Recenzii despre avalanșa cărții

Hiro Protagonistul. mestizo înaltă (tatăl - mama afro-american - coreeană), un programator și un luptător sabie. Dacă alegeți Hiro, vei avea: o mulțime de luptă cu săbii (o mână sabia și o sabie Wakizashi scurt katana), o mulțime de cursă (ca într-o mașină și o motocicletă), mult pentru a rezolva probleme logice.

IV Fată albă de 15 ani. Lucrează ca un curier pe un skateboard. Dacă alegeți IV. atunci trebuie să "capturați un val" pe șosea în fluxul de mașini, să colectați informații, să aranjați "lăstarii" din diferite situații, folosind numeroase gadgeturi din arsenalul dvs. de curierat.

Crows. Hefty Aleut, un psihopat ucigaș profesionist. Tipul preferat de arme: sulițele cu vârful de sticlă. Cred că nu ar trebui să menționăm nici măcar că Raven se joacă de partea băieților "răi". Când alegi o cioară, pregătește-te să lupți foarte mult, să conduci pe drumuri și să creezi multe fapte rele.

E vorba de personaje. Acum spune despre legenda:
Viitorul relativ apropiat, familiar pentru noi statul nu există, dar întregul teritoriu este împărțit între „franciza“ - o varietate de corporații mari și ZhEKami. Ce fel de corporație? "Mafia unchiului Enzo", totul este clar. Mafia, pizza, toate serios. „Marele Hong Kong, domnul Lee“, în cadrul căruia s-au unit toate asiatici, „New Africa de Sud“, locuite de rasisti albi, „Narcotice Columbia“, „Diamond Poarta reverend Wayne“ și mai mult. Apropo, accident de joc de zăpadă există o mică aplicație în formă de strategie, în cazul în care, jucând pe partea oricărei franciza, pentru a atinge prosperitatea sa, cucerind noi teritorii și a aruncat franciza ostil.

Jucând pentru eroul dvs. (Hiro, IV sau Crow), trebuie să vă amintiți unde trebuie să vă opriți și unde nu. Este evident că, în calitate de reprezentant al Hiro si negri si asiatici ar ajunge foarte departe, „New Africa de Sud“, dar „unchiul Enzo“ și mafia vin întotdeauna la salvare, precum și „domnul Lee“, cu krysopsami sale.

Deci, lumea este împărțită în francize, dar vor exista întotdeauna oameni care nu sunt suficienți pentru ceea ce au și vor totul imediat. Monopolistul Rife, săpând în istoria sumerienilor antic, descoperă un virus care poate face populația întregii planete supuși sclavilor. Misiunea personajului tău este simplă: Hiro și I.V. Trebuie să-i împiedice pe Raiffe să-și îndeplinească planul insidios, Crowul să-i oprească.

Dacă vorbim despre joc ca un întreg, atunci imersiunea în realitatea virtuală este completă. După început, e greu să te oprești. Lumea este atât de detaliată și de credibilă încât, luând ochelarii, sunteți dezorientați de ceva timp: ce este realitatea și ce este ficțiunea? Este un joc online și fiecare minut din lume este jucat de mii de oameni. Se conectează la Internet, iar programul aleg aleatoriu triplele Hiro / IV / Raven, datorită acestui scenariu, iar rezultatul jocului nu poate fi niciodată prevăzut.

Ieri, de exemplu, am jucat pentru Hiro și am câștigat. Corbul a fost ucis, și Rife. Dar cine știe ce va încheia jocul astăzi? Am petrecut 26 de ore pe meci. Cineva o va numi obsesie, dar nu aș spune așa. Se spune că unii jucători după ceva timp suferă un fel de frustrare: își pierd controlul asupra lor și încep să strige cuvinte într-o limbă necunoscută. Dar nu aș scrie nimic despre joc, trăim într-o perioadă în care este greu să rămâi în mintea ta. Cred că jocul este doar o coincidență ...

În ziua următoare, am aflat că va filma. Stiri rau! Acesta va fi filmul la care astept cu nerabdare!

Sper că am reușit să te interesez! Trebuie să joc acum, îmi aleg personajul și ... lu er ao ao minte ...

Recenzii despre avalanșa cărții

pericol
pericol
pericol

Sub capacul poate ascunde un manual de mecanica cuantică
Sau teoria originii limbajului

Orice limbă. Shumersky, care prin intermediul a trei linii 010100000011111 va deveni un cod de calculator, o limbă pe care mașinile o înțeleg.

În ediția de zăpadă Crash include caractere: Hiro Protagonist, om-samurai care va fi conductor dumneavoastră directă, atât în ​​Metaverse, și în universul-este real, lumea este împărțită într-o franciza, lipsit de lege și ordine, în cazul în care mafia este aceeași lege, cum ar fi serviciul federal, acele care lipesc zilnic ace pentru verificarea detectorului de minciună în angajații lor loiali. Pericol: această lume crudă și întunecată, pot exista crize de depresie si dorinta de a bea alcool este permisă într-una din francizele disponibile. Important: luați în considerare francizele de frontieră și legile lor interne. Dacă doriți să cumpărați o băutură, amintiți-vă despre regulamentele interne ale acestor organizații: nu este necesar pentru a participa la nationalist exprimat franciza, nu deranjeze clanuri, nu insulta liderii franciza in fata subordonatilor lor. Pericol: poți fi ucis. Sfat: Ai o șansă de a supraviețui atunci când alături de tine este unul dintre personajele de zăpadă Crash (de exemplu, Hiro, IV.).

1110100 1100101 1110011 1110100 → test
Testarea sistemului este finalizată

Sunteți în sistem. Important: țineți cont de regulile sistemului! Este posibil să existe o eroare la hard disk. Se recomandă ca, în timp ce vă aflați în Snow Crash, să scăpați prizele în realitatea curentă, pentru a evita o eventuală respingere a acestei situații.

Sarcina: Să aflăm originea unui nou virus care a apărut în Metaverse și îi distruge pe utilizatori atât în ​​Metaverse, cât și în Univers-Realitate (poate provoca comă sau moarte). Aflați sursa răspândirii. Aflați scopul răspândirii. Supraviețui.

Instrumente: stăpânești perfect arma samuraiului în ambele realități. Important: nervosul nu este foarte recomandat de imersiune în Snow Crash, care este plin de probleme cu stomacul, tulburări de coordonare și tulburări de dispoziție. În Snow Crash, datorită specificității alese, există scene de violență (de asemenea dezmembrare, ucideri, umplutură sângeroasă). Nu este recomandat să mănânci în timp ce sunteți familiarizat cu produsul.

Faceți clic pe Următorul (0110111001100101011110000111010000001010)

Dacă aceasta este prima dată în Metaverse, este recomandat să vizitați Bibliotecarul și să obțineți de la el toate informațiile necesare despre lume (alegerea lumii de interes depinde de jucător!). Bibliotecarul este un program practic de auto-învățare, care nu are neajunsuri și este custodele întregii baze de date Snow Crash. Dacă aveți întrebări, contactați direct Biblioteca. Obținerea punctelor de studiu depinde de timpul petrecut în Bibliotecă (blocuri deosebit de importante: lingvistică, mitologie, politică).

Important: în Snow Crash nu se recomandă să crezi alte personaje (cu excepția câinilor din cabine). Nu se recomandă încălcarea regulilor de zăpadă pentru a evita accidentul de zăpadă, pentru a evita un rezultat negativ.

Este foarte recomandat să nu dăunezi personajului o bomba cu hidrogen.

IMPORTANT: Amintiți-vă! METAVELENNAYA - LOCUL PERICULOS, CUM AȚI FACUT CU SIGURANȚA? INVITAȚI ÎN SIGURANȚA PROTAGONISTĂ HIRO ASOCIATĂ ȘI RECEPȚI PRIMA INSTALARE GRATUITĂ!

Această țară este ca o lume post-apocaliptică.
Toți au tablete, căști și alte gadgeturi, iar în jurul lor se află rahatul și drumurile proaste.

Recenzie de carte Avalanche

- Chiar crezi. Această "Avalanșă", că: un drog, un virus sau o religie?
- Există o diferență?

Aici, în această junglă filosofică, cititorul împinge această carte. Glumesc, desigur, ceea ce jungla - „Avalanche“ încă razvlekalovka, deși inteligent, deși cu o idee profundă și neobișnuită a parcelei, cu o fuziune de istorie, mitologie, filosofie cu problemele lumii originale anti-utopică a viitorului.

Plotul se învârte în jurul luptei eroilor "buni", în special hackerul și fratele curier I.V. cu un predicator nepieritor și cu organizația sa, creat pentru a zombie toți oamenii și pentru a captura lumea. Urmărire, lupte, negocieri, stratageme tactice și cadavre în mulțime - toate acestea în cartea în exces.
Dar totuși nu este doar o acțiune fantezie. Rezervă pentru cei care nu sperie combinație setare destul de confuze tehnocratic-anti-utopicå bazat pe legenda veche a ipotezei Turnul Babel că fiecare idee virale are virusul său biologic corespunzător. Da, există o mulțime de lucruri despre metaviruse și virusul neurolinguistic care infectează ambele computere și creierul uman, structuri profunde în mintea umană, despre primii oameni și mitologia sumeriana-akkadiană, despre magia tăblițe de lut cu scriere cuneiformă și o interpretare liberă a istoriei creștinismului și mai vechi religii. Foarte interesant, în opinia mea, ca idee originală, și selecția confirmării legendelor și a episoadelor istorice. Da, și „inteligente“ detalii perfect diluat cu dezvoltarea rapidă a parcelei, care dau sens fiecare shooter și curse de motociclete.

"Avalanșa" este o plăcere plăcută. Îmi plac atât de dinamice și, în plus, cărți informative, care dau ambele posibilități de imaginație și alimente mai serioase pentru minte.

Roman a lăsat o impresie ambiguă și foarte contradictorie.

Despre Neil Stevenson a fost auzit, dar el nu a avut cinste de cunoștință literară. Planul de a începe să se familiarizeze cu activitatea creativă a unui scriitor american talentat din "Ciclul baroc" a fost complet distrus de către consiliul care urmează să se familiarizeze cu o carte în care partea tehnică a ființei este descrisă foarte calitativ. Și acesta este exact ceea ce cititorul meu intern se străduia acum. Ceva din domeniul științei informaticii, unde un programator profesionist nu trebuie să tremure în crampe de disonanță cognitivă din lamechea lamerilor, care se gândesc la hackeri constienți de zen.

Se separă bîzîit în principal ideea de carte poveste, care este un cocktail trivial de două nu are o legătură directă cu fiecare alte tipuri de programare - nejrolingvisticheskogo și programarea în sine. Deosebit de impresionat de echilibrul perfect ajustat în prezentarea acestei idei între „scientism“, care a forțat să se alăture creatura gri și în cele din urmă a lua de la acest perturbațiilor proces creierul și o mulțime de distracție, „ușura“, nu permite cititorului să se plictisească. Această componentă a muncii a mulțumit, poate, chiar mai mult decât cea despre care am vorbit puțin mai sus. E adorabilă.

Dar restul romanului a oferit mult mai puțin entuziasm pentru bucurie - într-o oarecare măsură elusiv seamănă cu militanții tipici de la mijlocul anilor '90. Și anume. O mulțime de acțiune cu participarea a bravilor, cum ar fi Schwarzenegger, Stallone și alții (în roman este negroaziat programator luptător sabie Hiro Protagonist), opoziția nu antagoniști ai mai puțin curajos, dar mai vicios, și cel mai important ofensat (și aha Rusă în cazul în care fără ei), a pornit de la dorința de a da toate mită, condusă de un multimilionar rău, care dorea să cucerească întreaga lume. Tot acest "cod" echilibrează pe fațada unui set de clișeuri fără gust și ceva care vrea să pară semnificativ mai mare. Despre modul în care acest cititor va reacționa la această compilație și depinde de evaluarea finală a lucrării. Am fost plictisit, mai ales în a doua jumătate a cărții, atunci când imaginea realității virtuale a fost deja compilat pe deplin atunci când a murit în jos capitole încântătoare pe metavirus, nu părăsește zona unor pete albe, atunci când lipsește întregul subtext satiric (ultima, trebuie să recunosc, uneori a fost foarte bun, singurul fond de hârtie igienică care merită). A rămas să urmărească numai cum toate acestea în detrimentul acțiunii sunt distruse. În același timp, nu aș spune că a fost deosebit de original și interesant. Condițiile eroilor, precum variabilele eroilor, sunt imagini de 256 de culori pe 8 biți, care, sigur, vor fi șterse foarte repede din memoria operativă a creierului. Există și un număr de bug-uri de comportament de caractere, dar nu am găsit niciun element special, memorabil.

În cele din urmă, avem o combinație ciudată de componentă științifică strălucitoare și nu este impresionată de acțiunea obiectuală.

Recenzie de carte Avalanche

Conflictul din carte este legat de acest sistem de operare uman și, în opinia mea, abilitatea de a construi un conflict pe o astfel de idee, fără a fi nevoie să strică grămezi de teorii pseudoscientifică, este cea mai înaltă aerobatică fantastică. Această teorie este, de asemenea, completată de paralele istorice și mitologice, astfel încât să vă lingeți degetele.

Recenzii despre avalanșa cărții

Recenzie de carte Avalanche

Recenzii despre avalanșa cărții