Recenzii de filme - "lebăda neagră"

Recenzii de film >>

Nina (Natalie Portman) - pare a fi o balerină mai mult de talentat, și rolul White Swan în următoarea scenă de Ceaikovski ar arata cel mai bine. Dar aici este transformarea Black Swan ea încă nu se poate - dacă de diligență excesivă, fie dintr-o pozitivitate fatală, fie de la insecuritate, fie de la virginitate. Nina încearcă să ajute un coregraf francez (Vincent Cassel), sau geniu, sau pervers (și cel mai probabil, ca de obicei, și apoi, și mai mult). El practică metode interesante de emancipare - și apoi dintr-o dată și cu pasiune sărută și grabs între picioare, și stabilește o casa buna sa se masturbeze. Între timp, principala premieră a vieții se apropie. rivala Infernal (Mila Kunis), este impusă în prietena numai pare să bea înainte de ziua X Nina. Mama atentă (Barbara Hershey) începe să irite din ce în ce mai mult. Balerina-pensionar (Winona Ryder - care este cu adevărat cine este adevăratul Black Swan) pentru-strigandu-i numele Nina curvă beat. Picioarele nu mai ascultă de amantă. Oglinzile nu mai reflectă realitatea. Nina se luptă pentru a menține imaginea curată, până în ziua dinaintea premierei nu rezolvă: „Și niciodată nu pot spune“

Rare de film oferă multe motive de o varietate de studii de film glume și jocuri de cuvinte. Presa povesteste cu repeziciune complotul "Swan" cu nume de manuale si scene; sincer, este cu atât mai ușor și mai ușor de înțeles. Da, "Pantofi roșii", mutați în "Zilele unui pantof roșu". Da, micuțul Cronenberg și Lynch au fost aduse la balet. Da, Polansky plus Ceaikovski. În numele criticilor interne se poate spune că Portman este una dintre scenele-cheie, în cele din urmă se transformă într-o eroina a filmului „Toată lumea moare, dar Me“ și Winona Ryder spune textul lui Michael Efraim „Pussycat“.

Mulți pur și simplu enervant că Aronofsky în mod constant, fie aruncă perle înainte de porcine orientate cultural, sau persistent oferă să-l joace. Dar trebuie să admitem că toate aceste tranziții ascuțite din povestea clasică a soarta de geniu pentru a nu mai puțin de thriller-ul psihologic tradițional (cu opriri pe drama mai veche) arata cel mai natural. Lovirea împreună toate genurile, stiluri și referințe, Aronofsky realizează un efect uimitor - nu suntem doar după eroina încetează să se facă distincția între realitate și halucinație, dar uite ce film ne uităm, și filmul dacă este general - muzica este în mod constant de sondare a Ceaikovski exacerbează efectul o acțiune dramatică fundamental diferită.

Darren Aronofsky. Vincent Cassel. Mila Kunis. Natalie Portman. Winona Ryder. Barbara Hershey

fotografii >>

Recenzii de filme -

Recenzii de filme -

Recenzii de filme -

Recenzii de filme -

discuție >>

Filmul s-ar putea dovedi a fi mai dramatic. Balet este o artă foarte subtilă, ea transmite ambele părți ale naturii umane. Directorul nu a ratat acest moment, dar nu la dat complet. Natalie Portman, a primit. mai mult >>

Filmul este sincer slab. Film de film scump de la Hollywood. Atmosfera creată de el este mai distructivă decât creativă. Ei bine, el nu "stârnește sentimente bune", din păcate: (ca să simpatizeze.) Citește mai mult >>

Filmul părea prea saturat, prea greu pentru mine. Heroinele filmului reușesc prin muzica lui Ceaikovski pentru a ne trage în dansul chinului. După ce a trecut prin toate chinurile iadului. plecăm, îmbogățită de experiența vieții. mai mult >>

Un film demn, unul dintre cele mai bune din ultima vreme. Destul de neobișnuit. Mulțumit de pretinsa "banalitate" și de o anumită standardizare a multor imagini și situații și coexistente. mai mult >>

plus un buldog. dar. un pic cam trită, ca întregul Aranofsky, deși Aranofsky este întotdeauna diferit și PI nu este banal, dar influența are asupra conștiinței. și, prin urmare, aranofsky bine făcut. mai mult >>

Numărul total de postări: 0

Citiți restul mesajului și lăsați-vă aici aici >>