Istoria dezastrului de la superjet

În secțiunea de rating există statistici despre toți bloggerii și comunitățile care au căzut în topul principal. Evaluarea bloggerilor este luată în considerare pe baza numărului de postări care au rămas în partea de sus, a timpului de găsire a postului în partea de sus și a poziției pe care o ocupă.

Până când nu am uitat nimic, vreau să scriu, cum a fost ...

Am însoțit avionul ca pe un blogger și a trebuit să acoperez acest demotor pe blogul meu. Eu însumi am decis să zbor cu mine la zboruri demonstrative în fiecare țară sau nu. De când am avut multe fotografii ale avionului, în Indonezia am decis să nu zbor, dar să rămân pe teren și să trag avionul la decolare și aterizare. Așa că nu a trebuit să zbor pe zborul ăsta, așa cum scriu multe mass-media, dar ar putea zbura pe ea ...

Am zburat în Indonezia la timp. Aici Sukhoi avea deja o companie aeriană client Sky Aviation, care cumpără 12 aeronave. Doriți să zburați un nou avion a fost o mulțime și Sukhoi a decis să facă nu unul, ci doi demopoli.

Primul zbor a fost ținut în modul normal și a durat 30 de minute. După acest zbor, tehnicienii au verificat avionul. Absolut toți senzorii au fost verzi. Deci, avionul a fost complet serviceabil și pregătit pentru zbor.

Piloții Alexander Nikolaevich Yabloncev și Alexander Kochetkov se aflau într-o stare bună. Fotografi cu stewardesi indonezieni:

Inginerii de zbor Denis Rakhimov și Lesha Kirkin au fost, de asemenea, într-o stare bună. I-am aratat fotografia asta pe ecranul camerei si au spus ca atunci cand se intorc, atarna in biroul lor ...

Oamenii s-au îmbarcat și avionul a zburat. Printre ei se aflau și mulți stewardezi indonezieni, pe care i-am fotografiat înainte de zbor. Le-am văzut prin geam când s-au urcat la bord. Am vrut să alerg pentru a le fotografia în salon, dar n-am avut timp. Ușa era închisă.

Din delegația noastră, 23 de oameni au rămas pe pământ. Șase dintre cei 2 persoane de la biroul lui Sukhoi din Moscova, care au zburat în Indonezia în mod special pentru acest zbor cu clienți, au urcat în avion.

În prima jumătate de oră, toată lumea stătea la aeroport și făcea propriul lor lucru. După un timp, reprezentantul aeroportului a venit și a spus că au pierdut contactul cu avionul și a dispărut de la radar. Am ieșit pe câmp și am început să privim în cer și să întâlnim fiecare avion.

Estimată că combustibilul a avut undeva 3,8 tone și ar fi trebuit să o aibă timp de 2 ore de zbor. personalul aeroportului a spus că atât de baliză de urgență care ar trebui să fie incluse în caz de impact al aeronavei pe teren să rămână tăcut. Acest lucru ne-a dat speranța că totul este bine cu avionul. Noi chiar am început să cred că el ar putea fura și de undeva să aterizeze. Nimeni nu credea că un dezastru ar putea întâmpla ca avionul, încă o dată, a fost pe deplin funcțional, și a șezut la comenzile unul dintre cei mai experimentati piloti din țară, pilot șef al Suhoi Yablontsev Alexander.

O oră și jumătate mai târziu a fost anunțată starea de pre-alertă la aeroport, dar elicopterul de căutare nu a fost deportat, argumentând că în combustibil există încă combustibil.

După 2 ore, după ce combustibilul a trebuit să se încheie, iar el a echipat elicopterul a plecat în direcția muntelui Salak, aproape de locul unde a fost pierdut legătura cu aeronava. Condițiile meteorologice nefavorabile nu i-au permis să zboare aproape de munte și sa întors.

Pe timp de noapte, operațiunea de căutare a continuat pe teren. Aceasta a implicat 600 de oameni - militari, polițiști și localnici.

La aeroport, sediul central al operațiunii de căutare a fost desfășurat. Oamenii au stat toată seara pe hartă și au încercat să înțeleagă unde ar putea fi avionul:

Am stat acolo și am urmărit știrile de la televizor:

Câteva ore pe hartă, au tras o presupusă traiectorie a unui zbor de tip superjet, care se presupune că a fost copiat de pe radar. Nu am văzut cine a tras-o:

Toți stăteau la sediu și așteptau știri toată seara și noaptea. Undeva la ora 3 a adus ultima coordonată transmisă de superhete la radar:

6 ° 43'4,68 "S
106 ° 44'41,20 "E
Înălțime 6.100 de picioare

Am condus-o în Google Earth. Era exact în centrul muntelui Salak.

Am petrecut toată noaptea la aeroport. A avut câteva ore înainte de zori. A fost lumină la 5:52. Noaptea de funcționare a fructului nu a adus. Elicopterele urmau să zboare la 6:30 dimineața, dar din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile zborul a fost amânat până la ora 8:00:

Sediul central a fost mutat din camera noastră în camera de sub turn:

Pe hartă, am notat coordonatele în care sa pierdut conexiunea cu avionul. Muntele a fost împărțit în 4 piețe:

Elicopterele au discutat unde ar putea fi aeronava și au introdus coordonate în GPS:

În cele din urmă la ora 8 dimineața:

Comunicarea a fost ținută de la sediu prin radio. Aproximativ 15 minute mai târziu am fost informați că elicopterul a găsit locul unde avionul sa prăbușit:

Trimite coordonatele aproximative:

Elicopterul sa întors și a adus prima fotografie a locului de accident. Nu l-am publicat înainte:

Televiziunea locală a arătat o ceață peste muntele Salak. Acestea sunt condiții dificile pentru un elicopter:

După o oră condițiile meteorologice s-au îmbunătățit și elicopterul a decolat din nou. A devenit clar că avionul sa prăbușit în munte. Speranța găsirii vieții a scăzut brusc.

La locul de dezastru, au fost trimise 30 de echipe de salvare unui număr total de 350 de persoane. Accesul la acest loc a fost foarte complicat de teren. Salvatorii au urcat aproape pe un perete vertical cu o pantă de 80-85 de grade. Au încercat să construiască scări pentru a ajunge la locul respectiv:

Președintele Indoneziei a venit la aeroport, sa familiarizat cu ultimele rezultate ale căutării și a dat o conferință de presă:

Înainte de sediul central erau întotdeauna niște oameni. Accesul la sediul nostru a fost complet deschis și am mers acolo la fiecare jumătate de oră pentru a prinde cele mai recente știri:

Seara, Michael Aslanovich Pogosyan a zburat. A avut loc o întâlnire la care ei au decis cum să procedeze cu lucrările de salvare:

În această zi, salvatorii nu au reușit să ajungă la avion și au petrecut din nou în pădure.

În dimineața următoare, televiziunea locală a arătat o epavă a coastei cu emblema unui super-erou. Era clar că acestea erau resturile avionului nostru, nu alta. Faptul este că în ultimii 10 ani pe acest munte, s-au prăbușit șapte aeronave:

Miniștrii indonezieni au vizitat periodic sediul central. Au fost făcute instrucțiuni detaliate pentru aceștia. În timpul acestui briefing, un militar a intrat în cameră și a spus ceva șefului de stat. După aceea, sa întors de la ministru și mi-a spus: "Am găsit 10 cadavre". A fost ora 13:11 la ora locală:

Aici, la acest briefing, au arătat traiectoria aeronavei și direcția de mișcare a unităților de căutare:

Televiziunea locală a început să arate fotografii ale evacuării containerelor cu rămășițele victimelor:

În centrul media, a avut loc o conferință de presă în care a fost anunțat că deja au fost găsite 12 corpuri:

Seara, Mikhail Aslanovich Pogosyan și-a ținut conferința de presă aici:

Odată cu apariția întunericului, căutările au fost suspendate. Armata pune pe hartă coordonatele a 3 helipaduri și locația unităților de căutare. Aceste detașamente au împachetat rămășițele în recipiente de la locul dezastrului și apoi le-au dus la helipadurile de pe mâini. Călătoria a durat 2 ore:

A doua zi pe teren au lăsat presa să intre. O mulțime de ambulanțe aveau datoria aici:

Containerele au fost aduse cu elicopterul. Soldații în bandaje de tifon și mănuși așteptau lângă ambulanțe:

Containerele erau foarte grele și transportate de mai mulți oameni:

După aceea, am plecat. Au rămas Marina Lystseva și Sasha Kovalev. Toate cele mai recente și cele mai obiective obiecte pe Twitter @ lystseva și @lookmytwit.

Fie ca pământul să se odihnească în pace cu toți cei care se aflau în acest zbor.