Kavarna - stațiunea nu este foarte renumită și populară

Ei bine, atunci. În acest an, călătoria de vară nu a fost planificată deloc. Lucrătorii din familie au devenit unul mai puțin, iar copiii, dimpotrivă, încă unul. Cursul de schimb al monedei euro a agitat și nu a lăsat nici o speranță. Dar fiica ei era bolnavă cu o varietate de răceli și viruși, jumătate din timpul de studiu, care nu fusese observat anterior. Singurul lucru care mi-a venit în minte în ceea ce privește recuperarea este acela de a merge la marea caldă. O astfel de vacanță lungă a fost determinată și de prezența unui tânăr călător. În timpul călătoriei avea 11 luni. Soțul meu nu poate scăpa timp de o lună, am decis că voi pleca împreună cu copiii și se va alătura în două săptămâni. Sincer, când am planificat, totul părea ușor. Dar cu cât era mai apropiată ziua plecării, cu atât mai îngrozitoare era pentru mine. Este bine că nu a existat nicio întoarcere.

Zbor.
Am zburat pe zborul regulat S7. Totul a mers bine. Am fost foarte îngrijorat de modul în care copilul meu va purta primul zbor. Din fericire, el a dormit în primele patruzeci de minute, apoi sa trezit și a încercat să bea, dar cu moderatie. Distras de mers pe jos prin salon și analizând rucsacul meu. Da, și a zburat timp de 2 ore și 20 de minute, un mare plus de odihnă în Bulgaria.
În ceea ce privește transportul de alimente către copil: în timpul examenului de la Domodedovo, ea a pus un pachet de suc, o sticlă de apă de 0,33 și câteva pachete de fabricație de alimente pentru copii NAN. Mâncarea și băuturile noastre nu au cauzat nicio întrebare.
La inspecția din Varna am pus un plic de suc dintr-un rucsac, un pachet de mâncare gata pentru consum, lumanari antipiretice, o gumă pentru gingii. Nu existau întrebări. Am uitat să pun o sticlă de apă de 0.33, așa că am verificat rucsacul cu mâna, am verificat din nou apa și mi-au întors-o. Înapoi, copilul a dormit aproape întregul zbor.

Zona marină a orașului, infrastructură
Am trăit în așa-numita Zonă de Mare. Centrul este un loc de parcare, în același loc există o stație de autobuz. Citez programul de mai jos. Călătoria costă un leu.

Kavarna - stațiunea nu este foarte renumită și populară

De aici vine o scară către plajă.
Există, de asemenea, un singur magazin cu mâncare și băuturi, sortimentul este simplu, ca totul pentru micul dejun. Mai mult, mai mult alcool, un set minim de produse chimice de uz casnic, înghețată, unele fructe și legume. Există câteva magazine cu suveniruri și accesorii de plajă.
Există aproximativ 5-6 puncte de catering. Din păcate, timp de o lună am stăpânit o singură instituție, "Dukova kashta", restul zonei marine nu a fost vizitat. În restaurantul ales de noi, unele dintre mese stau pe gazon la o distanță decentă una de alta, există un mic loc de joacă. Am mers cu copilul pe iarbă sau chiar l-am aruncat într-o călătorie separată pentru o vreme.

Kavarna - stațiunea nu este foarte renumită și populară

Și nu am vrut să stau și să-l țin în brațele mele la rândul său la alte instituții. Deci au făcut atât de multe familii cu copii. Restaurantul este popular cu localnicii pentru zilele de naștere ale copiilor, în fiecare săptămână au fost prinse 2-3 evenimente. La prețuri din ceea ce îmi amintesc (sau cecul a rămas): bere draft Kamenitsa - 2.70; mastic mic 50 ml - 1,50; midii 400 g - 8,60; Ceai de urs - 2,20; brânză în produse de patiserie - 7,40; gratar legume - 6.80; păstrăvul râului - 10.

Trip.
Ei nu au de gând să călătorească departe, așa că au ajuns doar la Kaliakra, Balchik și ferma de miel din Dalbock.
Kaliakra se bucură de priveliști uimitoare ale mării și ale coastei și ale vântului ireal, care tocmai încerca să te bată.

Plajele din Kavarna.
Dacă mergeți pe scările centrale către mare, se dovedește acest lucru: mergeți la stânga - veți ajunge la plaja gratuită. Veți merge direct la taxă. În dreapta este o plajă sălbatică.

Plaja plătită.
Echipate în acest an. Umbrele, șezlonguri și un salvamar au stat când am ajuns. Când am terminat toaleta, duș, cabana pentru schimbarea hainelor. Am văzut cum curăță gunoiul și procesează nisipul și echipamentul cu un fel de chimie. Dezinfectarea, probabil. Apus de soare în mare, cu pietre mari sau scări înfricoșătoare. Dacă nu mă înșel, închirierea unei unități de echipament de plajă costă 6 sau 8 levi.

Plaja sălbatică.
După sosirea soțului ei, am mers doar acolo. Nu fac experimente pe cont propriu. Plaja este o fâșie de nisip destul de îngustă, care în vremea vântului este inundată de valuri. Limitat la pietre imense.

Kavarna - stațiunea nu este foarte populară și populară

Apusul în apă este neted, dar devine repede adânc. Plaja Pierce nu este protejată, deci există valuri minunate. Sa fluturat meduze uriașe. Din anumite motive, nu există alge marine, apă curată și, în general, un loc minunat pentru a înota. La capătul plajei sunt șerpi.

Plajele din afara.
Bolat Bay.
Intrarea-intrare-parcare este gratuită. Umbrele stau, de asemenea, gratuit. Adevărat, am ajuns în ziua liberă și a fost dificil să intrăm și să ieșim. Marea a fost furtunoasă, fiica mea se încurca în valuri cu plăcere. În general, mi-a plăcut, este destul de frumos.

Kavarna - stațiunea nu este foarte populară și populară

Există o cafenea. Am atașat meniul.

Kavarna - stațiunea nu este foarte renumită și populară

Îmi voi permite să adaug informații despre plaje unde nu am fost personal, dar oamenii merg acolo. Acest Rusalka este plaja complexului hotelier Rusalka. Taxă de intrare, 6 leva de la nas. Este inclusă utilizarea șezlongurilor, șezlongurilor, piscinelor și alte infrastructuri. Există un restaurant aproape de intrare și departe de plajă. Recomandați să luați alimente împreună cu dvs. Vecinii noștri erau foarte mulțumiți, fiecare umbrelă cu șezlonguri fiind parțial împiedicată de un zid de piatră joasă, ceea ce creează un sentiment de securitate și izolare. A fost inutil pentru asta, pentru că bebelușul de pe plajă nu este interesant de mult timp, și noi, de asemenea)). Totuși, oamenii merg la Laguna Albă. Se pare la fel de bine cu copiii, o apă lungă și foarte caldă. O plimbare cu taxi la aceste plaje costă 20-25 de lire sterline.

Kavarna.
Acesta este un oraș. La început am făcut o impresie extrem de tristă. E săracă. Lansat. Pe strada principală din casele care cunosc cele mai bune momente, spațiile sunt goale pe primele etaje.

Kavarna - stațiunea nu este foarte renumită și populară

O cafenea mai mult sau mai puțin frumoasă, câteva puncte cu înghețată, porumb, produse de panificație. Mai multe magazine cu un sortiment de piață ieftină. Scump este evident că nu este în cerere, mai multe magazine second-hand. Unul dintre ei, cu un sortiment din Germania, nu ne interesau hainele, dar am cumparat ochelari, o farfurie, un vaza si cateva carti postale vechi la preturi ieftine. Pe măsură ce piața de purici a lovit)
În general, am fost îmbrăcat. Există un farmec în astfel de locuri cu venituri mici.
Există două supermarketuri, în toamnă intenționează să deschidă a treia - clădirea este mare. Toate sunt situate aproape de centru, ușor de găsit de singura lumină de trafic din oraș). Sortimentul, ca dimensiunea, este modest. Total pentru un minim. Dar este necesar. Ne-am gândit naiv că într-o țară care face parte din Uniunea Europeană puteți savura brânzeturi și vinuri delicioase, bere germană la un preț adecvat și alte delicioase, care a fost parțial pierdut din cauza sancțiunilor. Haha. Nu este nimic. Surprinși în magazin se vând merele poloneze și italiene, roșiile grecești și vinetele germane. În piață, desigur, fructe și legume locale, delicioase și necostisitoare.

Monumentul lui Ronnie James Dio în parcul orașului vizitat, respectat. Îi plăcea.

Kavarna - stațiunea nu este foarte populară și populară

Pe plajă, un zid de beton este semnat într-un mod neconvingător. Ar trebui să fie consolidată, bineînțeles))

Kavarna - stațiunea nu este foarte renumită și populară

Portretele stelelor de pe pereții caselor sunt obosite, deși arată neobișnuit.

Total.
Sunt mulțumiți. Îi plăcea. Mi-e dor de ea. Dacă ne vom odihni în vara anului viitor și vom viza Bulgaria, atunci vom merge la Kavarna.