Cum am călătorit în Siberia de Vest

Traseul nostru trece prin orașul Cheboksary, Kazan, Perm, Chusovaya, Serov Ivdel, și se termină în micul sat sovietic situat în mlaștinile din Occident - taigaua siberiană.

Probleme a început imediat la marginea Nijni Novgorod - o reparație permanentă a drumului pe ruta zona Kstovo a format un tub lung, care sa încheiat abia după satul Rabotki situată patruzeci de kilometri de Jos.

În general, chiar drumul Nizhny Novgorod - Cheboksary astăzi este o vedere destul de tristă. Numeroase reparații ale unui drum îngust, având în principiu o bandă în fiecare direcție, conduc la blocaje de trafic gigantice de la vehiculele grele.

Distanța de 215 km la Cheboksary am depășit în 6 ore, petrecând o mulțime de nervi și forțe de așteptare în blocaje nesfârșite de trafic. Una dintre cele mai critice secțiuni ale traseului este situl de la granița regiunii Nižni Novgorod și Chuvashia - de mai mulți ani se construiește al doilea pod peste Suru.

Fotografia 3. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Fotografia 4. Călătorește cu mașina în vestul Siberiei

După ce am trecut pe drumul circular Cheboksary, ne îndreptăm către Kazan, la care erau 196 km. Secțiunea Kazanului era mai calmă, cu excepția unui blocaj mare de trafic în fața podului peste râul Sviyaga, legat de reparația unui pod îngust și lung, care sa încheiat într-o serpentină lungă care se ridica pe malul drept al fluviului.

Podul de peste Volga, în fața orașului Kazan, sa dovedit a fi reparat la nivel local, dar datorită traficului pe trei benzi pe fiecare parte, el a reușit să alunece fără întârzieri.

by-pass Kazan destul de bine neamenajat - peste tot drumul sunt numeroase restaurante și benzinării, drumul în sine are două benzi în fiecare direcție, dar după trecerea Kazan lin în drum îngust de obicei.

Până la căderea nopții am ajuns într-un mic hotel situat într-un sat de la granița dintre Tatarstan și Republica Udmurtia, iar decolarea camerei triple a căzut într-un somn profund.

După micul dejun și răcorirea cu o cafea puternică, am mers mai departe spre Perm.

Cu puțin înainte de a ajunge la Izhevsk, drumul a fost pierdut în pădurile nesfârșite, întrerupte de câmpuri rare. Treptat a început să afecteze apropierea Uralilor - au fost dealuri, iar în multe locuri drumul îngust a devenit o bobină serpentină foarte înfășurată în copacii vârstnici adesea înalți.

Fotografia 5. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Fotografia 6. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Această secțiune a traseului a fost una dintre cele mai puțin pline de viață în călătoria noastră - densitatea fluxului de automobile a început să crească doar mai aproape de Perm.

Cursa lui Perm a uimit - orașul uriaș care se întindea de-a lungul malurilor rezervorului stralucea albul clădirilor noi. Drumul bypass prin Perm merită laudă specială. Realizat la nivel european, pista are trei benzi pe fiecare parte, un marcaj clar și congrese rutiere echipate competent.

Dar, treizeci de kilometri de drumul de ocolire s-au încheiat și au început poalele Uralilor. Călătorind de-a lungul podului lung de-a lungul râului Chusovaya, care a lovit cu lățimea sa, ne-am găsit în partea inferioară a traseului, care a durat până în orașul antic Chusovskaya.

Murdar și neglijat Chusovoy bătut la sutele de țevi care țâșneau fum în cerul senin de seară. Drumul a început să crească brusc în munte, iar circuitul se trece prin Chusovoi de ce toate casele din jur umflat ramasite ale gazelor de eșapament de la camioane grele merge în sus panta abruptă a muntelui.

Trecând prin Chusovoy, drumul curgea printre munții Urali, apoi se ridica, apoi se scufunda pe versanții munților vechi. După ce am trecut un lac extrem de pitoresc, am cedat aproape tentației de a pune un cort pe țărm și de a lua o pauză de la călătoria lungă.

Fotografia 7. Călătorește la mașina din Siberia de Vest

Fotografia 8. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Dar, mai ales, nu vrem să dormim și ne-am continuat călătoria prin Urali. După ce am trecut semnul memorabil ce denotă granița Europei și a Asiei, ne-am găsit în partea asiatică a Patriei noastre.

În curând, după o coborâre foarte lungă, drumul mergea pe un teren uniform, continuând până în orașul Serov. După ce am trecut pe Serov pe un drum de by-pass mort, ne-am găsit într-o taiga îndepărtată.

Pădurea de seară era neobișnuit de frumoasă - drumul se înălța printre taiga sălbatică groasă, îngroșată de tufișuri și iarbă. Copaci acoperite cu mușchi păreau giganți fabuloși întinzându-și labele pentru a întâlni noii veniți neașteptate.

După ce am ajuns în satul Ivdel în miezul nopții, am luat o decizie fermă de a ne continua călătoria, pentru că numai puțin peste două sute de kilometri au rămas în scopul călătoriei noastre.

Lăsând Ivdel, ne-am minunat de calitatea pistei nou construit - drum neted excelent șicane și congrese la zonele de odihnă au fost bine marcate și dotate cu „ochi de pisica“ cu iluminare din spate.

Dar, după șaptezeci de kilometri, sa terminat triumful civilizației, iar secțiunea bine cunoscută a drumului de 55 de kilometri spre satul Taezhni a început în KhMAO.

Nu exista pur și simplu nici un drum, direcția plină de dărâmături mari, găuri adânci umplute cu apă, alunecări parțiale ale marginilor traseului - totul părea un coșmar.

Fotografia 9. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Fotografia 10. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Depasirea eroică a terenurilor în 55 km ne-a luat puțin peste patru ore, nu în grabă a fost lăsat să stea pe marginile de mașini cu cilindri mari moloz perforate, iar noi nu am vrut să fie în această situație, printre mlaștini siberian cu deficiențe de auz.

Cu toate acestea, după terminarea șantierului de construcții, traseul a dobândit din nou un caracter civilizat, iar după un timp scurt, mașina noastră a intrat în așezarea sovietică, punctul final al călătoriei noastre.

În mod surprinzător, dar datorită unor motive cerești, nu am primit nicio pedeapsă și nu am fost opriți de polițiști.

Debitul mediu prin calculatorul de pe Peugeot 607 cu un motor de 2,2 litri, cu o capacitate de 158 CP, a fost de 8,2 litri la 100 km. În total, au fost produse circa 170 de litri de combustibil în valoare totală de 5900 de ruble.

Costurile de reparare

Fiabilitatea vehiculului auto-pilot a confirmat toate așteptările - fără reparații a fost cheltuit un ban.

distanță

Distanța totală de-a lungul traseului a fost de 2130 km, din care 55 km de pietriș.

Fotografia 11. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Fotografia 12. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Fotografia 13. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Fotografia 14. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Fotografia 15. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Fotografia 16. Călătorește cu mașina în Siberia de Vest

Sfaturi pentru proprietarii de mașini

Taxa de transport: fiecare țară are propriile sale particularități

Cum am călătorit în Siberia de Vest

Suma impozitului pe transport în Rusia depinde de puterea motorului mașinii. Există o taxă similară în.

Dacă sunteți "jignit" pe drum

Fiecare șofer are propriul său mod de conducere, și modul în care alții conduc, uneori enervant. De fapt, nu întotdeauna.

A venit vara. Verifică mașina!
După cum știe toată lumea, iarna pentru orice tehnică este ca katorga. De regulă, mașina suferă cel mai mult.

Antivirus pentru mașini
Șoferii nu se gândesc încă la protejarea autoturismelor lor, pline cu electronice sofisticate, de la.

Designul mașinii: ieri, astăzi, mâine

Cum am călătorit în Siberia de Vest

Recent, pe piața automobilelor, sunt din ce în ce mai neobișnuite și putem spune chiar și ciudate.

Cât de util este sistemul de navigație GPS pentru mașină?
V-ați pierdut vreodată calea sau ați făcut mari eforturi pentru a găsi ceea ce aveți nevoie? Uneori.

Convertibilul este deja pe drum

Cum am călătorit în Siberia de Vest

Un cabriolet în țara noastră este considerat un simbol al securității. Într-adevăr, aceste mașini sunt foarte scumpe.

Oricine poate cumpăra echipament militar?

Unele tipuri de echipament militar au fost de mult timp în mâini private și destul de legal - pentru bani.

Maxus D90 - mare și chineză

Cum am călătorit în Siberia de Vest

Piața chineză este foarte specifică, chiar și în gusturile auto. Aici sunt ca mașini de teren mari, și.

Renault Duster este pompat de indieni

Crossoverul pentru bugetul francez Renault Duster este extrem de popular în țările asiatice din cauza ieftinității sale. Dar ce?

Raport privind autotraveling Taganrog - Volgograd

Cum am călătorit în Siberia de Vest

Și acum e timpul ca puii să zboare din cuib. În acest an, fiica mea a absolvit liceul și a intrat cu succes.

Toyota și Mazda au convenit asupra cooperării

Cei doi mari producători de automobile japonezi au anunțat începutul unei cooperări dense, care le oferă.

Atelier ABT a pompat noua masina sport Audi RS5

Cum am călătorit în Siberia de Vest

Modelul Audi RS deja din fabrică poate "rupe turnul" pentru șofer și pasageri. Dar, pentru cineva atât de rapid. Compania ABT.