Irkutsk alkhon, cum ajung astăzi la tine

Autostopul în Siberia - asta îți spun, este încă o sărbătoare a vieții. Da, da, vara asta, cel mai bun prieten al meu Max și cu mine am făcut această excursie grandioasă în cele mai mari orașe din estul Rusiei. De la Omsk, ne-am mutat la necunoscut, care sa transformat în Novosibirsk, Krasnoyarsk, Irkutsk și multe alte locuri.

În această poveste, aș vrea să vă spun despre capitala Siberiei de Est. Orașul în sine nu a reprezentat o valoare atât de mare pentru noi, prietenul meu și cu mine ne place mult mai mult natura, singurătatea și ascetismul în viața de zi cu zi.
Și, deși „zi și noapte,“ în capitala Siberiei a fost minunat - datorită Alyona cu CouchSurfing (site-ul, prin care o puteți găsi în orice oraș necunoscut cazare în schimbul dialog și abilități interesante) - am decis să nu rămână printre cutiile de beton și sa urcat să se întâlnească în sălbăticie.

Am vrut să văd Lacul Baikal și prin toate mijloacele de pe renumita "insulă a șamanilor". În mod firesc, a apărut întrebarea cum să ajungi la Olkhon din Irkutsk și dacă este posibil să folosiți din nou autostopul?

Irkutsk alkhon, cum ajung astăzi la tine
Cum ajungeți la Olkhon: sfat turistic

Pentru călătorie Irkutsk-Olkhon, cum să obțineți devine punctul principal în plan. De când aterizați pe insulă, veți uita de toate aceste lucruri lumești și pur și simplu vă veți bucura de unitatea cu ceva mult mai vechi decât sistemul de transport.
Opțiunile, de fapt, câteva:

• Mergem cu autobuzul, care este foarte mult. Ei pleacă de la stația de autobuz și piața centrală, costul este de aproximativ 700-1000 ruble (în cele din urmă, drumul este distant, aproape 300 de kilometri). Acestea merg zilnic între orele 8:00 și 14:00;
  • puteți utiliza mașina proprie dacă aveți una;
  • traversați terenul pe apa de pe barcă.

Dar, altfel, cum să ajungi pe insula Olkhon prin feribot, nu va funcționa, nici măcar în mașină, cel puțin nu. Și durează mai mult timp pe drum. Prin urmare, o plimbare cu autobuzul poate dura de la 8 ore sau mai mult.

Max și eu, bineînțeles, am fost foarte obosiți, dar încă hotărâți să aducem autostopul la capătul logic. Și pentru aceasta a trebuit să înțelegem mai bine starea drumului Irkutsk-Olkhon și să aflăm cum să ajungem cu mașina - de unde să începem "să facem o plimbare".

Sa dovedit că mașina a trebuit să meargă la traseul Kachugk și de acolo deja să țină cursul pentru Bayandai, o mică așezare. Și acolo opriți calea către Baikal, după care încă 70 de kilometri spre Elantsev. De fapt, direcția lui Irkutsk-Olkhon a fost ușoară. Cum să ajungem acolo cu mașina despre care știm deja, așa că a doua zi dimineața, după ce a aflat informațiile, stătea pe margine cu un deget mare.

Cum să ajungi la Olkhon din Irkutsk: aventurile noastre

Hai să spunem: autostopul nu a reușit. Stăteam acolo timp de aproximativ două ore și, în cele din urmă, am prins un taxi de trecere. Deci nu recomand acest lucru pentru a încerca să ajungă în modul favorit al turistului. Drumul Irkutsk-Olkhon a fost iresponsabil. Cum să ajungem acolo deja știam, de aceea nu ne-am făcut griji - ne-am calculat despre momentul în care va fi cel mai apropiat autobuz.
Și când am ajuns la această insulă veche, ne-am simțit copleșiți - atât de mult încât și-a încântat atmosfera. Ne-am întâlnit cu un bătrân local, care a fost atras de rucsacurile noastre turistice imense și, probabil, a petrecut o oră în chat cu el despre mituri, legende și povești de groază.

Am aranjat un cort într-un loc necunoscut de pe coasta lacului Baikal și am dat seama că toată săptămâna aceasta a fost doar de dragul uitării la uimitorul lac. A doua zi am mers mult timp în jurul cartierului, iar când ne-am urcat pe capela șamanului, nu am rostit nici un cuvânt timp de o jumătate de oră - atmosfera și grandoarea vederii deschise de la înălțime erau atât de pătrunzătoare.

Am trăit timp de câteva zile pe insulă, am mâncat pește afumat - pește alb și omul - pe care l-am cumpărat acasă cu rudele ca un suvenir. Apoi, după o altă săptămână, a rătăcit în jurul districtului - bine, teritoriul a permis.

Aici este călătoria noastră Irkutsk-Olkhon. Acum știi cum să ajungi acolo și sper că va fi mult mai ușor pentru turiști ca noi să ajungem la acest loc de șaman datorită informațiilor adunate.