Poster oraș ca o dragoste de viață într-un cort și du-te de campare de la Moscova - arhiva

Moscoviților Ana și Alex Lena a venit cu proiectul „Mergând acolo“: instructorii au învățat pe oameni toată viața lui sperie PCB romantism si corturi panza, cum să meargă în apă, drumeții și ciclism tururi, pus camping, de gătit pe o mâncare delicioasă foc de tabara - pe scurt, pentru a descoperi lumea aventură în aer.

Să zicem că ai vrut să urci pe jos, dar din timpul școlii nu te-ai dus nicăieri dincolo de picnic în Grădina Neskuchny. Apoi, algoritmul de acțiune implică învățarea multor site-uri pe Internet, consiliere cu pietonii experimentați, compilarea unui traseu, cumpărarea unui cort și a unui bowler în Decathlon.

"Părinții aveau un cort de pânză, un trepied și o pălărie de bowler"

Anna Lena filolog, mamă a doi copii

"La prima mea călătorie m-am dus cu părinții la 2 ani. Singurul lucru pe care mi-l amintesc cum tata tinea pe spate un rucsac uriaș de pânză, o cutie plină de conserve. În caiac părinții nu m-au luat - îmi amintesc foarte bine cum au luat cu ei în câine canoe, și am fost lăsat pe plajă, cu bunicii săi. Am fost foarte gelos de ambii părinți și de câine. Pentru martie m-am dus înapoi la liceu: învățarea într-o sală de gimnastică clasa culturală №1514 și campanii comune de turism din Caucaz au fost parte a programului nostru de formare. În fiecare primăvară am mers cu trenul la Tuapse, ne-am dus în munți, am stat în corturi o săptămână și am studiat cartierul. La rândul lor, erau responsabili pentru bucătărie. Cu prietenul meu, îmi amintesc, am pregătit o gustare - sandvișuri pentru 60 de persoane. Imaginați-vă o tavă brună scoală cu un munte de sandvișuri?

Când aveam 19 ani, într-o excursie la Karelia, am întâlnit-o pe Alexis - viitorul meu soț - și de atunci am călătorit împreună timp de 10 ani. Începem sezonul în luna mai plutind de-a lungul Volgăi sau afluenților săi. Încercăm să petrecem vara în camping pe Seliger sau pe insulele rezervorului Rybinsk. Trăim în corturi, gătim la miez, spălăm în lac, mergem la windsurfing, prindem pește. Avem doi copii. Aproape șase, al doilea - trei, și-i plac foarte mult acest regim ".

Alexey Lensky, șeful unui depozit dintr-un magazin online, un instructor în windsurfing și snowboarding

"Am început să fac drumeții de acum șase ani. Părinții aveau un cort de prelată, un trepied și un bowler și, într-un anumit moment, chiar cumpăra o motocicletă pentru a conduce spre Marea Neagră. În primul lor marș spre mare, ei au decis să nu ia cortul - de ce, există căldură - și au luat o barcă gonflabilă. În prima noapte în Crimeea au înghețat și chiar barca a fost străpunsă pe pietricele. Deci, în a doua zi de călătorie tatăl a sigilat rapid barca, a vândut-o pe piața locală și a cumpărat imediat un cort. "

Foto: Vadim Brodsky

"Trekking-ul nu este șosete umede și un rucsac greu, dar odihnă"

Alexey: De mult timp ne-am dorit nu numai să mergem să ne campingăm, ci și să deschidem această lume altora. Sa dovedit că există zeci de companii care revând tururi străine, dar campaniile lor oferă câteva, și nu doresc să meargă pe aceste călătorii. De exemplu, o companie are un tur în care vineri, după locul de muncă cu lucruri, corturi și canoe stau pe tren de la Moscova la zona până la miezul nopții ajunge la un loc pentru a se tabără, și să încerce să mănânce ca gătite peste un foc de tabără, și în 4 dimineata te trezesti si conduci sa intalnesti aventura. Plăcerea este îndoielnică.

Alexey: Vara, vrei să scapi de natură la Moscova. Parks plictisit kebab prăjește în țară este deja plictisit, festivaluri pentru tot weekend-ul nu va fi suficient. Ce altceva să faci la sfârșitul săptămânii? Du-te la camping. Vrem să dovedească faptul că campania - acest lucru nu este șosete umed, un rucsac greu și țânțari peste tot, și incitante aventura de vacanta. Și nu mai este nevoie pentru a transporta cutii de conserve din carne conserve într-un rucsac panza - carne în loc să se sublimează, care este mult mai ușor de tocană, și atunci când pentru a alege rucsac dreptul de a nu va afecta partea din spate și umeri. Și cort modern, are o greutate de 5 kg și 500 g, și lenjerie de corp termică și sac de dormit va ajuta la menținerea cald pe timp de noapte. Dacă nu aveți un sac de dormit sau rucsac - am da de inchiriat, nu este nevoie să cumpere ceva scump.

Foto: Peter Ivanov

"Nu luați valize pe roți"

Anna: În necazurile care se întâmplă în campanie, cel mai adesea sunt de vină organizatorii. Oamenii nu înțeleg pe deplin unde se îndreaptă. Și, bineînțeles, este important să le spuneți în detaliu ce se va întâmpla cu ei, cum se vor spăla, decât să mănânce. În cazul în care instructorul a spus de 10 ori că vor trăi în corturi, fără energie electrică, asigurați-vă că pentru a colecta personajele vin cu rucsaci pline de uscătoare de păr și laptop-uri. Dacă ați uitat să menționați că aveți nevoie de un rucsac, atunci plutele de-a lungul râului vor fi fete tinere cu valize pe roți. Astfel de cazuri au fost în practică.

Alexey: O altă problemă - adesea instructorii dau recomandări incorecte, cum să se îmbrace și ce să ia cu ei. Ei se rătăcesc de la un site la altul, de la un articol la altul. Și acum oamenii citesc: "În călătoria pe apă purtați legături strânse." Apoi, ei ajung în ploaie, se uda, pantaloni în jos, și nu există nici o schimbare de haine, pentru că au scris despre ea în articol. Sau se întâmplă ca organizatorii să se îngrijească prea mult de pietoni și să dea o listă uriașă despre ceea ce se presupune a fi cumpărat. De exemplu, pentru aliajele din Karelia, oamenii sunt sfătuiți să cumpere un costum. De ce ai nevoie de un costum, dacă nu vrei să înoți? Pentru canotaj există suficientă impermeabilă impermeabilă și două seturi de lenjerie termică caldă: într-o singură doză, într-un alt rând.

Foto: Peter Ivanov

"Dacă aveți noroc, puteți întâlni un castor pe traseu"

Anna: Această rută nu necesită pregătire. Vom învăța totul: luați cortul, gătiți supa de la urzica și pregătiți vinul fiert în foc. Nu sunt rapide pe râu, așa că toată lumea se poate ocupa de caiac. Gravul nu este atât de tare cum pare. Această aventură de trei zile ne costă 5600 r. În plus, trebuie doar să cumpărați un bilet pentru tren către Tver și înapoi, acesta este de aproximativ 700 de ruble. Până în vară, vom adăuga biciclete și drumeții de familie la site-ul, pe care le puteți merge chiar și pentru cei mai mici copii. În plus, ne propunem să antreneze sporturi extreme - echipa noastră are instructori de schi alpin, snowboard, zmeu și windsurfing.

Fotografie dintr-o excursie pe râul Medveditsa din regiunea Tver. Stew face parte din aspectul marsal, iar catelul este doar obosit

Foto: Alexey Alyokhin

"Totul aici este real"

Anna: Moscova este ceva pentru noi: rutină, muncă, probleme - dar aceasta nu este viața. Drumetia este viata. Pur și simplu conduci la 100 de kilometri de Moscova, te duci într-un caiac, și apoi ai o viață reală. Faceți foc, faceți-vă căldura, pregătiți mâncarea, hotărâți unde să dormiți. Ești ocupat cu lucruri foarte importante. Iar la focul de seară, după o excursie de o zi, deciziile simple ale problemelor pe care le-au luptat mult timp și fără succes în oraș vin deseori singure. Aici totul este real, iar în Moscova toate problemele sunt temporare, cu totul greșite. Și relația dintre oamenii din campanie se schimbă. În campanie nu există zgomot obișnuit, agitație, grabă eternă, iar apoi oamenii încep să nu se perceapă numai în mod diferit, ci și să se uite la alții într-un mod diferit. Este timpul să te uiți în jur, să asculți pe cineva din apropiere. Există noi fire care se întind între oameni, relațiile ajung la un nou nivel.