Recenzii ale cântăreței la nunta (1998)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Nu eo melodrama proastă, deja veche "Singer la nuntă". Mi se pare că este dificil să ne imaginăm că există o astfel de public că acest film va fi capabil să-l impresioneze, dar încă filmul poartă numai motive pozitive, astfel încât privitorul este capabil de a multumi pe oricine. Discursul în film se referă la Robbie și Julia la întâmplare. Prin modul în care au vizionat o mulțime de drame, probabil știți că aceste nume sunt bine distribuite doar printre personajele principale ale acestui gen notorii. Robbie se execută în orchestră, și anume cântând, și el de multe ori acționează ca un timp pentru nunti, este clar că titlul filmului. Odată la un eveniment similar, el constată involuntar chelnerița Julia, cu care se hotărăște să se familiarizeze. Ca urmare, ei învață că fiecare dintre ei este pe cale să se căsătorească. Sunt foarte încântați să petreacă timpul împreună, vorbind despre multe lucruri, inclusiv despre nunțile lor. În viitor, povestea se dezvoltă într-un mod care Robbie mariajul descompune, si din aceasta cauza, el începe să-și petreacă mai mult timp cu Julia, și apar în curând între ele momente romantice într-o relație și nu poate ajuta totul merge la faptul că vor fi împreună. O poveste romantică frumoasă, care va fi de interes pentru mulți spectatori.

Recenzii ale cântăreței la nunta (1998)

Recenzii ale cântăreței la nunta (1998)

Filmul <<Певец на свадьбе>> - simplu, până la punctul în care la finalizarea ei nu ai timp să te superi sau să te bucuri. Intotdeauna simti intreaga paleta de emotii impreuna cu personajul principal. Un film pentru a-ți ridica spiritele! Sendler - și harosh, ca întotdeauna, și prost.
Un bun film muzical și romantic cu actori buni.

Îmi place tandemul lui Sandler și Berrymore. Împreună arată foarte bine și sunt la fel de încântătoare. În film, un excelent acompaniament muzical Sucezhet, bineînțeles că nu la infinit, este original, dar ceva întârzieri și intrigi. La ieșirea sa dovedit a fi o comedie excelentă + melodrama nu este lipsită de semnificație și te face să urmărești filmul până la capăt și să empatizezi cu personajele principale! 8 din 10

O comedie romantică bună)))

Recenzii ale cântăreței la nunta (1998)

cântecele sunt bune! și filmul în sine este frumos.