Lacul Sokolii Cum ajungem acolo

Aproximativ zece ani în urmă, m-am dus adesea la Lacul Sokolya (districtul Vsevolozhsky). Pescuitul a fost un mod minunat de a te relaxa de agitația orașului și de zgomot. Un lanț de iazuri mici de pe locul carierelor de turbă dezvoltate a fost plin de apă limpede, în care au fost vânați crapi și pizde carnivore. Și am reușit să extrag prădătorii tootnici.

Dacă, într-unul dintre lacurile Sokol'i din districtul Vsevolozhsk, pescuitul nu a funcționat, ați putea ajunge întotdeauna la cel vecin și încercați norocul într-un loc nou - undeva așteptam neapărat prada.

Pescuitul pe lacurile Sokolikh sau o excursie la Lacul Bolshoye? Județul Vsevolozhsky: pescuit, recenzii pe Internet

Am fost de acord să meargă de-a lungul, dar, în caz de eșec pentru a opri de Lake Falcons: Still district Vsevolozhsk nu este prea mare, iar distanța de 15 kilometri nu este ceva care poate speria compania bărbaților grave în SUV. Despre plat ca o farfurie, plin de noroi, dar ceva atrage turisti mai vorbesc separat.

Într-o vizită în trecut: plase, tije de pescuit și o conductă de gaz

Este bine cunoscut faptul că, în aceste părți pune mare pe căi navigabile „de la vikingi la greci“, ruta terestră dintre Scandinavia și Rusia, aici se duce celebra drumul vieții, salvează viața Leningrad în timpul blocadei orașului. Calea ferată leagă multe sate cu civilizația, și, mai recent, a aparut conducta. Desigur, nu a căzut din cer, și a fost construită cu utilizarea de echipamente grele, apoi a rămas în jurul valorii de morman de moloz, șanțuri și alte probleme.

Pădurile și râuri nu este decorat, dar sperăm că, natura supradezvoltat rănilor lor, animale protopchut noi căi și de a găsi un spațiu proaspăt pentru habitat și reproducere, iar oamenii striat noi intrari la coasta. Între timp, pe drum au fost obstacolele pe care jeep-ul nostru nu a putut depăși. Drumul ne-a condus la sat confortabil Lepsari: o dată m-am uitat chiar și după ce se bordei pentru o vacanță de vară.

Am lăsat mașina în Lepsari - se pare că bătrânii mă mai amintesc de mine și chiar am refuzat bani pentru șederea lor. Dar pentru a sta cu pescarii, vorbiți și beți pentru "mușcătură pe udu" nu au fost împotrivă. Prin urmare, am mers pe jos pe jos și într-o stare bună de pescuit pe lacul Sokol'e.

În plus, prima pereche de rezervoare va fi blocat de o rețea, poveștile localnicilor care le-am pregătit. Deși manual Petersburg pescarul spune că pescuitul de agrement pe lacurile se organizează OOiR Șoimii, dar este prost organizat: ambele sunt disponibile pentru interesul intrarea mașini iaz pentru fanii sa stea cu o tijă de pescuit nu este prezent.

Lacul Sokolii Cum ajungem acolo
Dar noi, nu prea leneș să meargă la picioarele lui Socoli dezghețului la al treilea și al patrulea din lac și de pescuit districtul Vsevolozhsk deschis cu partea cea mai plăcută. Literalmente într-o jumătate de oră am nadergat Karasik în oală supa, iar cea mai mare stiuca cântărea mai mult de un kilogram (nu cu mult mai mult, și numai unul, dar fiecare dintre noi a fost fotografiat cu trofeul). Un alt opt ​​schuryat cu o greutate de la o lira la șapte sute de grame a ridicat spiritele noastre pe noi culmi - probabil ajutat-o ​​să se rostogolească în gâște și norii de primăvară miroase. Despre tantar, probabil, nu pot spune: pescari familiarizat cu lipitori Carelia de prima mana, dar nou-veniții vor avea în continuare pentru a experimenta fel de greu diferite respingători.

Urechea a fost un succes. Restul, de asemenea. Dar în următorii câțiva ani voi încerca să nu mă întorc la lacul Sokol'e (raionul Vsevolozhsk): cel puțin până la creșterea rănilor cauzate de natură de gazoduct.

Mesajele totale: 64
Mesaje: 0-10

Lake. Sokolyi (Karelian Isthmus)

Andrew, nu vă recomand să mergeți în acest loc prin țara unei alte societăți, aceasta poate fi arsă. Dacă te duci de la betonki, apoi puțin înainte de a ajunge la "casa forestier" de piatră, care deja a vândut SBI. Mulți dintre voi pot spune acum: "M-am dus într-un mod diferit și totul a fost bine", dar se întâmplă altfel. Vânătorul este cu adevărat acolo și privește.

Recent am bântuit aceste rezervoare situate de-a lungul ambelor maluri ale râului Maurier. Cum nu am hover ajutor pentru ea, așa că nu știa nimic distinct, informațiile au fost contradictorii și vagi, astfel încât sa decis să meargă și să verifice prezența acestor lacuri de pește. Este cunoscut a fost faptul că carierele din sud, pe malul drept al râului, conduce o autostradă, iar la nord, peste râu, acces numai pe jos sau pe o artă, ca drumul săpat tranșee (acestea din urmă ne interesează mai mult). Și aceste lacuri - nimeni altul decât fostul turbării, acum supradezvoltat și mocirlos.

Lacul Sokolii Cum ajungem acolo
În general, ma convins doi complici, Serghei Ryabchikova și Dimona Achkasova (colegii noștri) pentru a merge în această căutare, ei au fost de acord să beneficieze rapid, cum ar fi pescari, aventurieri și călători ca mine.))) Met în dimineața la punctul de aterizare, masina a plecat în drum , în timp ce ei înșiși au mers la drumul forestier spre lacurile sacre, de-a lungul modul în care glumele, am fost un navigator, așa că a mers cu navigatorul și „taxied“ grup.

După câțiva kilometri, am îngropat în intersecția, o motorete nakatannnaya rutier și biciclete quad, cealaltă îngustă și cresc prea mult, judecând după hartă, și ambele au condus la o carieră. Ce crezi, pentru ceea ce am plecat?) Desigur, iadul pe calea îngustă năpădită de buruieni, care mai târziu sa dovedit a fi vechi de cale ferată cu ecartament îngust, este ne-am dat seama când am început să se poticnească peste traverse))). După trei kilometri, am ajuns la cele două corpuri mari de apă care au fost în pădure. Am plecat la drum și cufundat în desiș, chiar a trebuit să forțeze un șanț printr-un copac căzut, Dimon a fugit cu dexteritate, am fost aproape sa prăbușit în noroi, și Serge a decis să nu ispiti soarta și a trecut vadul șanț, găsit loc relativ mică adâncime.

Când ne-am dus la locul indicat pe hartă ca pe un lac, am văzut doar o mlaștină, îngroșată cu stuf, devenită mlaștină, un zăpadă. Au trecut puțin mai departe prin pădure, uitandu-se la multe piese proaspete de mlaștini și mistreți, iar multe animale, multe dintre ele bursuc sau vulpi, sunt animale sălbatice directe. Am ajuns la râul Morye (în fotografia unde am și Dima pe mal),

Lacul Sokolii Cum ajungem acolo

în aceste părți este destul de flux, odihnit și sa întors să caute rezervor adecvat. Când a ajuns la furca în drum, a mers pe un alt drum, și în curând a venit peste o cascadă de o carieră bună. Ne-am întâlnit pescarii locali, care ne-a confirmat prezența și biban și știucă în mai multe lacuri, chiar a determinat publicul, avertizând însă că chicotind și musca Toothy prost, ca de obicei o mulțime de caras groase.

M-am hotărât să mă odihnesc pe cauciucul și vrăjitorul neîncărcat, ținând seama de stiuca, Serega era cu mine solidar. În cele din urmă, nu am văzut mușcăturile. Dimka este, de asemenea, pe o lingură mică - rotorul a frecat ciorchinii și șireturile locale, decât a fost mulțumit.

S-au găsit pe malul grilei ascunse în pachet, le-am ars în condiții de siguranță, vorbind cu el însuși, ca și în cazul în care blestemul Breck afectează karma mea?) După prânz încărcate de ploaie urât și ne-am dus la mașină. Ca rezultat, Dimkin pedometru a arătat zi „run“ - 12 kilometri, este pe teren accidentat, rigole, șanțuri și mlaștini, picioare mâine va fi simțit)))) În ciuda faptului că am fost acum lăsat fără pește, excursie pe jos și explorarea conținutului, acum sufletul meu este în pace! Și Dimkiny trofeychiki a confirmat faptul că peștii sunt acolo, trebuie doar să caute cheia!) Dacă cineva vrea să meargă acolo, deși, vreau să avertizez că jumătate din corpurile de apă, nu mai este marcat pe hartă, au secat sau transformat într-o mlaștină.
Pescuitul bun!

Am vrut mult timp pentru a ajunge pe Falcon Lake care Maurier River pe lacul Ladoga, dar a fost prost să fie pus la unul fără un troliu pe un vehicul civil în aceste mlaștini și așa că am sunat Vlad Fierar plimbare dig, uita-te pentru pridvoare, în aer curat, cu copiii la plimbare. Deci totul a început.

Ca urmare, expeditia a cuprins patru adulti (Vlad Kuznets, Bookvoed, mmcl200, Dima 78) si trei copii. Pe drum spre noi, am vrut, de asemenea, să aderăm la moose - o bucată, o pereche de grouse de lemn, viperi și șerpi fără un cont și, potrivit unor rapoarte neconfirmate, iepurele.

Sa facut bine, deși UAZ împinse adesea turba și se așeză pe burtă, dar a fost scoasă rapid de Toyota. Copiii au risipit întregul cartier în căutare de ciuperci și fructe de pădure, încercând periodic să rupă ceva de pe mașini. S-au găsit un lac excelent la care vremea umedă ar fi extrem de dificil de condus, dar acum doar un basm. În general, toată lumea este mulțumită de comunicare și recreere activă în natură.

Deja o altă groapă

Decideți unde să mergeți în continuare

Groove la intrarea pe drumul forestier

Practica este superioară cunoașterii (teoretice), pentru că are nu numai demnitatea universalității, ci și imediarea realității (VI Lenin, Lucrări complete colectate, 29, 195)

Ditch limitează afluxul de turiști în câmpuri și lacuri.

Lacul Sokolii Cum ajungem acolo

În timp ce ne jucam cu un troliu, un leu a venit peste noi.

UAZ în scurgere, așa că trageți. Capacul rezervorului scade.

În general, UAZ sa arătat foarte bine, dar fără Toyota, nu ar fi mers prea departe.

Lacul Sokolii Cum ajungem acolo

Toyota. Troliu-ul sa justificat.

Da, au mers bine. Suntem cu siguranță foarte norocoși că vara a fost uscată și turba pe care mașina era uscată în mod constant.

Carierele sunt multe și foarte atractive în ceea ce privește pescuitul.

Singurul lucru pe care-l închide la culoare de sosire (întregi o matrice gropi „înrădăcinată“, adică toate drumurile cu predilecție trenched excavat șanțuri lățime de 3. 5 m și o adâncime de 3..4 m. Și poate trece numai prin bun troliul.

Va fi necesar să se întoarcă și să se verifice peștele local.

Toyota a căzut într-un canal.

Și aici este canelura pentru creșterea copilului, adâncimea lui este vizibilă.

A fost în aceste lacuri, locuri foarte frumoase. Chiar și pescuit, deși nu cu succes. În plus, acest loc este foarte departe de oraș. Minus, există un număr mare de braconieri, care captează pește în număr mare. Pase vorbire Moryu cu Huntsman, când la un moment dat, târât și a ars grila, veți obține o anumită cantitate de pești morți și putrezire.

Cum de a construi un vehicul de tip cross-country cum ar fi "Cheburator" -

stațiuni din Crimeea au fost întotdeauna o destinație de vacanță preferată a familiei regale, astfel încât ruda lor, Printul Yusupov, a ordonat crearea unui lac de om, pentru a fi în mod independent, putea reproduce păstrăv. Ulterior, pește delicios a fost livrat nu numai pentru Yusupov însuși. Prințul împărtășea cu generozitate captura cu rudele regale, îndreptându-l.

Yusupov lac întins confortabil în linie râu Sary-Uzen, un pic la înălțimea cascadei. Datorită purității limpezimea apei lacului și păstrăv răcoarea, acest lucru este foarte capricios în natură, pește, a simțit bine și acolo vodilas din abundență.