De la Moscova la Copenhaga

Avion, metrou, bicicletă, autobuz, feribot, microbuz și, în final, le reparăm cu trenul. Nu, nu am enumerat numai tipurile de transport pe care le cunosc, am enumerat toate vehiculele care au ajutat la o călătorie de neuitat, și este într-o săptămână.

Toamna, depresie, sentimente de melancolie, din care este greu să scapi de vremea ploioasă. Am venit cu o cale de ieșire din situație și l-am invitat pe Peter să meargă cu mine la unul dintre cele mai multe orașe de biciclete din Copenhaga, capitala Danemarcei. După ce am cumpărat biletul, am realizat că va trebui să așteptăm toată noaptea pentru următorul zbor de la "Aeroportul Internațional Riga" la Copenhaga. Biletele au fost doar într-o singură direcție, am avut deja o dorință subconștientă de a nu reveni.
Eu, cu un portofoliu mic de curent continuu, care a reușit să se potrivească cel mai important lucru, și Peter, cu un călător imens rucsac, întrebarea mea este: „De ce?“, Am primit răspunsul, „Ei bine, puțin făcut eu pentru o lună“, iar singurul I păsa, ce se întâmplă dacă canapeaua, un voluntar cu CouchSurfing, ceea ce ia permis să rămână în timp de o noapte, de altfel, om bun, cu fata lui, la fel de drăguț schimba mintea ei, nu ne întâlni, așa cum a fost negociată înainte sau orice altceva. Am fost îngrijorat pentru nimic Petia pe rucsac sau pentru modul în care va continua cazul său de eșec, dar pentru faptul că prețurile sunt sub cer scumpe. Cea mai ieftină pensiune de pe "Rezervare" ne-ar costa două pe patru mii de ruble pe noapte. La prețurile produselor și toate asociate am cunoscut dinainte, Petia a asigurat că aceasta este una dintre cele mai scumpe orașe, chiar și în comparație cu Moscova. Văzând totul în viață, în sfârșit mi-a crezut. Un bilet unic pentru metroul 36 DKK, care a echivalat cu 360 de ruble. Ce e amuzant, nu este nici o turnicheți, stantare biletul nu este oriunde altundeva ai nevoie de ele acolo supraveghetori, desigur, amenzi uriașe pentru călătorie fără bilet.

Sosind în centru și văzând un mini-oprit de bicicletă, de la cele mai frumoase, la modă, confortabile și, după cum se dovedesc a fi biciclete foarte scumpe, am fost uimit! Banda elegantă de biciclete, semafoare, nimeni nu împiedică pe nimeni și, în ciuda ploii, mașinile sunt puține, toate pe biciclete. Si ce pentru masina sau alte mijloace atunci cand sunt create conditii ideale pentru circulatia pe biciclete. Cork de la biciclete! Și apoi m-am îndrăgostit.

De la Moscova la Copenhaga

Este dificil să-ți iei ochii de acest fel, mai ales amintindu-Rossiyushku, cu drumurile noastre, cu raportul dintre conducătorii auto să se presupune că numai ei carosabilă. Când și până când vom ajunge la mentalitatea europenilor că drumul poate merge fie singur mașini sau numai motociclete, motorete, dar, de asemenea, biciclete, și este absolut același vehicul, și nu am nevoie să claxona, cunosc regulile de drum, cu atât mai mult , nu trebuie să mă bat în jos, eu încă o voi călca. Cu succes odihnit, după ce a aruncat lucrurile pe care ne-am dus la cele mai ieftine bilete de închiriere Copenhaga bicicliști „Luca # 96; s Cykler“ (Fredensgade, 15), care ni se cere 50 DKK, 500 ruble / zi, nici orice informații din pașaport, doar un nume, și ești un cuvânt cinstit, promiteți o întoarcere la bicicletă. Se întuneca, ploaia fără sfârșit, și nu spun un cuvânt, și să nu le observe, au mers pe un incredibil a condus drumul spre „Little Mermaid“, mica sirena, basm de Hans Christian Andersana. Ea, într-adevăr, este foarte mică, un metru pe metru. Nu înțeleg de ce este considerat un punct de reper atunci când în apropierea parcului, care este în nici un fel inferioare peisajului unul dintre filmele mele preferate, filmul „Harry Potter“.

Din păcate, după cinci ore, ni sa cerut, poate am întrebat, nu cunoaștem danezul, părăsim teritoriul. Într-o seară profundă, după ce am părăsit centrul Copenhaga, am fost puțin la periferie, trecând fabrica "Tuborg", centre comerciale, birouri. Scopul nostru este să ajungem cât mai aproape de strâmtoarea dintre Danemarca și Suedia. Două etaje, atmosferice, minunate, decorate frumos deja de Crăciun, casele, fiecare având o curte, ca o operă de artă, lângă casele cu cinci etaje, care sunt deja aproape de apă. Pe balconul ei, o fată în pijamale stă, citește o carte și bea cu siguranță o băutură delicioasă de la ea
halbă. Și noi, obosiți, dar atât de fericiți, fiind în acest loc. Eu, care nu mă așteptam de la mine, am început să plâng. De ce? Încă nu sunt clară, din fericire, evident. Când s-au întors, au gustat cartofi prăjiți cu sos danez, care seamănă cu roșiile cu mirodenii, pe care gusturile mele gustative le-au recunoscut pentru prima dată.

Copenhaga-vechi oraș bine întreținute, cu standarde de viață ridicate: numeroase ateliere de artă, terase iubite, în aproape fiecare clădire rezidențială, nu împrejmuită nimic, cu leagăne, facilități de grătar gratuit pentru utilizare. Arhitectura magnifică a clădirilor vechi, case-nave pe apă, un flux nesfârșit de biciclete, diguri fermecătoare. Curățați orașul, chiar și în timpul ploilor nesfârșite, nu veți fi murdăriți, nu vă udați.
După trei zile mi-a părăsit Petya și am plecat în Germania, Berlin. M-am hotărât să urc pe un autobuz de noapte, plus zboruri pe care nu trebuie să le căutați pentru o noapte, după ce l-am întâlnit pe Berliner, am aflat că voi fi și pe feribot pe timp de noapte. Este minunat, ultima dată când aveam un feribot magnific cu privire la feribot era nava grandioasă, datorită căreia am ajuns de la Helsinki la Stockholm în șaptesprezece ore. Numai datorită acestui călător am fost în căminul meu.

Am fost mulțumit de prețuri, produse, transport și așa mai departe. Există un alt pachet cu cel mai ieftin marțipan, salate delicioase, iaurturi diferite pe care le-am luat pe drum. După dimineața pentru mine a condus Ivan, și ne-am mutat în direcția Sankt-Petersburg pe duba lui, l-am găsit pe un alt site cunoscut «BlaBlaCar».
A apropiat Rusiei de o altă persoană, cu alte puncte de atracție în multe lucruri, cu noi forțe. Ador la sălile de mese ale lui Peter, pe care le puteți întâlni la fiecare pas, dacă nu vă depărtați de centru și este fericit să mănânc propria mea mâncare. Nu fără noroc, după ce am cumpărat un bilet pentru un tren noaptea târziu, am timp să văd Sankt Petersburg pe de altă parte, cu o parte mai romantică, spirituală. Sunt îndrăgostit de călătoria mea, în toți acei oameni care m-au ajutat să o fac de neuitat.