Regiunea Tula

Regiunea Tula. Munții Romantsev. Orașul agitat.

Călătoria prin regiunea Tula nu a fost cea mai ușoară. Sincer, am fost tentat să renunț la tot, să mă întorc și să mă întorc acasă. Sa oprit o dorință arzătoare de a ajunge la munții Romantsevski și înțelegerea faptului că suntem deja departe de casă. A fi rău, în general, este rău, și când aveți o călătorie planificată ... Prin urmare, m-am împușcat schematic, cumva nu foarte întreg. L-am prins, cum putea. Materialul, în general, sa dovedit a fi dificil, deoarece nu funcționează corect pentru a trage într-o stare atunci când te plimbi cu dificultate 🙂

Dar, sper că vă va plăcea.

Și acum, conform tradiției, vom da coordonatele locurilor pe care le-am vizitat. Să începem cu o carieră, unde am pus un cort și am petrecut liniștit noaptea, până dimineața trezindu-se de un pescar.

Regiunea Tula

Apoi, am mers în satul Podmoklovo, unde geocachingul ne-a condus. Există o biserică foarte frumoasă, acum aproape complet restaurată.

drumurile din apropiere mi-a plăcut, de asemenea, zona este deluros, iar drumul este foarte pitoresc: lichidare, cu modificări de altitudine, este prins pe ambele părți de păduri dese, Îndepărtatele, atunci când trec prin câmpurile de rulare. Și pe astfel de drumuri ne-am mutat spre satul Bekhovo. Acest sat este foarte aproape de muzeul Polenov, un faimos pictor rusesc. Locuri acolo sunt foarte frumoase, și, de asemenea, recomanda pentru a vizita muzeul în sine - este în valoare de ea, crede-mă. Am fost deja acolo, așa că a mers la dreapta bisericii de pe malul abrupt al Oka.

După aceea, Tula și hotelul ne așteptau. Era încă ușoară și am decis să găsesc niște deșeuri, mulți în jurul orașului. Și apoi toată copilăria a trecut de ei, dar nu i-am văzut niciodată aproape. În general, au mers în aleatoriu în navigator, s-au gândit puțin și s-au răsturnat. Pentru a fi sincer, nu am putut găsi coordonatele acelei deseuri. Îmi amintesc că este la sud-est de Tula, dar. Aceste grămezi de deșeuri din regiune sunt uriașe, distanțele dintre ele sunt mici, astfel încât puteți să călătoriți absolut de la unul la celălalt. Sau mergeți puțin diferit și folosiți butonul "foto" pe Y.Kartah.

Regiunea Tula

A doua zi am așteptat perla călătoriei și locul pe care am vrut să-l vizitez mai mult de o jumătate de an - Munții Romantsev. Și nu am regret deloc! Drumul nu este foarte, dar poți să conduci pe orice. Călătorește prin Romantsevo și apoi prin Konduki. Drumul este mai întâi un bet foarte zdrobit, apoi - o rută foarte ciudată pe teren. Și da: există o fotografie în partea de sus a muntelui, unde Schniwasik stă cu mândrie singur, ca un SUV real și, în general, un câștigător în viață. Și nimic din această fotografie nu spune că la câteva minute după fotografiere, la trei metri de Snyvas a parc Solaris ...

De fapt, atracția nu este o zonă foarte mare, pentru o oră și jumătate complet calmă puteți ocoli totul și peste tot pentru a trage.

Următorul, ultimul punct al traseului nostru a fost tractul orașului Shchuchy de pe râul Osetr. Locul foarte vechi și foarte interesant, cu o istorie. Înainte de invazia lui Khan Batu în aceste locuri era un oraș. În acele vremuri, râul Osetru era navigabil și făcea parte din drumul "de la varangieni la greci", astfel încât orașul a înflorit. Din păcate, el nu a supraviețuit după raiduri, dar există încă semne de fortificații. Cu toate acestea, chiar dacă nu vă veți fi atașați de aceste locuri istorice, fără îndoială, va fi ceva de văzut. Hills, traversele abrupte în creștere de 15-20 de metri deasupra râului, câmpurile întinse la orizont, un râu pitoresc ... include orice nivel de coloana sonoră a Witcher și să mediteze.

Regiunea Tula

Vizitarea tuturor acestor locuri ne-a luat două zile. Pe carieră am ajuns deja noaptea, apoi Polenovo și Tula cu o ședere peste noapte, iar în ultima zi - Romantsevo și Shchuchiy. Nu ne-am grăbit nicăieri, am avut timp fără probleme.

Asta e, și noroc în călătorie! Gândește-te afară!