Mingi de pescuit, sau troluri 80-e

Tata mi-a spus cum se distrau de un tovarăș.

Există oameni care nu pescuiesc, nu aleg ciupercile și nu merg la vânătoare. În plus, ei nu părăsesc niciodată orașul. În primul rând, ei nu au daci și, în al doilea rând, într-un fel nu a funcționat cu o companie care poate merge în pădurea-câmp-munte-râu.

Deci, acest bărbat a trăit până la vârsta de 45 de ani - un locuitor urban clasic.

Rezidentul a fost numit Yura, a lucrat ca inginer. Inginerii au efectuat o călătorie de afaceri în Kazahstan pentru a testa echipamentul nou inventat.

În curte erau anii '80.

Programul de lucru a oferit timp liber, iar dezvoltatorii au făcut pescuitul, beneficiul kazahilor, ca oameni de stepă, disprețul peștilor și peștele în toate rezervoarele a fost un număr nesemnificativ. Oamenii de pe excursia de pescuit au fost pregătiți, experimentați - nu pentru prima dată. Yura ia întrebat, dorea să învețe pescuitul, un incendiu. și să stați o săptămână în hotel este ceva plictisitor. Încălzirea tot felul de alcool a început pe drum. Pentru a merge la standardele locale nu este departe-kilometri 250-300.

La sosire, au dezbrăcat uneltele și au făcut pescuit de-a lungul țărmului. Yura, ca un bărbat aflat într-un nou pescuit, se așeză pe plajă cu o bară de pescuit obișnuită și pe podeaua ceasului pășise în siguranță.

După un timp, țăranii au început să tragă împreună la punctul de adunare. Ei se plimba, stiuca se lauda, ​​masoara dimensiunea si cantitatea.

Ei bine, este clar remarcat de libațiile de captură. Yura este adormit. Aici, în capul strălucitor al cuiva vine gândul că un tovarăș de dormit să plece fără pești nu va fi cumva prietenos, adică. În plus, este necesar să vă asigurați că o persoană va simți - ce este pescuitul.

Apoi se întâmplă următoarele: Luați în rețetă:

Luăm știucul, tăiem capul (stiuca), desigur, poți tăia cine poate, și ne prindem tijele tovarășului de dormit pe cârlig. Am aruncat tija de pescuit în râu.

- Yuraaaaa, Yurka, trezește-te. - pescarul este adormit. - Ai o mușcătură! Da, naibii, ochii mei sunt deschise - plutitorul sa înecat deja, trage mai degrabă.

Ca pescar novice este lovit de o pasiune, trebuie văzut. Pescarii mă vor înțelege.

Yura stă, ține tija de pescuit pe verticală și capul de știucă atârnă pe cârlig.

- Yuyuyurka, bine, yeptvojumat, care taie astfel ceva. De ce ți-ai rupt capul, nu?

Yura era supărată. Începu să studieze trofeul, apoi începu să-l atingă, capul ieșind prea atent.

Două săptămâni cu țăranii nu vorbeau, foarte ofensați. Dar am fost prins cu pescuitul.

Odată ce am trecut prin pădure, am văzut o fântână. Mă duc la el, mă duc la lift, mă duc pe o bicicletă, am o motocicletă, apoi Batz, conducătorul mă apropie și spune: "Matusa, dă drumul" Și spun că nu fumez. Deci acest copil va începe să plângă! Dar n-am fost pierdut. și cum i-a dat în față, și-și ia genunchiul și strigă: "Spatele meu! Spatele meu! "Și cred că a fost pur și simplu futut? Eu ies din tren, văd, costurile cu microbuzul. Ei bine, eu vin și spun: "Winston albastru și vodcă 0,5" Ei bine, ea mi-a dat Bond și bere, iau asta și luncaș, și fugi de aceste gunoi! Deci acești pompieri m-au prins la ambulanță! S-a prins și a spus: "Ați uitat schimbarea!" "Ei bine, iau un kilogram de mere și merg la piață pentru a face schimb! Am adus-o, am reușit să-i dau bananele, imediat ce bunica se ridică și mă cumpără toate piersicile și spune să pună totul într-o brioșă! Și cred că e complet dracu ', așa cum aș pune în geantă 20 de pepeni. Am luat banii și am plecat acasă! Nu mai mergeam în pădure. și nu a atins ciupercile!

Extindeți Sucursala 0

gheața va începe

Cu ciuperci și fumat nu ai nevoie de nimic. Oricine va avea efectul Yandex - "există totul".

Ce băiat sensibil, Yura dvs., resentimente, deși 45 de ani)

Extindeți sucursala 1

Da, o glumă normală, deloc rău.

Este adevărat că în această poveste lipsește ceva?

Extindeți Sucursala 0

Un fel de tub de tir

Tatăl meu este un locuitor tipic al orașului, deși sa născut într-un sat. Am ajuns într-un fel într-o fermă colectivă, la bunica, aici a fost desenat unchiul. Să mergem la pescuit, spune el. Sunt un pescar ca tatăl meu, e mai ușor să cumperi un magazin. Dar să mergem. Unchiul a pregătit toate uneltele. Am venit, am început să ne descompunem, tatăl a întins mai întâi o tijă cu un pod și a adormit. Noi cu unchiul, ceva pe care încercăm să-l prindem, deși am fost obosit de acest proces în aproximativ 10 minute. A durat 2 ore, tatăl meu a dormit și a spus totul, sa dus acasă. Așa a trecut primul și ultimul meu pescuit.

La naiba. Mi-ai amintit cum m-au pus la pescuit.

Când eram mic, în fiecare vară, fratele meu mai mare și părinții mei se odihniseră cu bunicul cu bunicii într-un mic oraș lângă Bryansk. Marele pui era un pescar notabil, se ridică în fiecare dimineață, se ocupa de treburi, de casă și se lăsa la lacul din apropiere. El era cunoscut de toți locuitorii din jur, nu a venit niciodată acasă fără o captură. Uneori mi-a luat fratele cu el și, uneori, fratele său a plecat într-o pescuit de seară, cu o barcă de pescuit pe malul lacului să stea.

În acel an a fost, cred, aproximativ 6 ani. Am mers în seara cu bunicul din baie și am văzut pe fratele meu pescuind cu o tijă de pescuit pe un mic dig, de unde femeile au clătit, de obicei, cearșafurile în timpul zilei. Ne apropiem de fratele nostru, iar în glumă îmi dă o momeală: "Pe jumătate!". Am prins tija și în câteva secunde plutitorul se duce sub apă. Fratele strigă: "Trageți, trageți!", Eu sunt într-o panică care rupe un tijă de pescuit, mă ajută. pe cârlig se încurcă o crustă roșie cu o palmă de dimensiuni.

Asta e tot. De atunci, m-am săturat de pescuit. Acesta este, cu un flotor, așezat pe mal. Spinning a încercat - nu prinde. Donka - nu e interesant. Toată copilăria mea, am încercat cât mai mult posibil să-mi trag pe fratele meu (și mai târziu pe tatăl meu) la govnoozero-ul nostru, pe care l-am numit afectiv o groapă de fundație. Rareori a fost prins ceva mai mare decât un carassi de mărimea unei mâini, dar eram fericit.

Ultima dată când am pescuit acum 6 ani. Am lăsat uneltele de pescuit pe malurile vâsnei Obskoye VDNKh, unde au fost bătuți doar degetele de dimensiuni mici, care ar putea hrăni imediat pescarii.

O să iau tijele de pescuit de la părinții mei.