Pescuitul în Africa 1

Tributar Cape Town, Table Mountain, insula foci, pinguini leneș, respirație de energie Capul Bunei Speranțe, am zburat la Richards Bay - capitala regatului Zulu.

Am închiriat o mașină și câteva ore au ajuns la faimosul lac relict din Santa Lucia. Lacul (cu o lungime de aproximativ șaptezeci de kilometri) are mai mult de cinci milioane de ani. Până în urmă cu câțiva ani, a fuzionat cu apa din Oceanul Indian, dar o furtună de nisip puternic taie din lac oceanului dună, și toți locuitorii din Santa Lucia a trebuit să se adapteze la o viață nouă. Crocodili, hipopotami și păsări au supraviețuit foarte ușor acestei catastrofe. Pestii trebuiau să fie strânși - trebuiau să se adapteze la noile condiții.

O pelerină mică formată pe dună, unde s-au adunat pescari locali și vizitați. Cine este cu spinning, luciu sau wobblers, care, cu o linie de pescuit pe un stick și croșetat cu un file de pește, care cu un donka. Gear atât de așa, modest și ieftin. Sunt vândute abundent în opt magazine de pescuit. În orașul mic Santa Lucia există 700 de persoane, iar împreună cu turiștii există până la 5000 de persoane. Se pare, de la 90 la 600 de persoane pentru fiecare magazin de pescuit. Nu-i rău! Apropo, se ocupă. Soțul meu și cu mine avem o "regulă de aur" - luăm doar cele mai bune și cele mai de încredere la cele mai îndepărtate margini - numai soluțiile SMITH. Acest lucru se aplică la spinning cu momeli, precum și orice alte accesorii pentru pescuit.

Pescuitul în Africa 1
Dimineața, grupuri mici de negri locali locuiesc leneș pe liniile frontale de pe țărm. Slănțuit așezate bastoane (da, doar bastoane simple!), Cineva a scos ramuri lungi cu o linie de pescuit. Acoperind fețele cu capace, pescarii ... sforau. Nu am înțeles nimic. Ciudat un fel de pescuit la local. Peisajul pașnic a fost reînviat de către un coleg care a jucat activ. Ne-am prăjit urechile. Aranjați rapid vrăjitoare - și pentru vagabond.

O jumătate de zi am clătinat sincer momeli, dar nici măcar nu ne-am înghițit. Între timp, împărăția somnoroasă a fost trezită. După ce a văzut un grup de băieți nou-veniți, "dormea" a venit într-o plimbare leneșă. Da, asta e secretul! După negocieri, fericita "sony" a revenit la "suprastructura" lor, dar cu cârlige, cârlige și plicuri de pește congelat. Băieții în vârstă ușoară - Boers (descendenți ai olandezilor) au trecut vechea metodă dovedită - au pus măgari. Tackle cunoscut: linia principală - 0,40 (pentru o fiabilitate mai mare), pivotant triplu ruginit, platine de plumb lung și să conducă la scurt - pentru un cârlig imens si extrem de ruginit, cu un antebraț lung. În timpul montării tachetului, rolele se aflau în siguranță în nisip. Cum funcționează mai târziu - Dumnezeu știe doar.

Momeala, îngropată în nisip, este complet deformată, dar boerii sunt băieți practici, ademenesc peștele pe cârlig cu un fir elastic. Deci pur și simplu - un fir elastic și lucruri enervante puțin mai dificil de rupt momeala. În mod similar, momeala este atrasă de cârlige și pescarii din Noua Zeelandă. Spinning borax a fost pus în cupe mari de plastic, înșurubat în nisip. O altă cunoaștere. Și am pus-o în slujba.

Pescarii stăteau pe malul deschis sub un soare african nemilos, dar un vânt cald sufla din ocean și era confortabil. Principalul lucru este un capac, o cremă protectoare bună și apă potabilă. Principala regulă - nu vă apropiați de apă mai aproape de două sau trei metri! Hipopotamii și crocodilii sunt principalii locuitori ai orașului Santa Lucia. Oriunde te uiți, există insule și insule cu crocodili, bănci cu crocodili, șoimi cu hipopotam la cincisprezece sau douăzeci de indivizi.

Apropo, despre hipopotami. Greutatea masculului mediu este de trei tone, cea imensă este pășunată, viteza de sprint pe teren este de până la 40 km pe oră. Pe timp de noapte, întreaga familie îi place să mănânce iarbă și flori de pe peluze lângă loji, deci plimbările de seară și de noapte nu sunt recomandate. Acest avertisment semnează cu crocodili și cană de monstru și inscripții "Pericol!". Nu există obstacole. Gândirea la viața ta este o chestiune personală pentru toată lumea.

Procesul a fost distractiv. Toți pescarii au reîntors pe cale amiabilă peștele prins înapoi în lac. Nu am fost o excepție. Reprezentanții familiei catfish și copacilor s-au arătat în toată gloria lor. Nălucirile din cârlig au fost distruse instantaneu, chiar și firul elastic nu a ajutat. Dar nu ne puteți înșela! Unde ești, krupnyak? Unde sa ascuns? Arătați-vă ... Și părea! La tijă tip-borax a ieșit din pahar, așa de tare a fost un ticălos. Rybin a trecut peste apă. Restul pescarilor au folosit cu bună știință uneltele. Grupul de sprijin, format dintr-o duzină de crocodili, a apărut periodic - pentru a monitoriza situația. Hipopoții au trâmbițat trâmbița.

Cursa pentru pește a durat mai mult de o oră. În cele din urmă, un somn mare a fluturat coada de rămas bun și a plecat. Tamburul a fost fără putere înainte de o bună pradă, iar linia a izbucnit. Cu echipamentul nostru de pescuit, peștele nu a dispărut.

Terra se înfipse repede cu măgarii. Aici și eu am o mușcătură lacomă. Spune o frecare. După câteva minute, basul mare pe kilogram era în mâinile mele. Această pradă nici nu a vrut să fie fotografiată. Biblia a zburat în siguranță în apă și m-am spălat. Ridicând rapid o mână de apă, a fugit de pe țărm. Avem nevoie de mai multă apă. Sa intors. Am scos-o din nou și, întorcându-mă pe lac, am început să mă spăl pe mâini. Cea mai puternică manșetă - și am îngropat deja fața mea în nisip. Îmi ridic capul într-un mod inconsecvent. În jurul scenei tăcute. În jurul valorii de oroarea ochilor lui Serghei și a băieților Boer.

- Ce sa întâmplat?

- Crocodilul, șopti Serghei cu buzele. - Când te-ai întors pe lac, un crocodil a ieșit în urma ta!

Inima mea a început să bată violent, capul meu a devenit din fontă, o imagine strălucitoare mi-a strălucit ochii. Mâinile mi s-au zdruncinat. Mi-am amintit Australia, ca un crocodil într-un salt de trei metri atacat elicopterul nostru. Starea de pescuit a dispărut și ne-am mutat în cabană.

Pescuitul în Africa 1
La șase seara, a început să se întunece și am mers pe jos la cină pe coastă. O friptură bună și o sticlă de vin roșu scutura tremurul din mâinile mele. Apropo, despre fripturi. Calitatea carnii de vită din Africa de Sud este mai înaltă decât argentinianul curajos. Și vinurile roșii de pe coasta Atlanticului sunt pur și simplu magnifice.

Din păcate, coșmarul din această zi nu era destinat să se încheie. Am părăsit cabana și ne-am îndreptat de-a lungul căii asfaltice. Am reușit să merg doar câțiva metri. Un fulger neagră fulgeră din iarbă de pe bordură. Reacția mea a fost instantanee. Cu un țipăt, am sărit înapoi. E bine că Serghei e puțin în urmă. Mamba neagră este unul dintre cei mai periculoși șerpi din Africa. Șarpele care nu se grăbea foarte mult sa târât pe drum și a dispărut în grădina de flori opusă.

A fost primul nostru pescuit în Africa. Și nu numai animalele au nevoie de frică. Populația albă seara, de regulă, merge cu arme. Logiile sunt păzite de o duzină de câini, iar pe garduri se pot vedea rânduri de sârmă ghimpată sub un curent.

Și totuși, Africa este incredibil de atractivă. "Peisajele elvețiene" din nordul Africii de Sud sunt încântătoare. Loggiile confortabile sunt împrăștiate în zone imense private, bine păzite. Casele de lux în stil tradițional african au acces la lacurile de păstrăvi. Pe banci se așează cu atenție aranjamentele de pescuit. Păstrăvul, desigur, a scăzut și jumătate - de ce nu.

Pescuitul în Africa 1

La întoarcerea la hotel, am primit o altă parte a experienței. În camera noastră de la etajul al treilea, deschizând fereastra încuiată, un babuin uriaș și-a făcut drumul. Stând pe masă, babuinul a mestecat boilele pentru măgar, care au fost confiscate din valiză. Mâna maimuței ținea cutia de plastic cu momeli. Lăsându-se departe de boilies, babuinul a latrat într-o cutie, a găsit "muzica" delicioasă și a continuat masa. Cu ajutorul gărzilor, am putea să ne întoarcem cu greu proprietatea noastră valoroasă.

Și în final, suntem în Parcul Național Chobe pe râul Chobe, unde patru state converg: Zambia, Zimbabwe, Botswana și Namibia. Pescuitul pe râul Chobe este permis de la 9 la 18 ore. În restul timpului, grănicerii vigilenți opresc încercările de raiduri ale Namibienilor în Botswana și în alte state. Noaptea jafului și jefuirea populației locale nu se oprește.

În primul pescuit efectuat de recunoaștere. Potrivit dirijorului, peștele tigru iubește curentul. Un pește de tigru cu o duzină de dinți mai clare până la trei centimetri nu este o glumă! Cel mai mare pește tigru, capturat în râul Zambezi, a cântărit aproximativ șase kilograme. Dar în Republica Malawi (aproximativ 1200 de kilometri nord de Botswana), peștele tigru record a fost tras la o pradă!

Deci, ce avem? Un râu destul de rapid, cu o lățime de aproximativ 30-100 de metri. O multitudine de canale între insulele ierboase și pietroase. Pasarii cu turme de hipopotamusi, vigilent paziti de hipopotarii din apa si de informatorii de pasari din aer. Crocodilii omniprezenți au ocupat tot ce iese din apă, luând chiar și pietre mici. Peste bord +35. Vânt puternic. Frumusețe!

Început cu oscilatoare pure de la Smith. Apa este tulbure, așa că lingura-baiters a luat-o mai strălucitoare. Greutate de 18 grame pentru a rupe prin vânt. Primele mușcături au început în mijlocul râului, la o adâncime de 3-4 m. Peștele sa aruncat, dar nu a luat-o. Schimbat Pure la platourile Niakis 12 de grame, și apoi pește primul sat! O tăietură ascuțită, câteva deghizări secunde și, sărind din apă, peștele spunea: "Pah". Cine a fost asta? Nu știu, doar a reușit să observe că argintiu, dar mic.

Făcându-se până la insule unde crocodilii se odihniseră liniștit, am reușit să eliberăm lingura din cârlige cu mânerul de la pod. Nu eram fericit în barca noastră. Ei bine, nu este obișnuit pentru ei să aibă o paletă într-o barcă cu motor - și strănută-le pentru siguranță! Somnul cu cârligele din apropierea prădătorilor ne-a fost destul de plictisitor și am schimbat dislocarea. Stăteam lângă țărm la confluența a trei canale. Deasupra noastră păzeam vigilent cabana cu garda de frontieră. Un gardian de frontieră pentru patru state este african. Locul a fost minunat - o sută de metri patrati de tobogane continue. Cel mai important lucru pentru peștele tigru.

Ne-am îmbarcat cu hotărîre pe cei care scufundau Wavy de la Smith. Dar acolo a fost! Vântul mi-a aruncat momeli oriunde, dar nu la țintă. După o altă distribuție a apărut un hipopotam nemulțumit, cu un wobbler în ureche - gardianul de frontieră din vârf aproape a murit din râs. Dintr-o dată vântul sa stins. Sub insula a stropit un pește. Casting. Există! Mătură puternic. Serghei era tot timpul tensionat. Stă bine. Evacuate cu răutate și rău. Destul să-i păcălească pe oameni cu promisiuni. Se măsoară șase pe marginea peștilor furioși și fac o adevărată bacchanalia: sărind, aruncând, aruncând! "Acesta este un pește tigru!" - șopti admirabil căpitanul nostru Vincent. Nu prea mare, cam patru kilograme, un pește tigru. Prima noastră mică victorie a câștigat! Două teuri ale vrăjitorilor se strânseră strâns la gură și la ochi. O frumusețe gri-argintiu, cu o coadă de culoare roșie-negru perlată, frământată în podsachek.

Aici și pe strada mea a început sărbătoarea. Peștele meu l-a luat cu lăcomie și, realizând că am fost prins, am început imediat lupta pentru o viață și moarte. Treizeci de metri sunt o cascadă de salturi. Coada, care abia atingea apa, împinse pestii. Și am un pește tigru! Apoi frecatul plâng, apoi șnurul se înclină.

Pescuitul în Africa 1
Pentru a înțelege ceva Încetat, am încercat din greu să se dezumfle într-un fel de pește, încercând să mențină vnatyag din cordonul ombilical, ceea ce face imposibil de a face un pește-tigru renumita sa „Ugh.“ Bazându-se pe favoritul lui, sa dovedit a nu o taimen Super Strike 270. am fost sigur că filare Stranglehold apucat de pește. Incordare fiecare fibră de carboxilic, filare Smith arcuiește spatele lui, tremurând de efort, dar inching câștiga trofeul.

Nu! În cazul în care. Doar nu într-o lovitură! Dar peștii încăpățânate se sfâșiau în vârtejul mare din spatele snagului. Fie ca va fi. Fac două tăieturi ascuțite cu umărul meu, iar tigrul de pește vine la linia de sosire. Aterizare net. Pește în barcă. Am admirat trei kilograme de furie, perseverență și frumusețe. Blocajele din teiul din față se țineau abia între dinții puternici lungi din față. Dintre ultimele forțe, tigrul de pește scuipă îndoiții. Acesta este un luptător!

În cabană ne-am uitat în sfârșit la pradă. În gură sunt cartilaje, oase și perii. Incisivii păreau minunați. Cântarele sunt moi și mari, dar aripile se înțepenesc cu aripioare amenințătoare. Și de îndată ce nu a tăiat cordonul? Norocos. Căpitanul Vincent a dat extragerea, lasă-l să se bucure. Nu am vrut să încercăm peștii de tigru din respect pentru asta.

A doua zi am sărit în Parcul Național Jeep. Inima a înghețat din splendoarea calmă și simplitatea buzei nesfârșite. Antelope nu sunt împrăștiate în spaimă la vederea jeep, leu alene coada meticulos fanned elefanți mănâncă copaci. Buffalo, am pornit în mod înțelept. Dispoziție prea acerbă a acestor animale.

În dimineața următoare am ieșit la ultimul nostru pescuit în regiune. Păsările albe se mișcau pe tufișuri. Nu este briza. Am vrut doar să contemplăm și am oprit răsucirea. Barca leneș răsufla în grabă, bătând peste bolovani uriași. Aproximativ o sută de metri înainte de lansare, Vincent a pornit motorul. Derg! Și în schimb - tăcere. O altă încercare este tăcerea. Ne-am dus inexorabil la ruptură.

Pescuitul în Africa 1
Este imposibil de parcat - toate insulele sunt ocupate de crocodili, nu sunt vâsle! Fața neagră a căpitanului deveni gri. Dacă intrăm într-o rolă, cu greu vom supraviețui. Sentimentul de frică a animalelor a condus până la gât. Această nebunie africană și încrederea în sine! Totul în jur a fost rece și crud. Se măsoară zece până la doisprezece înainte de răsucirea motorului. Am amicalat luminat. Barca a strălucit lângă cabină cu garda de frontieră și sa repezit spre insulele Namibiei.

Am percheziționat toate vârtejurile de la confluența canalului. Pescarii tigri au fost prinși, dar nu atât de mari încât am dori. Și timpul pescuitului sa terminat. Serghei a schimbat cablajul cu pauze intermitente. Mușcături puternice! Am țipat o fricțiune. Super Strike Serghei a făcut minuni! Nu lăsând peștele să intre în picior, Serghei a zburat peste barcă. Aici peștele a înghețat în loc. M-am repezit la barcă. Sari - și un tăietor ascuțit până la adâncime. Cu mâna stângă în mănușă, Serghei a strâns o fricțiune. Încet, dar cu siguranță peștele tigru se apropia. Din ultima tărie, peștele se mișca sub barcă. Treapta de trei metri sa învârtit în roată. Aceste momente au durat pentru totdeauna! Mâinile lui Serghei se tremurau. Cîte puțin, spinarea începu să-i ridice capul. Pestele a apărut.

Rampa până Vincent a reușit să rateze podsachekom. „Vincent! Tu ... Te omor. "Mate matetician roșu mat înțeles perfect, și a doua oară, agățat peste apă, a acoperit pește cu un podsachekom.

În barcă a fost târât primul tigru-pește, și apoi Vincent. Serghei dansa cu un urlet la arcul barcii. Nu a existat niciun echilibru, nu era o ruletă. Lungimea a fost măsurată de către vobitori. Sa dovedit a fi de 85 cm. Pestele de tigru de grasime a fost de aproximativ cinci kg. A fost triumful nostru!

O fotografie rapidă - și pe toate perechile la cabană. Am eviscerat peștele și ne-am tăiat frumos pielea. Nu era o sare mare în cabană, au folosit o extracție de sare din pungi mici. Înfășurat în "arafatka" și pus în frigider. În loja de 4 stele nu exista congelator. Cu toate acestea, Africa! Trofeul a fost efectuat într-o valiză în patru frontieră: Botswana - Zambia (Livengstoun) - Africa de Sud (Johannesburg) - Germania (Frankfurt) - Rusia (Petru).

Seara, sorbind ceaiul în salon, vom admira pește nostru Tiger-umplute. Și cu nostalgia ne amintim de frumusețea nemărginită a unei frumoase țări din Africa. Unde ne va mai părăsi data viitoare? Poate în America Centrală? Dar asta, draga cititor, va fi o poveste complet diferită.