Șoapta după înotul ivan, sau de ce cu pisicile la plimbare este mai bine să nu meargă "

Principala Propunere o dată hippy exclusiv „vârfuri“ ale festivalului sa încheiat zilele de 5 înainte de am ajuns, dar am decis deja că încă mai merg acolo și să aștepte doar într-un cort în aer liber până când a alerga afară de alimente și bani. În plus, pe "Shipota" într-un număr mic de persoane sunt prezente practic toată vara.

Cum sa ajungi la festivalul "Shipot"

Cea mai apropiată gară către Shipot este Volovets. Și de la ea până la cascada chiar, al cărui nume a dat numele întregului festival, cel puțin 10 km.

Am sosit seara in Volovets, nu existau autobuze, dar aceiasi oameni ca noi, cei care trebuiau sa ajunga la Shipot, impreuna cu noi, au adunat 8 oameni. Băieții au frânat microbuzul și ne-au aruncat pentru 100 de UAH din toate.

Venind pe piroane, banii ar trebui să ia cu siguranță off în Volovtse, ca Podobovtse (stațiune de schi în apropiere de crampoane), singurul ATM este situat într-un hotel, dar, de exemplu, că vizita noastră, nu a funcționat. Aici puteți cumpăra mâncare, deși o puteți face și deja la fața locului.

Punctul de referință al căii pietonale pentru mulți este cafenelele "Play". Dar noi am fost aterizati inainte, trebuia sa mergem la el. La cascada de la "Playa" duce un drum, care trece de-a lungul râului. Pe cascada pentru o trecere, se percepe o taxă "pentru îndepărtarea gunoiului". Nu-mi amintesc, 5 sau 7 UAH. Acestea oferă un tip de verificare, deci nu trebuie să plătiți din nou. Deși, atunci când deja mergeți la lumină, de exemplu, cu achiziții din magazin, nimeni nu întreabă nimic despre kpp.

Ei bine și mai departe, după o barieră, trecând peste pod, este necesar să mergem la stânga, pe drumul care pleacă în sus. O ascensiune lungă abruptă - și ieșiți în curte. Rămâne doar să găsești un loc pentru un cort. Poiana este destul de vastă și lungă. Despre Ivan Kupala - nu există unde să cadă un măr, nu doar un cort de pus. Deci este mai bine să ajungeți în avans.

Puteți merge la Shipot și în general gratuit. Pentru ca "Plai" să se întoarcă spre teleschiuri, urcați puțin mai sus și întoarceți-vă la calea sigură spre dreapta. Acolo, treceți prin pădure și ieșiți la râu. Rămâne doar să traversați râul, să vă ridicați, și aici este, toată poiana în fața voastră.

Printr-o astfel de pădure de molid trebuie să mergeți pentru a ajunge gratuit la curățenie).

Despre "The Whisper"

Continentul este foarte diferit. Se spune că hippii se adunaseră aici înainte, dar acum vă puteți întâlni pe oricine și de oriunde. Nu voi descrie toată diversitatea colorată a acestei întâlniri, voi spune doar că pentru pace și liniște este mai bine să mergem cât mai mult posibil. Până când am sosit, erau foarte puțini oameni pe Shipop, ca să te poți ridica oriunde.

Vedeți undeva în mijlocul curții sau chiar mai puțin.

Și acesta este fotografia în acest an. Deși ce, ce, și cerul aici este întotdeauna bine.

Podul cerului carpatin.

Dar atât de mulți oameni într-un singur loc - aceasta este problema cu lemnul (este necesar pentru a merge în căutarea ei mai departe și mai departe), apă pură (apă în râu devine murdar și să câștige are nevoie cât mai mare posibil) și chiar merge la toaletă (pentru în fiecare tufiș sau deja cineva este în ședință sau, evident, cineva a fost recent).

Șoapta după Ivan Kupala

În absența unui număr mare de oameni - acest loc este frumos. În plus, atunci când majoritatea oamenilor s-au mutat deja - puteți găsi o mulțime de lucruri utile: de la lemne de foc rămase neterminate până la nimeni deja nu au nevoie de cleiuri.

Destul de goale "Shipot" în zori.

Băieții stabilite pentru a construi un cort peste foc, pentru că cerul este acoperit de nori de multe ori, și, în general, vremea în munți - nu este predictibilă și variază foarte des.

Vitalik la locul de muncă.

Vitalik și Sanya au făcut un cort din crengi, și mai târziu au luat-o de pânză de ulei.
O ploaie de testare wigwam a trecut fără probleme, totuși, fumul din el nu mergea întotdeauna bine, cu un anumit vânt era deseori necesar să se schimbe sau chiar să plece.

Într-o zi, Sanya a inhalat fum, că noaptea el a visat că întregul său cort a fost înghițit de flăcări. După cum ne-a spus mai târziu, a fost atât de leneș să se ridice că tocmai sa îndepărtat de flacăra imaginară și a continuat să doarmă. )

Plafonul "proaspat" wigwam.

Lemn de foc deja stabilit și pregătit.

Noaptea focul nostru a devenit mai puțin vizibil și a atras atenția mai puțin).

Să parcheze în mod corespunzător și nu alerga la magazin ca de multe ori baieti săpat pentru unul dintre corturi o pivniță mică, în cazul în care am fost capabili de a păstra în apa rece a produselor noastre, chiar dacă soarele în timpul zilei a devenit foarte, foarte fierbinte.

Totuși, spre deosebire de noi, Sanya este bine cunoscută în ciuperci. Deci el și Vitalik au strâns roșu. Am încercat să le prăjim pe piatră, dar piatra a explodat și ciupercile s-au împrăștiat în toate direcțiile.
Trebuia să folosesc una din plăci. Cu agitare constantă, ciupercile foarte bune cu ceapă au ieșit.

Ciuperca "bomba". D

Pisici și drumeții

În ceea ce privește Luxor, ne-am dat seama că nu vom reuși să o ținem mereu pe o leșie. A trebuit să o las să meargă la plimbări libere. La început, totul a fost bine. Dimineață l-am eliberat, a alergat acolo unde voia. Uneori a adus prada - niște puturi mici sau șoareci. Dacă o sperie ceva, ea sa grăbit imediat să se întoarcă în cort și a recurs la tabăra de îndată ce am sunat-o. Când sa întunecat, nu l-am lăsat să plece. A dormit cu noi în cort.

Dar într-o seară, Luxor a dispărut. Am sunat-o mult timp, dar, din păcate, nu era unde să fie văzută. De câteva zile am încercat să o căutăm. Tipii au intervievat vecinii noștri, dar toate căutările noastre au fost fără rezultat. Din păcate, nu vom ști niciodată ce sa întâmplat cu adevărat. Desigur, versiunile a tot ceea ce sa întâmplat ar putea fi foarte diferit, dar eu încă mai sper că poate cineva a observat-o, a decis că ea a fost pierdută și tocmai a luat-o.

Desigur, am fost foarte supărat, pentru a ridica cumva spiritele mele, am decis să organizăm o mini-călătorie de o zi.
Scopul nostru a fost să urcăm spre un munte din apropiere numit Great Top, care oferă o panoramă uimitoare pentru toate împrejurimile locale.

Marele Top

Am mers lumină, lăsând totul în corturi. Calea spre munte ne-a fost arătată anul trecut de prieteni de la Uzhgorod. De fapt, tot ce trebuie să faceți este să mergeți. Mai întâi există o cale, dar apoi se termină și trebuie să urcați la întâmplare.

Trebuie să mergeți direct prin afine fără margini. Unele dealuri, înverzite cu afine, se găsesc și pe poiana Šipótka, dar afinele sunt superficiale și nu prea gustoase. Apropo, afinele sunt colectate cu un pieptene special prin găleți și apoi vândute. Aici - este o întreagă industrie, iar pentru local - un câștig sezonier bun.

Un câmp verde este un afine solid.

Din afine este imposibil să ieși, deci te ridici de două ori mai încet decât de fapt ai putea să treci.

Un câmp verde deschis este toate afinele. Un loc luminos, înconjurat de copaci verzi - o poiență pe care se desfășoară festivalul.

Nu este necesar să urcați pe vârful crestei. De asemenea, puteți merge pe prima cale, care duce spre dreapta. Cu o mustă, trebuie să luați apă, o jachetă și o pălărie. Chiar și într-o zi foarte fierbinte și însorită, e foarte răcoroasă și suflă un vânt puternic.

Apoi, drumul ar trebui să iasă pe un drum larg, rulat de cvadrocycles. Pointerii se vor găsi uneori acolo, deci nu mai este posibil să se piardă.

În total, urcați pe Marele Top și coborâți calm și într-o jumătate de zi. Dar este mai bine să plecați mai devreme, în timp ce partea de jos nu este atât de fierbinte, iar timpul să se bucure de toate frumusețile a fost de ajuns.

... cizme de odihnă ...

... Vitalik, care este, de asemenea, un fotograf, se odihnește, de asemenea, pe un strat moale de afumat încă necunoscut ...

... și Olya ... Olya de hamsteri. xD Uh, ce fel de natura este apetitul jucat. D

Pe drum, am văzut un semn pe Shipot și am decis să mergem la el. Calea care a fost vizibilă în iarbă sa transformat într-un traseu marcat și ne-am întors la poiență dinspre pădure.

Pe coborârea drumului este destul de normal, dar în creștere, nu cred că ar fi mai ușor.

Waterfall Shipot

Și, desigur, băieții nu puteau înota în cascada Shipot. Apa este rece chiar și la căldură. A trebuit să străpungem mulțimea de turiști (timpul a fost ales "de succes"), care sunt aduse periodic pe autobuz și "pachete" descărcate.

Drumul spre casă

Și apoi banii au fugit, și prin timp și alimente, deci este timpul să mergem acasă.

Prinde o plimbare înapoi la Volovets aici este ușor. Un șofer de taxi a adus câțiva oameni la "Plai" și a plecat înapoi goale. La început am vrut 30 UAH pe persoană, apoi pentru toate cele trei 60. Am explicat că există un total de 30 în buzunarul dvs. În cele din urmă, chiar și un astfel de preț ne-a adaptat și noi.

Apoi ne-a luat un microbuz.

Trenul nostru plecat la prânz din Lviv. Și Sanya a trebuit să meargă la Kiev, dar Lviv - Kiev nu au existat bilete. Aici voi împărți un mic truc: uneori, nu există bilete din orașele mari, dar există și stații mai mici, învecinate. Deci, trenul Uzhgorod-Kiev (care trece prin Lviv), biletele nu au fost numai din Lviv, dar de la Volovets la Kiev au fost. Mai mult, nu este deloc necesar (deși este stipulat de reguli), stați la postul cu care aveți un bilet. Sasha, de exemplu, a venit la Lvov cu noi. Pe trenul său, fără probleme, se așezase noaptea în Lviv, în ciuda faptului că în biletul de stație de aterizare a fost Volovets.

Deci, călătoria noastră de vară din vestul Ucrainei sa încheiat.