Pagina 1 din 10

Mănăstirile din Meteora în Grecia. Cum să obțineți ce să vedeți în Meteora. Cu mașina în Grecia. Unde să mergeți în Grecia.

Acolo pe teren locuri neobișnuite în care harul lui Dumnezeu este minunat combinat cu frumusețea universului, și tărie de caracter uman apare la fel de puternic ca niciodată. Acesta este locul și este Meteorul. care este un complex monahal, cu o istorie lungă, situată pe teritoriul miilor de roci uriașe vozvyshayushihsya cu mândrie peste oraș și micul oraș Kalambaka Kastraki. În mănăstire au venit sute de călugări pentru a ajunge la Dumnezeu prin pericol și privare. Meteora este o țară muntoasă monahală, care este al doilea numai la centrul Muntele Athos monahismului ortodox în Grecia.

Drumul catre Meteora cu Corfu cu masina independent.

Vă aduc la cunoștință un mare raport foto despre călătoria cu mașina de pe insula Corfu la mănăstirile din Meteora din Grecia. Această călătorie m-a convins să-mi fac o soție. Mi sa părut că e greu de făcut. Căutați-vă singur, trebuie să găsiți un feribot, să cumpărați bilete pentru dvs. și o mașină, să conduceți aproximativ 250 km în Grecia neobișnuită și să găsiți aceste mici Meteori. Și la toate acestea, o limbă greacă complet incomprehensibilă. Dacă în locurile în care turiștii se adună, majoritatea grecilor vorbește tolerabile limba engleză, unde nu există turiști, vor fi mult mai greu de explicat. Dar totul a fost mult mai ușor decât mi-am imaginat. Doar vrei să faci bilanțul acestei călătorii - trebuie să pleci. Din Meteora, am fost foarte mulțumit. Trebuie să mergeți două zile, deoarece călătoria este destul de obositoare și trebuie să mergeți foarte mult, foarte mult. Meteor însuși uimeste, nu mi-am putut imagina așa ceva, câteodată mi sa părut că eram pe o altă planetă. Ei bine, totul este în ordine.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Am luat mașina în avans și am condus câteva zile de-a lungul insulei Corfu pentru a ne obișnui cu mașina și a verifica starea mașinii în mișcare. Și nu în zadar. Dintre cele trei mașini pe care le-am luat la box-office - două nu funcționau. În plus, condițiile rutiere ale exploatării autovehiculelor în Grecia sunt destul de intense - căldura și multe ascensoare lungi.

La masina, motorul era de 1 litru, uneori nu era suficient.

Trezindu-ne dimineața, micul dejun, am scăldat în mare și ne-am îndreptat către portul Corfu. Am specificat programul de feriboturi în avans.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Am trecut cetatea în Portul Nou. Feribotul pleacă din portul nou al insulei Corfu. Puteți să navigați în Grecia continentală sau, de exemplu, în Italia. O hartă detaliată este agățată la box-office.

Trebuie să ajungem la Igoumenitsa, un port de pe coasta de vest a Greciei. Distanța până la Igoumenitsa este de 38 km. Ora feribotului este de 1 oră și 15 minute. N-am navigat niciodată pe feribot cu mașina și m-am îngrijorat puțin despre cum ar merge totul.

Dând click pe fotografia de mai sus, puteți vedea programul feriboturilor și biletele noastre pentru noi și pentru mașina noastră.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Am cumparat bilete pentru noi insine si pentru masina acolo si inapoi. Acolo, azi mâine. În total, costa aproximativ 80 de euro.

Apropo de componenta financiara - intreaga calatorie cu mancare, benzina, petrecerea noptii si suvenirurilor ne costa aproximativ 250 de euro pentru doua. O excursie de o zi cu autobuzul din ghidul nostru a costat ceva de circa 220 de euro pentru unul.

A venit feribotul nostru, prima descărcare. Așteptăm deoparte. De îndată ce ultima mașină a părăsit feribotul, a început încărcarea.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Am condus una dintre primele mașini de pe puntea inferioară a feribotului.

Puteți vedea cum un muncitor grec mi-a spus să împing oglinzile și să pun mașina pe o frână de mână. Pe podea există o buclă pentru asigurarea mașinii, dar vremea a fost fără vânt și această opțiune nu a fost necesară.

Încărcarea continuă, în plus față de mașini, sunt încărcate multe camioane și autobuze turistice.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Până la sfârșitul spațiului de încărcare de pe puntea inferioară aproape nu este lăsat.

La intrarea tuturor verificați biletele. Pasagerii trebuie să fie aterizați înainte de a intra pe punte.

Booted, plecăm. În timpul călătoriei, puteți fi într-o cameră mare cu canapele și aer condiționat sau puteți sta pe punte.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

În hol există un bar și puteți cumpăra băuturi răcoritoare, bere sau înghețată.

Am stat puțin acolo, dar s-au plictisit și am decis să mergem pe punte.

Ne îndepărtăm de Corfu.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Vederea cetatii de la mare. Acest lucru a fost văzut marinarii ruși amiralul Ushakov înainte de furtună cu câteva sute de ani în urmă.

Insula devine tot mai mică.

Pe de altă parte, continentul este deja vizibil.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Pe puntea inferioară există mașini, nu mai este spațiu liber.

Există o mulțime de oameni pe puntea superioară, nu există locuri libere.

În ciuda soarelui luminos - nu fierbinte, bluza sau windbreaker nu va interfera.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Mai multe feriboturi navighează după noi, traficul este destul de plin de viață. Unele feriboturi sunt ca noi, iar unele sunt de multe ori mai mari, probabil cele oceanice.

Înainte puteți vedea locul în care navigăm - Igoumenitsa.

Navigăm pe insulele mici. Pe necotryh ruine vizibile de locuire umane.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Pescărușii au ocupat geamul.

Portul Igoumenitsa este deja văzut în detaliu.

Suntem. Oamenii încep să se agite. Nu avem nevoie de agitație, pentru că mașina noastră se afla la capătul feribotului. Autovehiculele părăsesc ieșirea opusă celei în care au intrat.

Mănăstirile unui meteor în Grecia cu mașina

Igoumenitsa este un mic oraș portuar. Destul de murdar și plictisitor, cel puțin partea care este adiacentă la port. Nu este absolut nimic de făcut acolo.

Privită. Mașinile au plecat organizat. Feribotul este descărcat în cinci minute.

Am cumpărat o hartă a Greciei, în primul cort cu un sigiliu, și am cerut îndrumări către Meteor. Partea principală a drumului a trecut pe o autostradă excelentă construită recent. Putem spune că am fost foarte norocoși, așa cum am deschis-o acum câteva săptămâni.