Cum să treacă granița Belarus-Polonia cu domacevo

Descrierea detaliată a rutei M-1 (în clasificarea internațională E-30) în articolul "De la Moscova la Brest". vom trece la expunerea algoritmului de tranziție și vom apărea în fața ochilor clar ai gardienilor și colectorilor de taxe de stat.

Faceți imediat o rezervă că trecerea frontierei de la Domachevo este, de obicei, mai caldă decât în ​​Brest. Dar peste tot există nuanțe. Am auzit că, dacă în Brest unele mașini provoacă suspiciuni, acesta se îndepărtează prin distilare în direcția mașinii și verificați ofițerii speciale pentru coada de promovare nu este afectată. Dacă o astfel de nenorocire sa întâmplat în Domachevo, vehiculele suspecte Inspectăm același personal și tot locul, și cu răbdare de așteptare pentru o lungă perioadă de timp. Pe de altă parte, vamesii domachevskie renumit pentru rigoarea și severitatea printre „tancurile petroliere“ si „double bass“ si ultimul du-te de bună voie la Brest, care uneori reduce limita de tranziție în Domachevo. Suntem mereu preferat să Brest și întotdeauna a stat cu până la două ore, pe partea poloneză, chiar dacă belarușii era gol.

Deci, toate drumurile duc la Roma, iar a noastră este încă la granița dintre Belarus și Polonia. Este vizibil din afară.

Cum să treacă granița Belarus-Polonia cu domacevo

În fața ei există o parcare mare, unde există o ultimă șansă de a vizita WC-ul gratuit înainte de trecerea frontierei. Polonezii o au de asemenea - dar pentru zloți. Du-te găsi pe benzile neutre.

Nu avem aproape niciun bun interzis transportului. Aproape - pentru că în sac a fost lăsat hrană neimportată, iar carnea și produsele lactate către UE sunt interzise. Îi schimbăm de la păcat departe de trunchi la salon - bortjournalistka are întotdeauna un tampon de femeie sub picioarele ei, de regulă, ei nu-i dau atenție. De data aceasta nici măcar nu purtăm țigări contrabandă - strict conform regulilor - 2 pachete per persoană. Importul de alcool este de asemenea limitat la Europa - un litru pe persoană, dar nu mergem la Tula cu samovarul nostru cu berea noastră.

1.Supkatyvaemsya la cabina de garda de frontieră și se opresc la linia de stop. Așteptăm ca ofițerul să renunțe la mașină în față.

Cum să treacă granița Belarus-Polonia cu domacevo

2. Trecem câteva duzini de metri înainte.

Înainte de noi, mai multe intrări în zona vamală. Căutăm un coridor verde cu inscripția: "Toate pasporturile. Nimic de declarat "(" Toate pașapoartele, mărfuri care fac obiectul declarației "). Există doar o mașină în fața noastră. Începe să ne mișcăm, luăm locul și ne oprim la linia de stop. Paznicul de la granița ne urcă imediat și ne apropiem mai mult. Aici verificați din nou documentele și comparați fotografiile cu persoanele prezente. Ea preia documentele și pleacă. După un timp, documentele sunt returnate, bariera se ridică și din nou ne mutăm la cabina următoare.

Acesta poate fi văzut la distanță. De asemenea, pe fotografie puteți vedea rândul pentru a intra în Republica Belarus. Din experiență știm că pentru a reveni la penitentele native seara înseamnă să pierzi câteva ore la trecerea frontierei.

3.Podezhaem la ultimul pe partea cabinei RB. Soțul nu vede pe nimeni și pleacă din mașină. Gărzile de frontieră ne amintesc politicos ce să așteptăm în mașină. Dupa 3-4 minute un ofiter se apropie de noi, ia "alergatorul", deschide bariera si intram in banda neutra - podul deasupra raului Bug.

Cum să treacă granița Belarus-Polonia cu domacevo

Doar rețineți că șeful expediției vorbește puțin polonez. Atunci când polonezii "gardieni sunt frontiera" aud "deși inferiori, dar polonezi", vorbesc limba lor maternă. Dar ei vorbesc, de asemenea, rusă. Prin urmare, la graniță puteți comunica fie în limba rusă, fie în limba poloneză. Și engleza, cred că și eu o voi face.

4.Supkatyvaemsya la partea poloneză, vom trece o barieră deschisă și a vedea în fața unei aproximativ aceeași imagine ca în alineatul 2 din partea Belarusului. Numai în loc de inscripția "Punctul de frontieră Domačevo" se aruncă "Rzeczpospolita Polska".

Căutăm din nou coridorul drept. Unele sunt marcate cu o pictogramă rotundă albastră cu stele galbene - Polonezii merg acolo, aceste linii sunt la stânga cursului. Noi găsim o inscripție verde familiară: "Toate pasporturile. Banda verde. Nimic de spus. " Calea cea mai din dreapta este destinată camioanelor ușoare. Pentru noi, aceasta este știrea, mai devreme în camioanele din Domachevo nu au fost permise, acum sunt permise mașini de până la 7 tone.

5.Supkatyvaemsya la coridorul verde, în fața noastră este un "toyota" din Minsk. Ea începe să se miște, ne oprim la linia de stop, ofițerul fluturând mâna și ne mutăm pentru "toyota". Se apropie polonezul "polițist de frontieră", prezentăm documente, împreună cu un dosar cu asigurare, armuri de hoteluri din Cehă este în mână. El le aprobă cu aprobare, pentru că vede o viză cehă în pașaportul său. Solicită despre scopul călătoriei. Răspundem sincer: "Turism". Se uită la trunchi. Frunzează și transporta documente.

6. Mașina din fața noastră conduce câțiva metri înainte, luăm locul ei. O mână iese din fereastra cabinei și ne dă documentele. Atenție, sfaturi generale! Nu am auzit niciodată de faptul că cineva a confundat documente. Dar întotdeauna când obținem pașapoarte la graniță, verificăm dacă acestea sunt ausurile noastre, pentru că este mai bine să fii sigur, decât să explici mai târziu că nu ești Vasya Vasilyev și caută furios Vasya. Stăm încă în continuare și urmărim manipulările proprietarului Toyota. Se află la cabina din stânga din față. În cele din urmă, mașina se retrage.

7. Suntem invitați să luăm locul mașinii care a ieșit. Ofițerul ia pașaportul, întreabă dacă există țigări, cantitatea de benzină și dacă există un produs interzis. Șeful expediției răspunde că țigările sunt un pachet, benzina este un rezervor plin, nimic nu este permis. Garda de frontieră oferă pașapoarte și spune: "Poți să mergi".

Totul! Limita este trecută. De această dată - în timp record. Procedura a început pe partea bielorusă la ora 17.25. Exact la ora 18 la Moscova (în poloneză - la 15!) Am trecut deja peste Commonwealth.

Cum să treacă granița Belarus-Polonia cu domacevo

Următorul semn rutier este ignorat, pentru că nu intenționăm să plătim autobuzurile.

Al treilea indice este cât mai relevant posibil - petrecem noaptea în Radzyń Podlaski.

Contrar regulii de a nu rezerva un hotel în Polonia și de ao termina, regretați să conduceți la Radzyn. pentru că de această dată au decis să facă o rezervă poloneză pentru obținerea vizei cehe.

În cele din urmă - consultanță tehnică privind schimbul de valute. În Terespol, nu există nici o întrebare despre acest lucru - imediat după granița din dreapta se află o cabină - un schimbător (în limba poloneză - KANTOR). Ei schimbă ruble, euro, dolari. Dacă vă mutați la Domachevo, schimbătorul poate fi găsit la prima stație de alimentare din dreapta drumului. Sau în cel mai apropiat oraș, în același Radzyn. Puteți scoate zloți din ATM. Sau să le stocheze în Rusia - cui îi este convenabil.

Poate că nu au ascuns nimic, ne-au spus cum erau pe spirit. Solicităm cititorilor să spună un cuvânt și să împărtășească propriile lor trucuri de trecere a frontierei, începând cu autoturistii de care au nevoie într-adevăr!

Nu ne ascundem experiența călătoriei. Publicăm rapoartele financiare ale călătoriilor noastre: "Către Europa cu mașina - prețul emisiunii".
Despre cum colectăm pungile spuse în postul "Să ne așezăm pe cale".
Cu privire la ceea ce puteți salva pe călătorie a spus în articolul "Călătorind la o reducere."
Și cu ce a început călătoria spre Europa, șeful Expediției a declarat în articolul "Autotravel. Istoria unui hobby. "

Unde se mănâncă M-1 este spus în articolul "M-1 pe o farfurie".

Bună ziua! Și poate cineva să răspundă la modul în care ofițerii vamali trată mașini din Federația Rusă? Mi sa spus că aproape fiecare a doua mașină este pe o scară, alcoolul e strict 3 litri și 5 kg de produse ... mă întorc în curând din Italia, există un pic de exces de alcool și produse)) Acum, acum mă gândesc ce să fac? Poate să-mi spui unde să merg și cum să mă comport corect (dacă ajută)?

Bună, Julia!
Experiența noastră proaspătă sugerează contrariul. Ei au trecut Podul Varșoviei (Brest) acum 3 zile, dimineața devreme. Erau singura mașină rusă la punctul de control. Sticlele au fost aruncate cu grijă peste saci, iar produsele au fost luate în mod deschis. Oficialul vamal din Belarus nu era interesat deloc de alcool, întrebat dacă mergem adesea. După ce a aflat că la fiecare șase luni a vorbit despre interdicția importului de produse din carne din cauza "pestei porcine". În același timp, un pachet de cârnați polonezi se afla la vedere, iar cârnații ieșiră de sub ea. Despre alte produse (brânza, felii de carne, conserve din legume, etc.) nu au spus nici un cuvânt. Am înțeles acest lucru ca un indiciu: "Dacă aveți noroc, cel puțin nu în aer liber, să acoperiți ceva." În general, totul era foarte corect și binevoitor. El nu a ordonat nimic să fie deschis, scos, și chiar mai mult, cântărit. Este clar că aceasta este o experiență privată, dar o avem exact.

Julia, obiceiurile sunt imprevizibile. Și noi, la întoarcerea noastră acasă, am văzut cum mașina din Belarus se agită cu dependență. Am văzut cum mașina de emigranți ruși pe granița poloneză sa cutremurat când au mers "acolo" - polițiștii polonezi de frontieră nu le-au lăsat cu mezelurile rusești. Slavă Domnului, acest castron ne-a trecut. Vom fi recunoscători dacă împărtășiți experiența dvs. de trecere a frontierei. Ne dorim sincer succes!

Ne intorceam din Europa prin Domachevo deoarece pisica 4:00 prin canalul roșu, restul nu este luat obosit volnovalo.Potom 4 „Blitz“ pe drumuri de țară și înapoi într-o lună plătit-ne pe deplin prins în mijlocul Belarus și a arătat o fotografie de 180 de euro, aceasta nu sa întâmplat! Și în Italia, am trecut prin Brest-același roșu canal 2 chasa.Bolshe masina nimic smotreli.Russkie trecut peste liniștea verde, fără ekstsessov.Polyaki de ce nu a pus sigiliul lor de orice pașaport (cum este enervant), apoi a mers prin Polonia (data viitoare doresc să treacă prin Varșovia, se pare că există mai multe piste largi) plimbare obositoare, ne-am petrecut noaptea în hotel, oamenii sunt normale, atunci Republica Cehă, Austria -nochevka, Italia ...

Acolo am trec granița fără probleme vreodată, înapoi, în general, de asemenea, dar ca întotdeauna entuziasmul este prezent din cauza litri suplimentare și kilograme)) Belarus întotdeauna, dacă pot spune așa, zboara, scrisori in lant pana cand a fost (uf, uf, uf)) ) nu a călătorit prin Varșovia, este acum mai mult sau mai puțin tolerabil, dar polonezii rutier cu siguranță a făcut, dar au reparat-le în toate))) de data aceasta, de echitatie prin Praga și Munchen, înapoi doar du-te, vreau să Noshvanshtayn) ) Pe drum a existat o ceață care mi-a pierdut semnificația)

Ura! Sunt acasă! A trecut granița (Podul Varșoviei) în dimineața a 19-a. Polonezii sunt de 40 de minute (au existat schimbări), Belarusii au 15 minute. Mașina nu arăta. Totul ca de obicei. Au existat foarte puține mașini, putem spune că nu era). Nu l-am văzut încă pe Yata.

Julia, cu întoarcerea! Mă bucur că a urmat sfatul nostru. A devenit o tradiție pentru noi să traversăm granița pe Podul Varșoviei foarte devreme dimineața, înainte de orice schimbare. De obicei gestionăm 20-40 de minute pe două frontiere.

Mulțumesc! În cazul în care dimineața este întotdeauna cazul, sunt de acord, voi petrece noaptea în Polonia)) Dar nu funcționează, am venit la Brest zi și o jumătate de zi pentru a pierde sensul nu văd.

Și nu este necesar dimineața. Din Republica Belarus în Republica Polonia este cel mai bine să traversăm seara, undeva după ora 17.00 și NU vineri!

Pe site-ul consulatului Republicii Polone, nu se spune nimic despre această obligație. Drepturi precum numele-nume sunt duplicate în alfabetul latin, dar dacă nu este suficient.

Am 5 ani de călătorie peste graniță cu aceeași clauză, ca și în fotografie 1. În ceea ce privește IDP prezentat în fotografie 2, prezența sa este un subiect de dezbatere constantă între autotravel guru. Cu toate acestea, cu o majoritate de voturi, sa ajuns la următorul consens: Dacă călătoriți cu mașina, atunci RPI pur și simplu nu are nevoie de ea. Dacă luați o mașină într-un birou de închiriere, cum ar fi Avis, Hertz, Sixt, puteți solicita adesea un IDP. Eu conduc masina mea si fac fara MVU. În Polonia, deja mers doar 15. În cele mai multe cazuri, BV pur și simplu nu au cerut pașapoarte, CTC si Carte Verde - asta e ceea ce au nevoie să fie păzitorii limita.

Nu am fost acolo de mult timp, deci nu pot spune sigur. Nu pot să vă sfătuiesc să încălcați legea, dar în locul tău aș fi împins vinyushche-ul mai adânc în bagajele mele și voi trece prin Brest dimineața devreme. Vama Republicii Bashkortostan se lipsește rar la mașinile rusești. Conform experienței altcuiva, puteți pune câteva sticle pentru a fi în regulă (3 litri la 1 adult).
Valoarea maximă admisă este de 5 litri (dar pentru 2 litri deasupra trebuie să plătiți taxa și să treceți prin coridorul roșu). Nu au butoaie de cinci litri cu bere! Vama lor nu le place.
Domachevo este închis acum!

În zero. Pentru a ajunge în Domachevo, navigatorul nu este necesar, IMHO.
În primul rând, ei nu merg cu vinul prin Domachevo Slawatyche. Înapoi este necesar să meargă devreme dimineața prin "Podul Varșoviei", adică Brest.
În al doilea rând, Belarusilor nu li se spune despre vinul pentru vin. Ei vor fi rugați să răspundă "în limite normale". Mai mult decât atât, în mikrike a fost posibil să se potrivească Shmurdiak nu cu 22 de litri, dar cu un întreg baril 🙂. Rețineți că nu v-am sfătuit nimic și, în general, puteți transporta maxim 3 litri pe bot.
Reparația din Domačevo sa încheiat în toamnă. În ceea ce privește dacă este întotdeauna gol acolo, voi spune că nu întotdeauna. Am fost acolo timp de 5,5 ore. Adevărul din Brest a fost toate zece. De obicei, cu excepția vineri seara, este liniștită în Domachevo.
Nu pot să promit o vulpe, deși căpriorul a căzut de pe faruri.

Nu te deranja!
Am luat informațiile în serios, dar cu un zâmbet :)
Aproximativ 50 kg, nu e vorba de mine, pentru că am ieșit și m-am întors prin coridorul roșu, cu declarații. Pur și simplu recunosc, este nesemnificativă, dar totodată declarația "acolo" și "de acolo" diferă puțin. Ei bine, de exemplu, scutecele au dispărut, iar cuierul în formă de copac a apărut :)) bine, și astfel 2-3 puncte. Așa că ma târât pentru inspecție.
Despre diferența dintre Domachevo și Brest la întoarcere deja înțelese, bine, iar acum ați confirmat!
Am vrut să spun această poveste mai mult pentru toți cei care nu s-au întâlnit, împărtășesc o experiență grea.
Ei bine, cu privire la declarația: ofițerul vamal care mi-a dat drumul, a declarat că declarația poate fi completă în prealabil pe site-ul web al vamilor din Belarus.
Multumesc din nou! O resursă foarte utilă!

Bine ai venit! O altă întrebare a apărut pentru cei care au trecut cu frontierele cu UE.
Voi merge cu mașina cu un pasager. Va fi pe valiză pentru fiecare prietena cu o valiză, care va zbura prin lumina aerului. Total 3 valize cu greutatea totală de un kilogram de 50, probabil. Pentru doi oameni în mașină, îmi amintesc.
Dar apoi un alt cuplu vrea să se grăbească și să renunțe la două dintre valizele lor. Nu este greu pentru noi. Și greutatea totală a cinci valize nu depășește 100 kg. Dar apoi am prezentat opinia vamale poloneze, care vor vedea mașini, valize înfundate pentru două persoane, cu gândul, „Nu ai de gând, domnilor, să intre în UE pentru rezidență permanentă. Poate că nu te voi lăsa să pleci.
Deci, întrebarea este: am dreptate în speculațiile mele și nu trebuie să port 5 valize, deoarece chiar și 3 valize pentru două persoane sunt cumva bust.

Voi preciza: Vreau să plec exclusiv prin coridorul verde fără declarații. Prin călătorie roșie, care nu mai arde cu dorință))

Alo
În cadrul conferinței "Restul și călătoriile", auto.ru discută în mod constant problemele legate de transportul unui număr mare de bagaje peste graniță. Cu o lună în urmă, un bărbat a călătorit singur în Republica Cehă, purtând bagaje pentru întreaga familie, inclusiv biciclete și ofițeri vamali polonezi, nu au dat nici cea mai mică atenție. Nu cred că sunt interesați de tine, numai dacă ai o vodcă sau țigări suplimentare.
Problemele apar de obicei la intrarea în Republica Belarus, în cazul în care bagajele nu au fost pre-declarate. Dacă prietenii tăi vă cer să vă aduceți valizele înapoi la uniunea vamală, belarușii vă vor percepe cu siguranță o taxă pentru preponderență. Batkina obiceiuri, chiar, scuze, șosete murdare crede. Există o singură cale de ieșire - declarația și drumul prin coridorul roșu.

Te rog spune-mi, dacă te întorci din UE în Rusia prin Domachevo, apoi cu un mic exces de alcool (de exemplu, 8-9 litri totale pentru doi) drept „foarte, foarte“ sau nu poate fi la fel de norocos? Presupun că pe coridorul verde nu-l răspândi la vedere.

Ei bine, eu nu sunt tatăl lui Lukașenko :), dar cred că este norocos. Dacă mașina nu este aglomerată de lucruri, bancheta din spate este liberă, dar nu există alcool în vizor, se poate întâmpla. Principalul lucru este că nu există butoaie cu bere - nu le place foarte mult. Aș încerca, deși mă întorc întotdeauna devreme dimineața prin Podul Varșoviei.

Salut, am nevoie de sfaturi. Curând mergem în Rusia prin Republica Buryatia, locuiesc în Germania. Conducem o mașină cu o remorcă și conducem un laminat, tapet și emulsie și așa mai departe lucrurile mici pentru a repara casa. Greutate, desigur, depășește permisul, mergem trei împreună. Vom ajunge la graniță la miezul nopții. Rugați-vă bine la ce frontieră. Este mai bine să mergeți cu o astfel de încărcătură, dacă cineva are o astfel de experiență.

Bună, de ce nu scrie nimeni despre trecerea frontierei pe drumul spre Bialystok? (din păcate nu cunosc numele localității din partea Belarusului). Este convenabil să treci frontiera acolo? Planificăm o excursie în Republica Cehă și acest drum ar trebui să fie.