Despre recenzii pe site-uri - și -

Despre recenzii pe site-uri - și -

Pe recenziile pe site-urile "Stihi.Ru" și "Proza.Ru".

H e secret faptul că pe aceste site-uri „agresiv“ „democrație“ destul de avansat - găsit produsul, împreună cu respectabil, și nu în întregime relevante pentru aceste concepte, și, uneori, sincer obscene „funcționează“, făcând apel la violență și lupte, și, nu ipotetic, dar destul de real, inclusiv incitarea la ostilitate pe motive religioase, și chiar. Național, cred că, nu este necesar să se precizeze acesta din urmă, astfel încât să nu agraveze „boala“ destul de puține „zaokoloeroticheskih“ funcționează, în mod evident, coruperea descrierile sverhotkrovennymi de tineret ale detaliilor intime ale procesului de reproducere umană, prea savurând cu momente individuale nelitsepriglyadnye cu scopul dubioase - pentru a realiza popularizare ieftine „lucrări“ sale, și, uneori, cu covoraș pur și simplu, încă o dată, amintind cititorilor că oamenii, de asemenea, și animalul nu a mers atât de departe în dezvoltarea sa de la acest lucru foarte pe otnogo, „titlu“, care dă unele „brutal“ umbra in jurul aspectul site-ului, și se pare că împingându vizitatorii să se gândească la dorința de a da site-ul o nuanță mai profundă de glamour, aproape a spus strălucire, deși acest lucru ar fi un pic nu împiedică, cu toate acestea - nu va fi mult mai adânc în această „nișă“ creativ - cu siguranță, există, de asemenea, fanii „matyukamirugayuschegosya“ gen, deși, iar acest lucru este, fără îndoială, acesta din urmă nu dă mândrie specială în limba rusă, și, de altfel, în nici un fel are rolul de a ridica standardele morale (!) cei mai tineri n okoleniya.

Hy și nu pot ajuta unele sfaturi, sau pentru a fi dorințele mai precise: Doamne, fă paginile principale ale site-ului un pic mai distractiv - adăuga culoare (cel puțin câteva culori dezactivat), se adaugă o imagine pic - era prea kutso arata în ochii artistului! Domnilor, introduceți funcția de atașare a unui fișier de sunet la versuri. Împreună cu formatul MP-3, asigurați-vă că pentru a utiliza formatul MIDI, și - ocupă un volum mic, și, prin urmare, mult mai rapid de boot, în afară de el ușor de implementat în modul de redare, cum ar fi „Karaoke“, care este important. Pentru, vezi, ce o publicație cântec (și pe site-ul dvs. și că așa se numește!) Fără „prezența“ a muzicii, precum și vice-versa! Dorința va îmbogăți site-urile în mod decent! Dar, în orice caz, chiar și în forma sa actuală, aceste site-uri sunt foarte, foarte utile, și o confirmare a faptului că popularitatea lor ridicat. Ele sunt disponibile pentru majoritatea participanților, o scenă de unde pot suna lucrările lor. Ele sunt o arenă a scriitorilor pentru competiții creative. Acestea sunt "Sala de lectură a tuturor Chiaka". Și acest lucru nu este un cuvânt roșu - este o realitate observabilă!