Zece zile în paradis, sau autostopul în Abhazia

Gagra. Gradina botanica. Terra pustie, sanatorii care nu au fost inca restaurate, case de odihna, locuri de campare.

În prima zi a lui Gagra, al doilea a mers la Sukhum. Din Sukhum au fost impresii dureroase și l-am lăsat repede, rămânând în ea doar câteva ore, am decis cel puțin unde, dar nu să petrecem noaptea acolo. Ravagiile sunt multe, inconfortabile. Am decis să mergem la New Athos. Am ajuns cu autobuzul la marginea orașului Sukhum. Există zgârie-nori ruinați, o imagine teribilă și tristă. Am ieșit din oraș și mi sa părut mai ușor să respiri.

Suhumi. Casele împușcat.

De la Sukhum la New Athos fel de 25 km, opresc la început la Gudauta și de la Gudauta, am luat rapid și a condus, dar nu-mi amintesc cine. Pentru a scrie probabil este necesar, într-un notebook și să nu mai bazați pe memorie. Oamenii se opresc și conduc cu bunăvoință. Adevărul este surprins, spun ei, cum este? Spunem că suntem oameni ospitalieri, dar în familie nu este fără un ciudat. Te iau și mă uit după tine, dar te sfătuiesc să fii atent. Este destul de amuzant.

În general, șoferul care ne-a condus la Athos a fost rugat să oprească mașina de la periferie, lângă gară. De asemenea, abandonat, cu urme de fosta frumusete, o cladire. Imediat sa coborât la mare și a rătăcit în căutarea unui loc sub cort.

Zece zile în paradis, sau autostopul în Abhazia

A tăbărât, a fugit în magazin opus, cumparat iaurt, lipie, suluguni, ne-am așezat pe plajă și du-te în altă parte dorința a fost plecat. câine Master imediat a început să aibă grijă de noi și de a proteja, Levin nepoata (nume de gazdă - Leo, cum altfel) zâmbea cu timiditate și tăcere ne-a dat cu pietre. Rucsacul din rucsac a găsit părul părului.

Noua mănăstire Athos Simon-Kananitsky

Am intrat în catedrală - o cameră liniștită, tare și întunecată. Nimeni. Numai pe bancă este o singură figură a unui preot cu margele rozariu. Ei au stat, a ridicat capul, se uită la fețele, frumoase picturi murale, face fotografii, să interzică pentru a trage aici, nimeni nu a încercat, și așa mai liniștit ieșit afară la căldură și soare strălucitor.

Zece zile în paradis sau autostopul în Abhazia