Cum să scrie o recenzie despre profesor de la părinți

Dacă vă asigurați că copilul este în regulă, dați-i șansa să strige puțin. Dacă există doar o mică oportunitate, chiar suferiți un strigăt de oră. Aveți răbdare și nu vă ridicați. Dacă nu supraviețuiți, ajutați-vă doar la ceea ce va primi copilul. cu mare încăpățânare, abilitatea de a fi treaz. Cartea "Copilul nostru" 1959 Copilul strigă. El a fost de mult răgușit și epuizat de plâns, dar încă țipând și nu se știe când va dispărea. Și Varka vrea să doarmă. Ochii ei se lipesc împreună, capul se trage în jos, gâtul doare ... A. Cehov "Somn.

Am văzut aici o opinie neobișnuită despre centrul meu favorit și am vrut cu adevărat să scriu propria mea. Îmi cer scuze pentru copierea feedback-ului pe care l-am scris unui alt site, dar am încercat să îl descriu în detaliu. Am doua fete, cel mai in varsta este de 7 ani, cel mai tanar 4. Mergem la pisica om de stiinta pentru al treilea an si nu o vom schimba pentru ceva. Aceasta este a doua noastră casă.

1. „Nu pot visa“ (1980, r. Ilia Frez) a promis de trimitere, Frazee am început să le rang de bine și a terminat. Mi-ar fi de dorit să sugerez că toate subiectele și problemele principale ale cinematografiei sovietice sunt combinate în cel mai bun mod. În confirmarea ipotezei mele statistica: dintre toate filmele revizuite „Nu pot visa“ are cel mai mult de kinopoisk estimări, și ocupă locul al doilea în numărul de descărcări de pe RuTracker.org (după „Vizitatorii de la bubuschego“). Prin urmare, oamenii chiar iubesc acest film. Există, desigur, oameni care nu-i plac deloc.