Templul fotografiei Uluwat din Bali și răspunsul nostru - pe marginea templului uluwatu a abisului

Am decis să mergem în după-amiaza, în acest moment încă teribil de coapte. De îndată ce nu se prăjește pe bicicletă, nu este clar) Dar vopseaua de la razele soarelui scoate din nou ochiul. Nicăieri n-am reușit să obțin fotografii atât de strălucitoare, ca în Bali, nici înainte, nici după.

Marea, în unele locuri, decorează culoarea turcoaz, diluând cu spumă albă bătând împotriva stâncilor valurilor.

Iar rocile de aici, se întind de-a lungul întregii coaste și par nelimitate. Din această parte a insulei Bali este o insulă inaccesibilă!

Și numai singur pe stâncă stă un acoperiș în trepte, ca un capac care acoperă templul din Uluwat Bali.

De fapt, aceasta nu este singura structură, ci un întreg complex de diferite clădiri și cursuri și piețe.

Uneori aminteste cateva ruine catolice medievale. "Fecioara Maria", aici, în eșarfă musulmană amestecată armonios)

Plantele luxuriante de formă neobișnuită au completat senzația de ceva străin.

În apropierea acestui copac am observat un coș frumos prăbușit cu flori frangipani. Se târăsc în jurul ei și așa și așa, încercând să facă o imagine frumoasă. Și trecând unul câte unul un grup de turiști și toți oamenii, văzându-mi interesul într-un coș de rulare singuratic, aglomerat alături și încercând să-l împușc. Adică, noi literalmente o duzină de oameni s-au aplecat și au privit în lentilă)

A fost amuzant să urmăriți un reflex de turmă. La urma urmei, am fost așezat cu Mishutka acolo pentru o lungă perioadă de timp, ascunzându-se în umbra căldură incredibilă, și nimeni nici înainte, nici după ce nu a făcut măcar privire aruncată asupra acestor flori. Dar de îndată ce am sărit, o mulțime de "fotografi" s-au adunat în jurul meu. Cercetarea directă privind psihologia mulțimii a ieșit =) Copilul privit totul din exterior, bietul om a fost transpirație, căldura a fost doar iaduri.

Am mers independent, deși este uneori cu adevărat mai bine să rezervați excursii în Bali de la copiii de limbă rusă locali. astfel încât timpul să stea liniștit în umbră pe care am avut-o, cel puțin mai mult decât suficient, ci pentru că am putut să ne odihnim ascunzându-ne de soare. Am fotografiat detaliile în jur.

Soarele începe deja să se stabilească, lăsând în urmă umbre lungi.

Aproape au apărut maimuțe. Înainte de aceasta, ei au adăpostit de asemenea căldură.

Sunt un milion de ori mai auzit povești că în Uluwatu populează primatele cele mai murdare și dăunătoare, a învățat să fure ochelari de soare și alte lucruri, care apoi scoate în ocean. Uneori se pot întoarce la tine, dar la un cost suplimentar pentru păzitorii templului, cărora le sunt date maimuțele toate "nadybayut". Prin urmare, pregătit mental în avans pentru a se întâlni cu maimuțele, pentru că nu am uitat maimuțe turbați în Shimla, care șuieră și se aruncă la Misa, și maimuțe curios care populează pădurea Maimuța în Ubud. care chiar a încercat să muște copilul.

La declinul maimuțelor, din ce în ce mai mult, s-au scufundat de pretutindeni. Mulți sunt atât de bătrâni încât nu se mișcă. Îngrijitorii le-au dat roade pentru cină. Acest lucru a câștigat lăcomia de sex masculin și a blestemat la ditenysh, care aici în fotografie sărută cu mama sa în fundal. Un astfel de mimimi =)

După o zi rapidă (așa cum ar trebui să se întâmple în tropice), rulând până seara, templele Uluvat din Bali se transformă într-o platformă pentru dansul Kecak. De obicei, performanța începe de la ora 18:00. Biletele costă aproximativ 10 de dolari. Despre el, îți voi spune mai multe detalii, pentru că există o mulțime de fotografii și excursii în istorie și cultură, iar acum doar culori frumoase de apus.

Oameni, maimuțe, maimuțe, oameni - toate amestecate pe această stâncă)

Cum să obțineți harta Uluwatu

Noțiuni de bază la templu Uluwatu în Bali este ușor. Poeții de pretutindeni sunt bătuți și m-am sculat pentru un cuplu cu un copil mic din centrul Kuta fără probleme. Mai mult decât atât, întoarcerea în întunericul de pas și o parte a drumului de-a lungul rutelor cu trei benzi din traficul asiatic. A trebuit sa merg doar in Kuta insasi, dar dupa cateva cercuri m-am orientat si am gasit hotelul nostru =)

Sunt adesea întrebat de unde găsiți oameni cu experiență, cu care este mult mai convenabil și mai ușor să călătorești în jurul orașului Bali. În acest caz, vă recomand să acordați atenție tururilor exclusiviste din Bali de la ghizii vorbitori de limbă rusă. Adesea, acest lucru vă economisește timp și bani și, cel mai important, vă veți îndrepta mai adânc în cultura din Bali!

Cu câteva zile înainte, noi am mers la templul lui Pura Tanah Lot și acolo s-au pierdut și apoi a existat un drum mai puțin și mai puțin fără confuzie între sate. Am marcat templul Uluwatu Bali pe hartă, astfel încât să fie posibil chiar să marchezi ruta cu un semn.

Planificați călătoria dvs. către această insulă de paradis va ajuta ghidul nostru în Bali. în care veți găsi informații despre vreme, bani, viză, cazare și atracții.