Lacul ezerische (cartierul Gorodok) - pagina 27

acum câteva detalii:

Pescuitul în iaz de origine (Kasho) într-un fel nu a lucrat: duminică, înota în apa din 4-D, în dimineața, după o noapte de nesomn (sărbătorind fiica DR), am prinde în liniște pe somn în trostnichke barca. Luni, în mod cinstit, au navigat ore întregi până la 12 lacul (chiar și pe Grand Cachoe). dar nu au auzit nici măcar o bătaie (nu-mi amintesc când a fost ultima dată). Ultima zi este marți. Sunați-l pe un prieten din Gorodok și decideți să mergeți la Ezerische. Luni seara, aniversarea unui vecin să depună mărturie, așa că în dimineața nu am vrut să conducă, și am fost de acord imediat că vom merge la colegi auto. Eu sunt pentru faptul că toate junk. el.motor cutie de viteze cutie și echipamente, nu am luat (el are o mică mașină OKA). Am luat doar gumă (barca) și o geantă de mână mică cu năluci și lucruri mici, o pereche de filare. Am obișnuit să prins așa ceva înainte. Da, chiar am luat mai sănătos (dar așa cum sa dovedit deja în barcă, am uitat complet despre el, pentru că akkmulyator întotdeauna a fost alimentat într-o mare Akuma pentru motor) Acest tip de pescuit devine și mai autentică.

Ei bine, acest mic dosar, așa cum am ajuns la Ezerische, și chiar fără toate echipamentele pe care le iau de obicei, ca de obicei, pe o barcă de cauciuc cu o pereche de fire.
Pe malul lacului a venit dinspre Mestechka. Swam în "ocean deschis" și a mers pentru a prinde pește la puncte deja cunoscute. Toată pescuitul pe care-l pierd de fapt:
Ei bine, sa mutat de la loc la loc. Ei bine, Occasionally peked okunek.Nu, am coborât un pic stiuca, bine, un coleg trei cei mici prins. Pescuitul este ca și pescuitul. Timpul până la o oră dimineața este momentul să mergem acasă și să hotărâm să verificăm ultimul punct.

Și acum despre lucrul principal. Spune imediat cel mai mare pescăruș prins înaintea acestui 1800. Spinning Am prins al treilea an. Și mi-am dat seama că mai devreme sau mai târziu aș prinde mai mulți pești. Dar așa.
Tovarășul a luat ultimul punct, era un deal de 2,5 metri, cu o coborâre pe o parte până la 6 metri. Prietenul spune ca ar trebui sa existe un bun stiuc aici, spune despre faptul ca anul trecut a prins un stiuc pentru 6 kg. Sunt pe următoarea distribuție, am prins o grămadă de grame de 500 și de partea ei, confirmând cuvintele o parte proaspătă ruptă. Îi arăt lui. Vorbim despre piciorul sănătos. E timpul să mergem acasă. El începe să schimbe wobblerul pentru a fi mai scump pe drumul înapoi, de asemenea, am decis să fac ultima distribuție. O idee care a fost folosit pentru o pereche de frumos stiuca kilogram zatsepit.Zabros, pauză (wobbler chiuveta la partea de jos), începe să trageți - cârlig, nu nu au prins. Mișcarea începe. Am înțeles. că stiuca nu este superficială, dar fără a avea experiența de comunicare cu astfel de dimensiuni nu reprezintă. M-am gândit. că există undeva un gunoi. Apoi, dansurile au început în barcă, cu îndoirea îndoită în arc. Toată acțiunea a durat 20 de minute (cu cuvintele unui prieten). Deși am apreciat în 5-7 minute (aici este teoria relativității în acțiune) Când l-am ridicat la suprafață, am estimat toată scala a ceea ce sa întâmplat. un jurnal care plutește. se irosesc acum, era necesar să-l ridicăm într-un fel în barcă. să o ia așa. când era în profunzimea tuturor lucrurilor doar fricțiune și materie de tehnologie. Aici sarcina este mai complicată. Mai ales de când am văzut, ea atârnă oh ca hlipenko. Întreaga wobbler afară și când și-a clătinat capul peste gândurile de apă era doar un lucru "doar ca să nu coborâm". este timpul să-l "ia". În mod miraculos am luat un fel de clip Grip pentru buze, care a cumpărat pentru soția mea (ea nu poate pike din apă să mă obține) și el nu a folosit. așa că a existat o anumită incertitudine și chiar a decis să renunțăm mai întâi la ea și să o luăm cu mâinile goale. Dar apoi m-am pregătit și. Probabil am făcut totul bine. Am târât stiuca pe barcă și mi-am ridicat capul din apă. a prăjit clema pe maxilarul inferior și apoi la târât în ​​barcă de ochi. Acolo ea încă a încercat să poroasă și nu a vrut să-și folosească cârligele și dinții pentru a-mi rupe picioarele și barca. Alte câteva minute de efort și de tensiune nervoasă. Și acum ea se află deja pe frânghie de sub încărcătură, legată de ureche. Puțină îndoială cu privire la puterea frânghiei, dar TOU poți deja să respiri. (Mulțumiri speciale cuiva: el pur și simplu nu interferează, și înot ture, astfel colectate vyvylivshiesya după ce mi vâsle „dans“ și nu a dat „accesorii“ sfaturi mai mult de 5 minute pe apă-tot timpul să înoate la mal, ne antrenăm la vâsle, astfel împotriva vântului tot drumul .. au privit periodic în apă - fie că peștele era dezlegat, fie că frânghia nu era ruptă.

Seara era o ureche.

Acum, un pic de informații din planul tehnic: pentru a prinde pe rattlin CALIBRA Momelile Zip (16,5 g) (favorita mea, tocmai a cumpărat un timp proaspăt și nu a trebuit să schimbe cârlige - auno nativ atât de îndreptat.) Spinning majore Meșteșug restive 6-23gr. Coil Turneul Cabelas 2500 rețea Unitika Grand PE 0165/8 kg (împrumutat de la cort la proba, până în prezent atât de bine, minus un - plat), de tip plumb „string“

Greutatea trofeului este de 8.910. Lungimea de la baza cozii este de 101 cm.

PS. Acum știu ce se întâmplă într-un tambur de frecare

Am mers acolo, unde lupii s-au temut să cârtească

Am găsit un lac în ramură, doar nu-l pot scrie în liniște? Nu văd nici un motiv, nici odnogot numere de la Minsk nu au văzut calea pentru stiuca în mneniyuodno mele lacuri promițătoare! Dar intensitatea nu este permisă. conduce krakodilov nu poluchaetsyapo întotdeauna adâncimi (și cea mai mică briza. lukomolskoy nu mai puțin val), dar golfurile hvataet.za zi a lansat aproximativ 8-9 stiuca deja credite (abia prins) de pește este mai mult decât suficient, dar să vzyavschih la deepthroat. nu se poate, cred că am înțeles știu pe prinderea hichnika.v acasă masa de prânz 2 biban și 20 Shook, Ezerische nu a ratat (nu o dată)

Ei bine, nu am experimentat prea mult noroc stiuca pescuit sâmbătă 5 kg.V Ezerische mers prin junglă la o adâncime gaură de metrov.S 6 am cercuri punctate 6 de 6 metri, du-te apoi cu barca 4 km cu vâsle, obkidal în zona afectată toate momeli posibile, dar nu de pește de pe sonar și momeala nu este uvidel.V 13-00 a început să se întoarcă la mal, colectate 5 cercuri, văzând al doilea cerc avansat peste, tatăl a cerut să pună podsak am răspuns că cel mai probabil, el pur și simplu rostogoli, inotat la cana incepe sa vant linia, primul 1 metru este gratuit Oh, atunci asta e odihnit și cum dornetsya am ohrenel, cred că acum degetele se vor tăia linia de pescuit, înfricoșător trage metru dă în apoi arderea linie a fost din mână, ideea că există un monstru, dar ea înoată sub barcă, un fel ohrenet și dreapta la viteza din podsak, aici este în barcă, bine, în cele din urmă mi-am prins primul trofeu, acum m-am chinuit și am aruncat fotografiile.