz cu pesticide, și în corp la corp Dexter se bucură de elektromuhoboykoy - înfricoșător și incredibil de eficient (în ghearele unui profesionist) arme.
Nu numai împotriva insectelor!
Acordați atenție balonului din spatele umerilor protagonistului și a pulverizatorului în labe puternice. Acestea vă vor fi utile nu numai în cazurile în care este necesar să ucizi un gândac deosebit de dăunător! Cu o abilitate deosebită (și, de asemenea, în prezența unor instrumente suplimentare) din acest kit inofensiv se dovedește a fi construit: a) un aruncător de flăcări, în fața căruia nu pot sta pânze de păianjen; b) un pachet de jet pentru invidie la orice tip, ca Boba Fet, - pentru zboruri prin abisuri deosebit de largi; c) generator de undă sonoră de înaltă tehnologie. Cu un astfel de arsenal formidabil, puțini se vor îndoi de dreptul lui Dexter la exploatații solo remarcabile.

Familia veche

Schema de trecere a nivelelor este simplă și testată în timp: vorbim cu caracterul cheie în acest moment, obținem instrucțiunile necesare și apoi mergem pentru a efectua fapte. Ne întoarcem, noi trecem instrucțiunea. în general, înțelegi. Procesul este întrerupt din când în când prin scenele de complot de diferite grade de conținut și, de regulă, foarte amuzante. În întreruperile între misiuni există posibilitatea de a rătăci în jurul orașului, dar, spre deosebire de același Jak II: Renegade. aici această ocupație de interes special nu reprezintă. Având în vedere limitările tehnice ale platformei, majoritatea locuitorilor au părăsit orașul Haven. Ca urmare, nu există nici un trafic plin de viață pe străzi, iar singurul motiv pentru excursii rămâne căutarea precursorilor orbi prețioși; numărul lor afectează în mod direct numărul de mini-jocuri disponibile și alte bonusuri, nu mai puțin distractive.

De fapt, modul de joc a pierdut practic elementele shooter-ului, la care suntem atât de obișnuiți în ultimele părți ale lui Jak Daxter. - componenta "platformă" a intrat din nou în prim plan. Prin urmare, cele mai multe ori va trebui să dedice punerea în aplicare a trucuri acrobatice de complexitate diferite și rezolvarea puzzle-uri nepretențioasă calculate mai mult de calificare decât inteligenta. Din fericire, acrobații noastre de clasă nu încalcă nici un management al stîngace, nici camera de incapatanat: și că, și un alt depanate așa cum ar trebui - să invidia marea majoritate a colegi gen.

Nu sunt atât de multe niveluri - doar două duzini; șefii au primit doar trei piese (doi dintre aceștia - gândaci giganți). Destul de sincer, chiar și cu faptul că mai târziu vi se va permite să vă întoarceți la locurile de glorie militară și să colectați tot ce ați pierdut înainte. Desigur, există un mod relativ curios pentru multiplayeri, dar vom prefera totuși trei sau patru etape suplimentare și cel puțin un supervillain suplimentar.

Lupta cu fiecare șef este împărțită în mai multe etape. Oponenții sunt puțini și, prin urmare, nivelele par uneori goale.
Dimensiunea nu contează!

În ceea ce privește grafica, Daxter astăzi este campionul absolut al PSP. Dezvoltatorii au reușit să stoarcă din consola de buzunar toate sucurile și, ca rezultat, imaginea nu este aproape diferită de ceea ce suntem obișnuiți cu jocurile de pe PS2. Întrebuințarea programului - nu! Și observați - nu descărcări enervant de lungi! Sunetul este, de asemenea, bun, deși lauda nu se referă mai degrabă la muzică, ci la voce: un plictisitor, ca de obicei, este inimitabil.

Același lucru poate fi (deși cu o anumită întindere) să spun despre proiect în ansamblu. Pe PSP în genul său, Daxter pur și simplu nu are vreo concurență demnă. Și, judecând după informațiile disponibile, vor apărea oh cât mai curând. Cu excepția cazului în studioul Ready At Dawn se va odihni puțin și se va baza pe invidia tuturor Daxter 2.
Au visuri placute, fuzzy!

Orice erou uneori are nevoie de odihnă - și Dexter nu face excepție. În casa lui Ozmo el întotdeauna așteaptă un pat moale și vise de divertisment. De exemplu, într-una dintre ele nu vedem un luptător cu gândaci, ci cel mai real Neo din "Matricea". Și într-un alt Dexter și nu sa distins de Indiana Jones. Ei bine, poate cu o coadă.

Revizuirea Lost Chron. Jocuri făcute fără iubire și diligență, ca un balon - coaja este, dar înăuntru este gol. Lo.

Revizuirea Podului "Sus" și "fund" în The Bridge - conceptele sunt relative. Mergând sub arc, puteți ușor să traversați.

Revizuirea SimCity Când SimCity a fost lansat cu o lună în urmă, tsunami-ul de furie a oamenilor - osh stupid - a fost difuzat pe Net.