Raid turistic - pe marginea pământului, august, 2018g

Când au plecat, au văzut tancurile cu gunoi, dar au fost blocate și pline în apropiere. Trebuia să iau gunoiul în Murmansk. Dacă faceți asta, luați mai bine pungile de gunoi, nu lăsați niciun gunoi în urmă, altfel ei, câinele, se grăbesc.

Mishka pe H2 undeva după „Doi frați“, țevile de eșapament Roaring foarte tare. A fost acolo o piatră care flexi furtun dependent. Contactul cu lumea exterioară, aruncarea plânge de pe forum „Hover-clubului“, ne-au fost date coordonate în Murmansk Car Club, care este dispus să ne ajute imediat ce vom ajunge, în ciuda planurilor lor. Și ne-am mutat la Murmansk să ne alăturăm unui colaborator.
În Murmansk, ne-am întâlnit în siguranță cu Serghei, care a acceptat cu amabilitate să ne ajute în repararea mașinii noastre. În ciuda faptului că el și noi avem destulă muncă fără noi! Am lăsat mașina cu Mishka. Și ne-am dus să căutăm un loc de mâncare. Am avut o muscatura la cafeneaua "Lemn de foc". Mai rău decât sarea de sare nu am mâncat în viața mea (și nu cred că poate fi atât de răsfățat). Imaginați-vă un bulion dintr-un somon sărat, cu o varză care plutește acolo, o măslină și câteva cârnați. Restul era delicios. Dar acest solyanka a lăsat o impresie de neșters!
Murmansk ne-a întâmpinat cu gloanțe, ploi și vânturi.

Fixăm, ne-am mutat spre Kandalaksha, dar am fost foarte frustrați de ploaia torențială. Am hotărât că acolo de circumstanțele pe care le vom vedea. Ori vom căuta un loc pentru parcare, bine, sau vom închiria cazare în cantină dacă ploaia continuă.

Raid turistic - pe marginea pământului, august, 2013

Ajuns în Kandalaksha poreshali că echipajul Mishkin petrec noaptea cu prietenii care au avut câteva zile în urmă, și am eliminat un apartament cu două camere și a petrecut noaptea acolo. În același timp, au spălat și au aranjat o spălătorie.
Dimineața nu mai era ploaie. Au plecat și au vizitat Labirintul Umba. Un punct de interes îndoielnic.

După ce am vizitat această vizită, am mers la Varzuga prin Umba. Pe drum ne-am oprit la cascada (deși era mai degrabă o grădină) pe râul Kolvitsa.

Un muzeu de Petroglife a fost vizitat la Umba.

Animalele locale nu sunt absolut înfricoșătoare. Văzând vaca, am oprit și am așteptat ca ei să treacă. Mai presus de toate, le era teamă că coarnele de tauri stau în mașină.
Aici este deja Marea Albă.

Din moment ce nu aveam trasee, ne-am rătăcit undeva. Dar au ajutat la înlocuirea roții cu oameni pe Logan și au văzut Biblioteca locală, filiala Kashkaran №5.

Raid turistic - pe marginea pământului, august, 2013

În Varzuga însăși, reconstruiesc replica. Există chiar și un hotel pentru pelerini! Am ajuns pe un nou drum pietruit spre Varzuga. Este un pietris de pietriș roșu. Praful ridica un puternic si tot "fundul" masinii este vopsit in culoarea sa.

După o plimbare în Varzuga, am mers la ton, prin nisipurile Cuzomene.
Desertul Kuzomen den. Ca urmare a impacturilor antropice (defrișări pentru nevoile de aici sunt lucrări de sare și pășunatul), în mijlocul secolului trecut, au format o serie de nisipuri mișcătoare, care se află sub influența vântului turnat pădure, râu și orașul Kuzomen din jur. Ceva care ar putea fi văzut de barierele de nisip în formă de garduri, dar ele nu ajuta, iar desertul a fost mult timp crescut și mai mult.

La mașină, Michael respinge electricitatea unității de tracțiune integrală. El se plimbă în spate și este în mod constant îngropat. Andrei (H5) îl duce la lac și ajungem la satul Kuzomen. Acolo, drumul a fost deja oprit și Mishka poate merge.

Am pierdut timpul din cauza unei defecțiuni și am depășit noaptea. Am vrut în această zi să ajungem la Tonia Tetrino, pe drumul spre țărmul Ametist.
Începutul oricărui sat din Pomor era o fermă de mare - un tony. Tonya Tetrina a fost restaurată la cea mai înaltă autentică posibilă (în conformitate cu cuvintele proprietarilor) în același loc și funcționează ca un complex istoric și etnografic sub cerul deschis.
Ne-am oprit pe țărmul Ametist, dar se întunecase deja și nu am căutat amethysts și ne-am grăbit să-l sunăm pe Tone.

Raid turistic - pe marginea pământului, august, 2013

Vasele lor sunt ca un bărbat. Prin urmare, servind barca merge pe o odihnă meritată și pe putregai.
După tur, ne-am îndreptat să ne uităm la w / h abandonat. Dar a fost complet gol. Se pare că acestea erau localizări mobile și instalații de comunicații similare. A rămas doar KP jumătate ruinată.

În principiu, noi nu vom merge la un aerodrom alternativ 987 care transportă marină Aviație Regimentul (MRAP), care sa bazat în Severomorsk-3.
Dar programul cultural a fost înaintea noastră. Și ne uitam la amprenta făcută în avans, am decis odată ce am fost aici să ne oprim pentru a vedea. Introduceți coordonatele în navigator și a pregătit traseul pentru noi.
Zatarivshis de la stația de benzină la globurile oculare. Ne-am mutat înainte.
La început am fost puțin cam jenat de drum și de distanța de-a lungul căreia trebuia să conducem cam 120 km. Dar ne-am gândit că la viteză

60 km / h va conduce in 2-3 ore. Dar drumul sa deteriorat și sa deteriorat. A fost necesar să vă uitați imediat la hartă și să înțelegeți că făcând un ocol pe autostradă și ați oprit cu Apatit, ați putea economisi timp! Dar nu am știut ce ne așteaptă înainte! Și au decis că nu ne vom retrage!
Fotografii pe care nu avem zone grele. În acele momente nu era nimic în privința asta.

Această fotografie arată că podul pentru trecere este inaccesibil și a trebuit să se învârtă în dreapta.

Raid turistic - pe marginea pământului, august, 2013

Spre surprinderea lui Michael, nu a trebuit niciodata sa tragem (nu sa stabilit pe acest drum). Părea a fi suspensia maximă de ridicare și roțile largi. Incet am ajuns in satul Inga.

După ce satul a mers la nenorocit. În jurul mlaștinii. Ca urmare, în 6 ore am condus cam 100 km. Au fost epuizați puternic, iar timpul era deja începutul celei de-a douăsprezecea. Trebuia să cauți o ședere peste noapte, apoi Mishka stă pe rama. Imediat decide că acesta este un semn pentru a merge mai sus și dincolo de care nu este necesar și este necesar să ne întoarcem un pic și petrece noaptea acolo. Andryukha îl prinde pe Mishka să-l scoată. Am încercat să se întoarcă pyachas spatele la drum și marginea (efect oboseală și amurg) ... roata dreaptă alunecă în mlaștină, aparatul este atârnat pe cadru. Andryukha scoțând Mishka se agăță imediat și mă scoate.

Ne întoarcem înapoi în mișcare înapoi de 200 de metri. Ne ridicăm puțin pe un deal și, mai ales, nu alegem un loc unde distrugem tabăra.

Raid turistic - pe marginea pământului, august, 2013

A doua zi, în sat, am vorbit cu bunicii locali:
-Mergem corect la aeroport?
-Și de unde vii?
-De la Umba, ieri, timp de 6 ore, 100 km au condus.
-De la Umba? 100 km în 6 ore. Băieți buni, foarte bine! Du-te acum, la furculiță, ia dreapta, așa că du-te drept.
Am mulțumit bunicului și ne-am mutat.
Sa dovedit. că și prin șobolan există un drum, dar mai greu, dar așa cum ne-a spus bunicul atât de scurt încât drumul este mai bun. Alte 3 ore de încercare din piatră și ...
Aici este. aeroportul Haryusnyi. PAM.

De aici calea este mai bună față de Kirovsk.

Raid turistic - pe marginea pământului, august, 2013

Am ajuns în sfârșit la Kirovsk. Suntem atat de obositi de procesul de piatra, cand trebuie sa mergem in jurul fiecarei pietre. Că atunci când ne-am lăsat pe un asfalt destul de bun, eram fericiți! Având o mușcătură într-o cafenea, am decis să ne oprim și să rămânem într-un loc pentru câteva zile pentru Kandalaksha. Dar nu a fost așa de repede. În Kirovsk, ca în Uniunea Sovietică, toate cafenelele lucrează la sfârșit de săptămână, iar în zilele lucrătoare au o zi liberă. Locuitorii locali ne-au spus că în centrul orașului există o alee de bowling și un club de noapte. După-amiaza, nu este în cerere deoarece acest club este în căutare. noi eram singurii vizitatori. Dar au mâncat bine.
Ne-am întâlnit cu tipii lui Peter din clubul lui Pajero. Un mic chat cu ei și a plecat.
Copiii au adus acest fel de mâncare.

Pentru o zi, am găsit un loc confortabil pe Lacul Verkhnyaya Pirenga. În parcare era un cadru din baia de drumeție, l-am reamenajat puțin. Am schimbat aragazul. Sa dovedit perfect!

În principiu, raidul nostru sa încheiat. Numai Medvezhyogsk și Petrozavodsk au rămas.
Deci, partea cea mai interesantă (extremă) sa terminat, programul cultural a rămas.
Am vizitat Muzeul de istorie a transportului feroviar Medvezhiegorsk la stația Bear Gora. Turul este gratuit și foarte interesant! Deoarece curatorul muzeului este un ghid, se pare că el știe totul despre calea ferată, Medvezhyegorsk și multe alte lucruri ... Am fost destul de norocoși pentru păzitorii muzeului! Și ceea ce mi-a plăcut cel mai mult, am arătat cabina locomotivei! Înainte că nu eram niciodată în cabina unei locomotive, am văzut-o doar în filme.

Refuzat la, se pare, singura stație de benzină din oraș și a condus la Petrozavodsk. Pe drumul spre cascada "Kivach". Sincer, îți spun, atunci am fost atât de verde pe pieptul pieptului meu și m-am sufocat. Așa este! Toad! 120 ruble pentru o cascadă pe persoană. Și nu există nimic de urmărit. Ei bine, așa cum spun IMHO.

Și aici suntem în Petrozavodsk. La intrarea în oraș am fost întâmpinați de membrii clubului "Clubului Hover" (PANDA cu soția și Andrei) și am făcut un tur al walkie-talkie-ului, care conducea orașul. Apoi am mers pe malul digului. Tigla seamănă cu cea sudică. Ca și cum ai fi undeva în sud. Muzica se joacă, oamenii merg.

Pe acest raid turistic sa încheiat. Mulțumim băieților și ne-am dus acasă la St. Petersburg.
Vă mulțumim pentru răbdarea dvs. Dacă vă interesează, voi scrie mai multe despre călătoriile noastre.