Galanzha vladimir anatol'evich - 4 recenzie, saratov

Mama mea a avut o boală: cataractă și glaucom foarte rău pentru ambii ochi. Am trecut toate clinicile de ochi din Saratov. Din cauza acestui glaucom peste tot, am primit un refuz din operație. Și numai în această clinică Aleksey Vitalievich Merkushev ne-a dat speranță, iar Galanzh Vladimir Anatolievici este un zeu și stăpânul meseriei sale, am operat la ambii ochi. Acum vedem! Aruncați puțin la toți! Mulțumesc tuturor și asistenților, în special!

Pentru a spune că acesta este un doctor, limba nu se va întoarce! În general, am scris mamei mele la acest miracol pentru o consultare, despre operațiunea pe care nu o făcea, pentru că problema era diferită. Nu voi descrie aceste condiții în clinica unde se desfășoară operațiunile (aceasta este în Engels și Mayakovsky), dar am fost pur și simplu îngrozita! La operație, oamenii sunt plantați direct în capacele de încălțăminte; Pe coridor, unde sunt mulțimi de oameni, picură în ochii tăi! Pe scurt, nu am întâlnit o atitudine mai arogantă și mai indiferentă chiar și într-o policlinică liberă obișnuită. Când am vorbit cu doctorul ****, a devenit clar că nu avem nevoie de o operație și am venit doar pentru o consultare, interesul a dispărut imediat. El a rezumat indiferent că totul era bine. Și încercările mamei mele să explice ce fel de problemă are cu ochii ei, a început să spună sincer batjocură și să convingă arogant. Doar "consultarea" a durat un minut și jumătate pentru o mie de ruble! Că voi scrie despre asta. la Moscova, nu este nici măcar discutată. Și oamenii vor să-și deschidă ochii. Trezește-te, poți purta 30 mii pentru un ochi! Te-ai lăsat complet cu dragoste și respect? Nu aș îndrăzni să aduc un câine vagabond!