Despre Plimbare

Pentru navigator: Seefeldweg 1, 82491 Grainau
Călătorește cu trenul
Durata mersului: 1 zi
Costul ascensorului: 51 de euro pe persoană, copii sub 3 ani gratuit, puteți lua căruciorul cu tine la etaj.

Insider: diferența de temperatură a fost în această zi de la + 28 ° la + 8 ° grade, să ia jacheta. Dacă există un aflux mare de turiști, este important să ridicați un jeton pentru călătoria înapoi pe partea de sus, altfel puteți aștepta până la 2 ore în coada de așteptare.

De la Munchen la Zugspitze

Din München au părăsit ceasul la ora 10 dimineața, la începutul celei de-a 12-a au fost deja în vigoare. Câteva cuvinte despre drumul în sine. La început, puteți merge foarte rapid pe autostrada A95, care duce spre Garmisch-Partenkirchen și Innsbruck. Însă secțiunea de mare viteză se termină la Garmisch, iar apoi ne îndreptăm de-a lungul drumurilor de țară (Landstrasse) și adesea intrăm în blocaje. Prin urmare, este necesar să se calculeze timpul călătoriei cu o marjă, dar am condus destul de repede acest timp, întreaga călătorie a durat 1 oră 20 minute. Există, de asemenea, o opțiune pentru a ajunge în tren.
Oamenii obișnuiți, departe de alpinism romantism și alpinism, germanii s-au dat 2 posibilități de a cuceri Zugspitze: cu telecabina sau, pentru foarte foarte leneș, cu trenul. Este adevărat, trebuie remarcat faptul că aceste trenuri sunt foarte interesante și neobișnuite, le voi spune despre ele mai jos. Am ales telecabina, astfel parcat mașina noastră în satul Eibsee (Eibsee), în cazul în care stația de plecare a telecabinei. Pentru a pronunța numele acestui oraș și lacul în limba rusă, astfel: Eibsee (Eibsee), mai degrabă decât „Ebze“. Cât de des aud de la turistii nostri se pot pur și simplu fixate A trebuit să apere etapa 2: unul în box-office pentru bilete, timp de aproximativ 5 minute, celălalt trebuie să se ridice, a stat acolo timp de aproximativ o oră. Costul unui bilet pentru adulți este de 51 EUR. copii sub 3 ani gratuit. Apropo, erau mulți copii cu ei, li sa permis să ia cu ei și cărucioare pentru copii.

Telecabina și Zugspitze cu o panoramă de 360 ​​°

Zugspitze - cel mai înalt punct al Germaniei
Apoi, cel mai interesant lucru a început: telecabina a mers mai întâi în diagonală și părea să fie lentă, oamenii se relaxau și se bucurau de vederile alpine în jur. Deodată, undeva în jurul jumătății, remorca se ridica abrupt, ca în plimbări de amuzament cu roller-coastere. Uh ..., deja uluitoare! Întreaga călătorie a durat 15 minute, nu mai mult, iar impresiile au fost suficiente cu o răzbunare și de mult timp. Ascensorul ne-a ridicat aproape la vârf. Aproape, pentru că pînă la vârf în sine existau încă câteva zeci de metri. O cale pietonală a condus la ea, iar la vârf era o cruce aurită, instalată, așa cum sa dovedit, la cel mai înalt punct - 2962 de metri. Cei care doresc să urce, bine, am mers și noi. Trebuie să spun, destul de răcoros, fără pantofi stabili, vă veți bate picioarele. Și apoi este rece și vânt, așa cum am menționat mai sus. Dar merită notat că în partea de sus a 3000 de metri, vă puteți bucura de astfel de vederi uimitoare doar o singură dată în viața ta.

Nu știu dacă există încă locuri pe pământ, sau mai degrabă puncte geografice, de unde patru state sunt imediat vizibile? Dar cu Zugspitze cu o panoramă de 360 ​​°, observați alternativ Germania. Austria. Italia și Elveția. Da, aproape că am uitat de Liechtenstein, la urma urmei, și statul, deși un pitic. Acesta este doar sandwich în Alpi undeva între Elveția și Austria și Zugspitze ar trebui să fie clar văzut. Am stat pe partea de sus pentru o lungă perioadă de timp și am privit în depărtare, dar, să recunoaștem, să înțelegem cine este unde și, în general, să distingem orice limită este încă imposibilă. Și este necesar? Este clar că în nord, unde Germania, încă la poalele muntelui, și în sud, unde restul țării, este deja o înălțime decentă a summit-ului. Și în partea de jos era o suprafață oglindă a lacului glaciar Aybsee. Panorama alba chic, ochiul se bucura, dar sufletul se odihnește.

Am admirat vederile de la platforma de vizionare timp de aproximativ 15 minute, apoi am devenit ceva mai rece și, în plus, eram destul de foame. Prin urmare, în curând stabilit în restaurantul "Gipfelalm" imediat pe partea de sus. Și aici deja 2 ore cu bucătărie bavareză și o bere a zburat într-un fel imperceptibil. Dar a venit timpul să coborâm.

Coborâți înapoi spre Aybsee - o poveste separată

Aproape că am ratat plecarea, în general din cauza lipsei de informații. Oamenii în acea zi pe partea de sus a fost foarte mult, și pentru a evita țăndări la stația de telecabină pe coborare, organizatorii au început să emită timp de plantare indicativele-ștampilate. Ne-am amintit de întârziere și am ajuns la una din ultimele coborâri la ora 18.00. Și au mai fost încă 4, și nu am vrut să mai aștept încă două ore. Din fericire, sa dovedit că există întotdeauna o alternativă pentru întârziere. Cu un mic teleferic «Gletscherbahn» poate coborî la 300 de metri la «Zugspitzplatt» glaciar, pe care am făcut-o. Și aici, la doar trenuri, pe care am menționat mai sus, și așa am ajuns cu ușurință printr-o bucată de fier la Eibsee, spațiul nostru de parcare. Este timpul să spun, așa cum am promis, despre calea ferată locală, pe care trebuia să o folosim. Este numit bavarez Tsugshpittsban (Bayerische Zugspitzbahn) și dirijate de la Garmisch-Partenkirchen Zugspitzplatt stație ghețar terminale chiar înainte numit Gletscher-Bahnhof. Drumul de la Garmisch-Partenkirchen, aproximativ o oră de la Eibsee aproximativ 30 de minute, cu ultima secțiune (care ne întorceam de la munte) trenul merge în principal în tunel, nici un comentariu, dar confortabil. De asemenea, este convenabil pentru schiori, trenul face mai multe opriri chiar la telecabinele la pârtiile de schi. De la stația de cale ferată convențională Grainau merge în așa-numita treapta de viteză, care să permită trenurilor ca în cazul în care pentru a urca munți, pentru că există o urcare destul de abruptă. Principiul este simplu: a pus în continuare între șinele rack, iar cărucioarele sunt echipate cu unelte speciale, care este respins de grătare. Principiul este simplu, dar dificil de pus în aplicare, dar germanii stăpânează astfel de lucruri mecanice. În general, un drum cu adevărat unic, merită o plimbare.

Zugspitze - cel mai înalt punct al Germaniei
În Aybsee ne-am plimbat încă 20 de minute de-a lungul lacului. Apa este foarte clar cristal, pentru că numai ghețarii se hrănesc cu lacul. Soarele era încă fierbinte, oamenii se prăjeau pe plaje și mulți înotau. Imediat puteți închiria o barcă sau un catamaran, odihna pe apă este cea mai tare. Dar am fost deja obosiți și am vrut să ne întoarcem acasă, așa că ne-am limitat la contemplarea acestui paradis.

În concluzie, pot spune că și o singură zi petrecută în astfel de munți costă foarte mult.