Auditorul criptelor de familie, asasinul creat wiki, fandom alimentat de wikia

Auditorul criptei familiale a fost mormântul lui Domenico Auditor. stră-străbunic Ezio Auditor. și primul care a luat numele Auditor. Situată sub Villa Auditor. cripta a fost construită în același timp. De-a lungul zidurilor sale se află plăcuțele memoriale despre viața lui Domenico și originea familiei auditorilor.

Originea auditorului

De-a lungul criptei există șapte placi de memorie din piatră pe care sunt gravate memoriile lui Domenico.

Veneția, 1296

"Am fost crescut într-o mică casă din laguna venețiană, încă eram mic, dar am primit deja o slujbă ca marinar pe vasul patronului tatălui meu, Messer Marco Polo." A fost o viață bună ".

„O dată, când am căutat la locul de muncă banca, m-am îndrăgostit. Ea avea doar douăzeci de ani, dar când m-am uitat în ochii ei, au afectat întreaga lume, mai clară și mai strălucitoare decât soarele. După aceea, m-am dus la mare, dar meu inima mea a rămas pe pământ cu fata aceea care a devenit soția mea și mi-a dat un fiu.

Un drept inalienabil

„Într-o vară, Marco dintr-o dată ma sunat să mă. Când am venit, am văzut un tată și un bărbat mai în vârstă. Îmbrăcat în haine ciudate, care au urmărit nami.S acel moment în viața mea sa schimbat totul. Tata mi-a spus că el asasin. el mi-a arătat un marcaj ciudat pe degetul, explicând că familia noastră a venit de la o ordine veche care protejată chelovechestvo.On se opri, și eu, de asemenea, a fost tăcut. Marco Polo a venit înainte și mi-a spus că un străin în capota mă va învăța, și în schimb, Trebuie să-l duc peste Spania în Marea Mediterană. ALOS formarea mea Dante Alighieri. "

„În pregătirea pentru călătoria noastră, Dante de multe ori sa întâlnit cu mine în primul rând, întâlnirile noastre au fost pentru a discuta despre achiziționarea de alimente, dar au fost în curând pe lucruri mai mari :. despre viata, dragoste, sinceritate și pravosudie.On ma învățat că societatea a fost construită astfel încât au reușit cu ușurință, ne-a împiedicat de gândire. În curând, am fost în stare să se uite singur cu toate legile și iluzii. am înțeles că omenirea a folosit conducătorii lor, că noi, oamenii merită svobody.Togda, Dante a început să-mi arate pagini ale cărții. care Marco a adus minunat din palat Vechiul manuscris a fost despre Ordinul nostru, despre asasini. "

Revedere neașteptată

„Călătoria noastră planificată nu ar putea avea, eventual, loc. Revenind la Ravenna pentru a ridica restul de proprietate a lui Dante, a murit în mod neașteptat. Alarmat de pierderea de mentorul meu, m-am dus la tatăl meu și Marco, pentru a le informa cu privire trista veste, înainte de a putea vorbi, tatăl meu repede m-au târât în ​​cameră și a trântit dver.Potryasenny, am ascultat fără să spună un cuvânt, care mi-a spus tatăl meu. Dante intenționează să ia codexul în Spania, unde ea ar fi în siguranță. Dar uitam. Enemies Assassins, Cavalerii Templieri după el. încă cu schestvovali. Mi-am amintit poveștile el mi-a spus despre templieri, și toate au devenit clar. Dante a fost ucis. Templierii știa despre Codex și știau despre noi. Tata mi-a spus că am luat manuscrisul cu el și a plecat în Spania cu soția mea și rebenkom.Kogda Marco ma văzut, mi-a întins o mică bucată de hârtie cu un număr pe ea. cu aceste cifre, am putea recurge, în orice moment, în acumularea sa, foarte mare, pe care l-am văzut vreodată în orice bancă din Italia. "

„Am ridicat ancora. Reținerea nava noastră au fost umplute cu marfa de a vinde pe piețele Barcelona. La început, totul a fost bine. Dar pentru a evita o furtună din sens opus, am ancorat în portul Otranto. Ascuns în întuneric, am fost atacați de pirați. Sunt lor nu am văzut până s-au mutat la korabl.Ya meu a ascuns familia lui. Încercarea de a salva Codex, am expus pagina pentru diferite cutii și cutii care trebuiau să meargă la piață. Pirații, care au găsit noi au fost beat, am simțit-o pe mirosul respirației lor. Când l-au întrebat pe Bătrân inventar, am știut cine le-a trimis. Reținut furia mea, am spus că am aruncat pagina pentru bort.Oni a început să râdă. După cum cei doi mi-a avut loc, în timp ce alții dezbrăcat și violat soția mea. Ea le-a cerut milă, dar pirații nu au ascultat-o. când au terminat, au ucis-o și a aruncat trupul peste bord. au luat marfa, care era pe navă, și mi-a aruncat un fiu zhe.Vmeste cu fiul său, am ajuns la plaja. corpul soției mele spălat pe uscat în dimineața următoare. "

„N-am văzut marea snova.Vernuvshis Florența. Am închiriat o cameră mică și apoi a vizitat banca. Îmi amintesc Marko.Teper numărul de cont la dispoziția mea a fost o sumă mare. M-am dus la Veneția. Pentru a găsi tatăl meu. A doua zi, M-am întors. și Marco și tatăl meu au fost mertvy.S acel moment, am început să studieze arhitectura, a studiat muzica clasica si a studiat cântând. am luat numele Auditore, dă drept un nobil Court florentin. Mai târziu, am construit aceasta vila pentru mine și mi Și apoi, i-am vânat. el a fost capabil să lupte, pentru a găsi Codex, și de a ucide templieri Cu toate acestea, ne-ar restitui onoarea soției mele și-ar răzbuna moartea tatălui meu, două datorii care nu va fi ispolneny.K public care acum se citește :. Amintiți-vă că nu sunteți un domn, nu ești una dintre acele înșelători, tu -. unul dintre oamenii pentru a ne razbuna "! - Domenico Auditor.

• Giovanni Auditores a examinat cripta când era tânăr
  • Auditorul criptelor familiale din Monteriggioni - o hartă multiplayer în Crezul asasinului: Fraternitatea sângelui. deși este portretizată ca un tunel scurt.