Manastiri economice tigrii (Manchuria, China)

Când m-am dus în China, Manchuria mi sa părut o medie obișnuită TWT rus (așezare urbană). Imaginează-ți surpriza mea când am văzut la orizont, proaspăt oraș-construcție, culori diferite și lumini strălucitoare și este format din mini-frumoase zgârie-nori. Nu păianjeni sau cutii gri! Puteți vedea imediat unde se îndreaptă banii ruși! Și aceasta duce la autostrada 6 căi, general nu se datorează faptului că o mulțime de mașini (pentru întreaga drum masina noastra a fost singura), acesta este un alt mod de a convinge pe toți de putere, capacitatea, și cel mai important prosperitatea unei țări mare.

Am fost aduși în centrul.
Prima și cea mai presantă problemă este unde să petrecem noaptea. De-a lungul drumului, toată lumea știa de mult timp că în hoteluri nu existau locuri, toate navetele rusești ocupate.
Singura cale de ieșire este să-l sun pe ajutor.
În Manchuria, întreaga populație lucrează în principal ca vânzători, servitori, pe un șantier de construcții sau ajutoare.

Pomogayka este un rezident local al naționalității chineze, al cărui obiectiv este să găsească cât mai mulți clienți între navetele rusești. Toți ajutătorii au al doilea (rusesc) nume (Tanya, Yura, Sveta, Sasha, Lena, Natasha, etc.).

Nimic personal, doar afaceri. Ei știu totul: unde costă totul, unde nu există unde, ceea ce este necesar și ceea ce nu este. Adică știu absolut toate informațiile despre vânzare și cumpărare, restaurante, hoteluri, transport, etc. și altele asemenea. în Manchuria. Și cu cât un pomogee știe, cu atât este mai mare clasa și nivelul venitului.
Toate navetele au o mână de ajutor, făcând viața mai ușoară pentru ei înșiși. În medie pomogayka gata pe tot parcursul zilei pentru a vă rula prin oraș, care transportă achiziții (și nu au comercianți mici), cu zambete, este cel mai bun, și toate acestea pentru 30-50 de ruble / zi.

Orașul de frontieră chinezesc Manchuria este împărțit în două părți:
1) Manciuria Rusă - toate etichetele foarte amuzante traduse în limba rusă (de exemplu, AVTOZAPYURACHASTI, sala de jocuri, paltoane TANYA burduful pneumatic), toți chinezii vorbesc în limba rusă (deși numai în sfera de cumparare-vanzare), si aici si acolo scurrying pomogayki și gunoi navyazchiki: „Cumpar, Kun, cumpăra șosete, kun, cumpara un sac, Kun, buy-buy ... să ia totul kun, ia ...», un mod activ este construirea de mai mult și mai mult spațiu de vânzare cu amănuntul: „Ridicați economia chineză în detrimentul rus navete. " Există un Manchuria rusă ușor la distanță de centrul orașului chinez, exact între intrarea din Rusia și gară.

Dar există un alt "în spatele scenei" "pentru" Manchuria.

2) Manchuria chineză - nu există clădiri frumoase înalte, un ținut de sărăcie și murdărie, nimeni nu înțelege cuvintele rusești. Nu este necesar să menționăm că aici nu veți găsi inscripția în limba rusă, ci doar hieroglife, hieroglife peste tot. Drumurile nu sunt autostrăzi frumoase și un strălucitor nou asfalt, dar destul de comun pentru realitatea rusă. În jurul prafului și cerșetorilor.

Kun - Chineză - fată, astfel încât de cotitură navete noastre tuturor persoanelor de sex feminin din China ( „Hei, kun Unde sunt găluște mei !.“ „Hei, Kun, aduce roșu ...“, „Kun“!), Și de asemenea, toate femeile chineze se adresează tuturor femeilor străine de orice vârstă. Dar, fără a încerca să umilească la nivelul soclului.

În general, când călătorisem doar în China, cu abordarea din Transbaikalia, am simțit clar o creștere a urii față de întregul popor chinez. Chiar după Chita, mi-a fost chiar teamă să recunosc că voi călători în China pentru a vedea țara și pentru a-mi extinde orizonturile. Deoarece reacția populației locale a fost, în general, următoarea: "De ce asta? Nu e nimic de făcut acolo. Ei sunt aici și așa plin de lipsă rus înlăturat de la toate locurile de muncă, vom scoate toată pădurea, cu propriile sale ... Ei, de asemenea, tăiat în jos mic și urât ... Nu-mi place. "Și o privire cu o încercare se repezi lângă mine.
Deci, vreau să scrie, că eu personal ca chinezii, ei sunt dispuși să ajute și foarte prietenos, cel puțin la prima vedere, și fără o cunoaștere profundă a limbii nu subminează. Lumea este frumoasă și toți oamenii sunt buni!

Cu ocazia principiului negocierii, am acest lucru - dacă vă place foarte mult lucrurile, atunci nu exagerați prea mult. Plătiți oamenii nu pentru că v-au vândut-o, ci pentru că au găsit ceva care vă place foarte mult și care te face fericit. Mai ales să nu fiți lacomi.

Cu comercianții chinezi ar trebui să acționeze după cum urmează: primul lucru pe o lungă perioadă de timp pentru a examina, cere prețul, veți obține un răspuns. De exemplu, 500yu - apropo, primul preț de obicei nu se potrivește produsului. După ce părăsiți, în timp ce prinde deja zboară „450yu, 400yu, 300yu ...“, în funcție de prețul inițial, atunci va veni cu mândrie înapoi, spunând că prețul pentru care este gata să cumpere elementul (de exemplu, 200yu) și după o jumătate de secundă fluctuând vânzătorul obțineți ceea ce doriți.

Cafenea în Manchuria nu a fost găsită. De asemenea, nu am găsit agenția de traducere și în cazul în care aveți de gând să traducă scrisoarea de intenție din „Around the World“ pe care am scrie un ghid pentru China, în chineză. Așa cum am spus, este pe a cincea stradă am trăit pe a treia, dar a 5-a și nu au găsit. Adevărat, nu am încercat din greu.
Amplasarea orașului este foarte simplă - toate străzile sunt perpendiculare, este greu să te pierzi.
Pentru seara, prietenii mei au vizitat salonul de înfrumusețare și cina într-un restaurant cu mult alcool. Nu mi-am susținut ideea și m-am culcat mai devreme pentru a câștiga puterea înainte de scaunul de 31 de ore din tren.
În jurul orei 2 dimineața, fetele s-au întors cu un machiaj luminos, trăgându-se în toate direcțiile, cu părul și sfâșiat, dar într-un cadru perfect al minții.
Am mers la masa de prânz din nou la Bakery, era deja la ora 10 dimineața, deci oamenii nu au fost respectați în mod special. De data aceasta am decis să refuzăm cârnații.

După micul dejun m-am dus la hotel pentru un rucsac, cu îmbrățișări calde și cele mai bune urări ne-am despărțit. Și am mers la gară pentru a treia oară să părăsesc Manchuria și să aflu în sfârșit ce fel de țară este China.
La stație am fost cu 20 de minute înainte de plecarea trenului, aterizarea a început deja.