Kings of Ice joc întrebări și răspunsuri, recenzii și recenzii, clipuri video și capturi de ecran - descărcare gratuită

Kings of simulator de hochei pe gheață, în care jucătorul va deveni un manager de sport. Hochei - un joc foarte popular în vasta țării noastre, deci acest joc are perspective bune.

Dacă ați jucat vreodată un joc precum "managerul sportiv", veți fi cu toții clar. Cu toate acestea, pentru fanii de sport care nu au jucat niciodată astfel de simulatoare, nu va fi nimic complicat nici în Kings of Ice. E totul ca în viața reală. O echipă bună este talentată și puternică. Abilitatea jucătorului este evaluată printr-un număr mare de parametri, dintre care se numără transferurile, aruncarea pe poartă, interceptarea pucurilor etc. Există mai mult de 10 parametri în total.

Fiecare manager ar dori să invite o mulțime de jucători buni și un antrenor bun, dar merită banii, dar nu sunt. Prin urmare, va fi necesar să se dezvolte pas cu pas. În primul rând, vom identifica punctele forte ale jucătorilor și le vom plasa în cea mai bună poziție. Luăm în considerare vârsta fiecărui jucător și pregătirea fizică. Și în luptă - în turnee pentru câștigarea banilor și a recunoașterii, care vă vor ajuta să îmbunătățiți securitatea financiară a echipei.

Fiecare jucător are propria sa poziție. Apărătorul nu va fi eficient în atac, deci trebuie să urmați pozițiile. Jocul echipei este, de asemenea, afectat de starea psihologică după ultimul meci. Dacă victoria a fost obținută, spiritul echipei este optimist, iar după înfrângere, starea de spirit a jucătorilor nu este cea mai bună. Antrenorul este cu siguranță cea mai importantă persoană din echipă. Odată cu dezvoltarea clubului și apariția de noi jucători, antrenorul trebuie schimbat, punându-i locul unui specialist mai calificat.

Nu există articole, știri și pasaje postate

Imagini ale jocului Kings of Ice